Biszczan Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Witam. Nie mogę odkręcić całej śruby-korka spustowego oleju, sytuacja wygląda tak, że śrubę udało mi się odkręcić tylko do pewnego momentu i na tym koniec. Nie da się również tej śruby wkręcić z powrotem. Przed próbą wymiany oleju do silnika zalałem środek do płukania dlatego jazda autem odpada. Nie wiem czy rozwiercenie śruby to dobry pomysł i czy nie kupić po prostu nowej miski, a jeśli kupić to czy oryginalną czy zamiennik i odholować auto na warsztat ?
kkam Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 naspawaj na śrubę jaką nakrętkę a potem wykręć.
alest Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 ....żadne rozwiercanie zrób tak jak kolega wyżej napisał - delikatnie naspawać nakrętkę i wykręcić, bardziej niepokojące jest to, że śrubę udało mi się odkręcić tylko do pewnego momentu i na tym koniec. Nie da się również tej śruby wkręcić z powrotem czyżby zatem już przy wkręcaniu przy ostatniej zmianie została krzywo wrkęcona i uszkodziła gwint?...
Biszczan Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 Podczas ostatniej wymiany ojciec dokręcił ją bardzo mocno i pomyślałem, że może jemu uda się ją wykręcić bo ja już straciłem cierpliwość choć śruba była popuszczona. Wykręcił ją kluczem oczkowym, ale podważał śrubokrętem - Wydaje mi się, że gdyby nie była krzywo wkręcona to nie byłoby z nią takiego problemu podczas wykręcania. Podczas kolejnej wymiany zapodam nową śrubę z uszczelką.
bulk_1986 Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Jesli gwint juz zerwany to raczej musisz nagwintować i dac nową śrubę o rozmiar wiekszą...
Fahoo Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 zastosuj tuleje naprawczą...występuje razem z gwintownikiem
Musashi Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 masakra. tyle razy pisalismy zeby kluczy uzywac z glowa a nie z sila. podwazanie przy odkrecaniu tez sredni pomysl. rozgrzejcie silnik do 90C, moze pusci. jezeli nie, trzeba podspawac. po wykreceniu zwroccie uwage czy nie ma opilek na magnesie korka miski.
marewel Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Kolego moderator na korku od miski oleju silnika nie ma magnesu to nie skrzynia biegów.
Musashi Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Kolego moderator na korku od miski oleju silnika nie ma magnesu to nie skrzynia biegów. Logika nakazuje aby byl. NIe mam pod reka zeby sprawdzic, a nie bede specjalnie oleju spuszczac.
lukjar7 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 pamietam ze do miski od 1z pasowala sruba od kola rorzadu walu ta na 19-stke dwunastokatna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się