sebastian_marat Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 myślisz że dlatego takie trudności z odpalaniem na zimno? dodatkowo trzęsie dość mocno silnikiem na biegu jałowym, ale może to wałki.
Wihajster Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 myślisz że dlatego takie trudności z odpalaniem na zimno? dodatkowo trzęsie dość mocno silnikiem na biegu jałowym, ale może to wałki. przeciez 3 pompka juz nie zyje wiec ja ma dobrze odpalac
czarny Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 myślisz że dlatego takie trudności z odpalaniem na zimno? dodatkowo trzęsie dość mocno silnikiem na biegu jałowym, ale może to wałki. a jak trzesie buda na jałowym to tez oznaka o PD
sebastian_marat Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Panowie sytuacja opanowana, dzieki za wszelkie podpowiedzi. Wymienione przed chwilą wtryski i jest ok, nawet budą nic nie trzęsie:)
vauxhall95 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 na dodatek masz termostat do wymiany i dziure w dolocie spora
Musashi Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 myślisz że dlatego takie trudności z odpalaniem na zimno? dodatkowo trzęsie dość mocno silnikiem na biegu jałowym, ale może to wałki. PD nr 3 nie zyje... ---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ---------- na dodatek masz termostat do wymiany i dziure w dolocie spora bez przesady z ta dziura BTW nie widze logow 003, poza tym logow BS.
sebastian_marat Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 logi 003 są w ostatnim linku a BS nie robiłem. Co jest nie tak z termostatem? nie zauważyłem problemów z rozgrzewaniem.
Wihajster Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 logi 003 są w ostatnim linku a BS nie robiłem. Co jest nie tak z termostatem? nie zauważyłem problemów z rozgrzewaniem. masz tylko 81C
sebastian_marat Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 88,2:) 81 było przy pierwszym logu bo nie był widocznie dobrze rozgrzany
bombel28 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2012 Witam poniżej logi na zimnym silniku temperatura na zewnątrz -5 stopni VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi na rozgrzanym silniku VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi BS VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Panowie jak według was to wygląda ?
sebastian_marat Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Kolego mój palił bardzo podobnie jak u Ciebie i po wymianie pompek jest o niebo lepiej, a zrób logi dynamiczne i wrzuć
agatdi Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Mam taki sam problem tyle że po odpaleniu nic nie trzęsie .Próbowałem z górki przodem do dołu i auto pali na strzał .Gumki na pompkach wymieniłem tyle że od 140 16 v i czarna jest min.grubsza .Mój silnik to 170 km BRD. Proszę o pomoc .
agatdi Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 A ile ma dawać pompa w baku bo moja po przekręceniu kluczyka tyle że wylewa paliwo z wężyka .Po założeniu manometru nic nie wskazuje ,dopiero po odpaleniu na manometrze wykręca 0,4BAR.
bombel28 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2012 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM To pozostałe dwie grupy z dynamicznych
sebastian_marat Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COMVAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM To pozostałe dwie grupy z dynamicznych Grzeją Ci świece żarowe?
bombel28 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2012 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COMVAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM To pozostałe dwie grupy z dynamicznych Grzeją Ci świece żarowe? Pewnie że grzeją
bpl Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 kolego miałem podobny problem , jak miałem zimny silnik np po nocy , lub przy dłuższym postoju to zanim zapalił to co najmniej 15sec , a jak kopnął to chmura dymu , chwilowa nierówna praca silnika , później było już okej . U mnie winny był przekaźnik świec żarowych , nie podawał napięcia na zimnym silniku do świecy i porostu nie grzały. Polecam sprawdzić zajmie ci to 10 sec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się