Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Lekkie szarpanie podczas przyśpieszania, zmiany biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Otóż posiadam Audi a4 model B6 z 2002 roku. 1.9 TDI 130 KM oznaczenie silnika AVF.

Podczas przyśpieszania czasem mam lekkie szarpnięcie tzn puszczam sprzęgło i lekko szarpnie.

To samo mam podczas jazdy gdy jadę puszczę gaz, potem znów go wcisnę to autkiem lekko szarpnie i normalnie ciągnie.

Dodam że zauważyłem lekkie drganie drążka zmiany biegów tj: puszczanie gazu drążek przesuwa się do przodu,dodanie gazu drążek przesuwa się do tyłu.

Dodatkowo też zauważyłem że np na 3cim biegu podczas lekkiego przyśpieszania autem poszarpuje.

Panowie co byście obstawiali? Chciałbym wiedzieć jakąś wstępną diagnozę po w/w objawach, czy to poduszka skrzyni biegów na wykończeniu? No ale czy ona odpowiadała by za takie szarpnięcia?

Opublikowano

Tak na odległość to zgadywanie, ale podejrzewam że to dwumas.

Opublikowano

Hmm... przyczyn może być wiele identyczne objawy miałem w golfie 3 1.9TDi (1z) koniec końców okazało się, że winę miał nastawnik w pompie wtryskowej. Wiem, że budowa tych silników jest zupełnie inna bo Ty masz tam pompo-wtryski a tam była zwykła pompa, ale ja bym obstawiał na układ paliwowy.

Opublikowano
Tak na odległość to zgadywanie, ale podejrzewam że to dwumas.

:wink: ech, trzebabyc wrozk

ew. docisk nie trzyma...

---------- Post dopisany at 13:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:06 ----------

zloguj 013 i 023. tego typu objawy moga byc spowodowane przez wtryski lub problemy z dostawa paliwa.

Opublikowano
Tak na odległość to zgadywanie, ale podejrzewam że to dwumas.

:wink: ech, trzebabyc wrozk

ew. docisk nie trzyma...

---------- Post dopisany at 13:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:06 ----------

zloguj 013 i 023. tego typu objawy moga byc spowodowane przez wtryski lub problemy z dostawa paliwa.

A jak zlogować jak mam wejść w Vag'a po kolei mógłbyś napisać?

Opublikowano

Wchodzisz w 01-Silnik (Engine), następnie w 08-Bloki pomiarowe (Measurement blocks) i tam ustawiasz kanał 13, potem 23 (najlepiej każdy osobno) i logujesz.

Poniżej opis jak robić diagnostykę silnika:

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

Opublikowano

Na odpalonym silniku i biegu jalowym?

Sent from my iPhone using Tapatalk

---------- Post dopisany 29-11-2012 at 00:14 ---------- Poprzedni post napisany 28-11-2012 at 12:27 ----------

Dodam ze te szarpanie pojawia sie tak powyzej 2000obrotow.

Sent from my iPhone using Tapatalk

---------- Post dopisany 16-12-2012 at 17:47 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2012 at 00:14 ----------

Jakieś sugestie?

I może ktoś odpowie na pytanie moje czy te logi robić na odpalonym silniku i biegu jalowym?

Opublikowano

logujesz na odpalonym silniku, przecież to oczywiste

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...