Jarek882 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Mam problem ze swoim tdi ponieważ nie zapala na wszystkie cylindry. Jak temp na dworze jest powyzej 5stopni pali ładnie na wszystkie a jak spadnie ponizej 5 to wlasnie zaczyna sie ten problem. Problem ten wystepuje tylko po nocy jak auto stoi całą noc nie ruszane. Np dzisiaj w nocy bylo okolo -4 na dworze samochód stał od 17 do 9 rano w niedziele nie ruszany. swiece sie nagrzewaja kontrolka gasnie pozniej na voltomierzu wskazówka wpada na równe 12v przekaznik odbija i odpalam, rozrusznik przestał kręcić a silnik nie zapala na wszystkie cylindry jak wejdzie na obroty to pokazują ponad 1000 i po chwili spadaja na jakies 900. Świece wymieniałem na nówki beru więc nie wiem co może być przyczyną tego złego odpalania.. Proszę o pomoc. ps jak odpale go rano i zgasze a pozniej ponownie zapale to juz ładnie pali na wszystkie. a i po tym jak juz odpali to lekko go rzuca przez pare sekund.
GreGoriO Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 mierzyłeś kompresję? gdy silnik jest zimny właśnie kompresja jest najważniejsza, nie tylko świece żarowe... poza tym sprawdzałeś czy nowe świece grzeją....przed włożeniem do silnika?
Jarek882 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 czujnik g62 ma temp 46 stopni a czujnik g2 ma 43 stopnie więc chyba czujniki są sprawne?
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 czujnik g62 ma temp 46 stopni a czujnik g2 ma 43 stopnie więc chyba czujniki są sprawne? w którym momencie ? musisz sprawdzic w pełnym zakresie od zimnego do max nagrznanego
Jarek882 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 po rozgrzaniu auta i zostawieniu go na jakies 3 godziny
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 to zaden dowód na jakąkolwiek usterke czujnika wody sprawdz tak ja Ci opisałem, wartosci powinny sie pokrywac w pełnym zakresie pracy
Jarek882 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 na rozgrzanym silniku do 90 stopni temp g62 89 stopni a g2 87stopni.
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 czy Ty masz jakieś problemy ze sobą ???? po jaki ...uj piszesz o wysokiej temperaturze nas tutaj interesuje temat rozruchu silnika jak jest zimny i jego prace w całym zakresie
Jarek882 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting temat rozruchu silnika wyglada podobnie jak na tym filmiku ''znawco''
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 ale dalej nie wiemy jak wygląda sprawa temperatury przy zimnym rozruchu
Jarek882 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 Ok. jak silnik sie wystudzi to sprawdze temp czujników.
PyRaS Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Jarek się nie obrażaj tylko sprawdź na zimnym Najlepiej rano po nocce
Jarek882 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 Ja się nie obrażam dzwoniłem do mechanika co mi wymieniał świece i mówi ze to normalne w dieslach jeszcze przy przebiegu 300tys i ze przy -16 bedzie palil podobnie a nawet lepiej coś nie chce mi sie w to wierzyć ale ok. Jednak sam wezme sie za naprawę jak będzie to jakaś drobnostka no chyba ze trzeba bedzie w silniku w środku robić to oddam do kogoś. ---------- Post dopisany at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany at 17:56 ---------- Sprawdzałem teraz temp czujników i na czujniku g2 jest 30 stopni a na g65 jest 15 stopni. samochód był nie ruszany od 13.
wesz82 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 U nie wygląda podobnie jak na tym filmiku ale to nie zawsze tzn jak postoi z 2 dni to wtedy rozruch wygląda podobnie ale u mnie ta felerna praca trwa dużo krócej a jeżeli na tym filmiku..Świece wymienione w lutym,aku też,wsio tak jak ma być.Tamtej zimy nie było problemów nawet przy -15:wink: Może świece juz sie wysra...... Czujniki sprawdzałeś wagiem czy na klimatroniku???
Jarek882 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 czujnik vagiem. swiece wymieniałem hmm jakies max 2 miesiace temu. u mnie ta praca tez trwa krócej ale jednak nie równo zapala. ---------- Post dopisany 03-12-2012 at 06:01 ---------- Poprzedni post napisany 02-12-2012 at 20:10 ---------- Wlasnie przed chwila sprawdzałem po nocce te czujniki i g62 pokazuje 0.0 stopni a g2 pokazuje 30 stopni co o tym myślicie ?
Jarek882 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 Gdzie najlepiej kupić owy czujnik? Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)
wesz82 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Ja ostatnio kupowałem podobny do zony iski,ze znakiem VW płaciłem około 55zł w zwykłym motoryzacyjnym.... Kup także płyn go pewnie trochę tego poleci:wink: Wiesz gdzie go szukać??? Ja muszę sprawdzić jeszcze świec, bo rok temu po wymianie na nowe problem znikł,chyba ze przez rok czujnik padł
Jarek882 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 Wiem gdzie szukać. Znajduje się w bloku silnika od strony grodzi. Czyli na 100 procent uszkodzony? Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)
Musashi Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Mam problem ze swoim tdi ponieważ nie zapala na wszystkie cylindry. Jak temp na dworze jest powyzej 5stopni pali ładnie na wszystkie a jak spadnie ponizej 5 to wlasnie zaczyna sie ten problem. Problem ten wystepuje tylko po nocy jak auto stoi całą noc nie ruszane. Np dzisiaj w nocy bylo okolo -4 na dworze samochód stał od 17 do 9 rano w niedziele nie ruszany. swiece sie nagrzewaja kontrolka gasnie pozniej na voltomierzu wskazówka wpada na równe 12v przekaznik odbija i odpalam, rozrusznik przestał kręcić a silnik nie zapala na wszystkie cylindry jak wejdzie na obroty to pokazują ponad 1000 i po chwili spadaja na jakies 900. Świece wymieniałem na nówki beru więc nie wiem co może być przyczyną tego złego odpalania.. Proszę o pomoc.ps jak odpale go rano i zgasze a pozniej ponownie zapale to juz ładnie pali na wszystkie. a i po tym jak juz odpali to lekko go rzuca przez pare sekund. 1. nie dziala uklad podgrzewania swiec, to ze sa nowe nie znaczy ze dzialaja, - do sprawdzenia obecnosc w czasie zarzenia, +12V 2. zuzyte - uszkodzone pompowtryskiwacze, do sprawdzenia logi 013, 023 3. uszkodzona pompa paliwa ew. tandem pompa.
Jarek882 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 Pompki były logowane i są w normie. Jak sprawdzić pompe? Dzisiaj rano lekko go tylko zatrzeslo ale o 15 musiałem podkręcić 3sek żeby zalapal Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się