Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Nie zapala na wszystkie gary.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem ze swoim tdi ponieważ nie zapala na wszystkie cylindry. Jak temp na dworze jest powyzej 5stopni pali ładnie na wszystkie a jak spadnie ponizej 5 to wlasnie zaczyna sie ten problem. Problem ten wystepuje tylko po nocy jak auto stoi całą noc nie ruszane. Np dzisiaj w nocy bylo okolo -4 na dworze samochód stał od 17 do 9 rano w niedziele nie ruszany. swiece sie nagrzewaja kontrolka gasnie pozniej na voltomierzu wskazówka wpada na równe 12v przekaznik odbija i odpalam, rozrusznik przestał kręcić a silnik nie zapala na wszystkie cylindry jak wejdzie na obroty to pokazują ponad 1000 i po chwili spadaja na jakies 900. Świece wymieniałem na nówki beru więc nie wiem co może być przyczyną tego złego odpalania.. Proszę o pomoc.

ps jak odpale go rano i zgasze a pozniej ponownie zapale to juz ładnie pali na wszystkie.

a i po tym jak juz odpali to lekko go rzuca przez pare sekund.

Opublikowano

mierzyłeś kompresję? gdy silnik jest zimny właśnie kompresja jest najważniejsza, nie tylko świece żarowe...

poza tym sprawdzałeś czy nowe świece grzeją....przed włożeniem do silnika?

Opublikowano

czujnik g62 ma temp 46 stopni a czujnik g2 ma 43 stopnie więc chyba czujniki są sprawne?

Opublikowano
czujnik g62 ma temp 46 stopni a czujnik g2 ma 43 stopnie więc chyba czujniki są sprawne?

w którym momencie ?

musisz sprawdzic w pełnym zakresie

od zimnego do max nagrznanego

Opublikowano

po rozgrzaniu auta i zostawieniu go na jakies 3 godziny

Opublikowano

to zaden dowód na jakąkolwiek usterke czujnika wody

sprawdz tak ja Ci opisałem,

wartosci powinny sie pokrywac w pełnym zakresie pracy

Opublikowano

na rozgrzanym silniku do 90 stopni temp g62 89 stopni a g2 87stopni.

Opublikowano

czy Ty masz jakieś problemy ze sobą ???? :facepalm:

po jaki ...uj piszesz o wysokiej temperaturze

nas tutaj interesuje temat rozruchu silnika jak jest zimny

i jego prace w całym zakresie

Opublikowano

ale dalej nie wiemy jak wygląda sprawa temperatury przy zimnym rozruchu

Opublikowano

Ok. jak silnik sie wystudzi to sprawdze temp czujników.

Opublikowano

Jarek się nie obrażaj tylko sprawdź na zimnym :) Najlepiej rano po nocce :)

Opublikowano

Ja się nie obrażam ;) dzwoniłem do mechanika co mi wymieniał świece i mówi ze to normalne w dieslach jeszcze przy przebiegu 300tys i ze przy -16 bedzie palil podobnie a nawet lepiej coś nie chce mi sie w to wierzyć ale ok. Jednak sam wezme sie za naprawę jak będzie to jakaś drobnostka no chyba ze trzeba bedzie w silniku w środku robić to oddam do kogoś.

---------- Post dopisany at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany at 17:56 ----------

Sprawdzałem teraz temp czujników i na czujniku g2 jest 30 stopni a na g65 jest 15 stopni. samochód był nie ruszany od 13.

Opublikowano

U nie wygląda podobnie jak na tym filmiku ale to nie zawsze tzn jak postoi z 2 dni to wtedy rozruch wygląda podobnie ale u mnie ta felerna praca trwa dużo krócej a jeżeli na tym filmiku..Świece wymienione w lutym,aku też,wsio tak jak ma być.Tamtej zimy nie było problemów nawet przy -15:wink:

Może świece juz sie wysra......:co:

Czujniki sprawdzałeś wagiem czy na klimatroniku???

Opublikowano

czujnik vagiem. swiece wymieniałem hmm jakies max 2 miesiace temu. u mnie ta praca tez trwa krócej ale jednak nie równo zapala.

---------- Post dopisany 03-12-2012 at 06:01 ---------- Poprzedni post napisany 02-12-2012 at 20:10 ----------

Wlasnie przed chwila sprawdzałem po nocce te czujniki i g62 pokazuje 0.0 stopni a g2 pokazuje 30 stopni co o tym myślicie ? :)

Opublikowano

Gdzie najlepiej kupić owy czujnik?

Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)

Opublikowano

Ja ostatnio kupowałem podobny do zony iski,ze znakiem VW płaciłem około 55zł w zwykłym motoryzacyjnym....

Kup także płyn go pewnie trochę tego poleci:wink::wink:

Wiesz gdzie go szukać???

Ja muszę sprawdzić jeszcze świec, bo rok temu po wymianie na nowe problem znikł,chyba ze przez rok czujnik padł:facepalm:

Opublikowano

Wiem gdzie szukać. Znajduje się w bloku silnika od strony grodzi. Czyli na 100 procent uszkodzony?

Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)

Opublikowano
Mam problem ze swoim tdi ponieważ nie zapala na wszystkie cylindry. Jak temp na dworze jest powyzej 5stopni pali ładnie na wszystkie a jak spadnie ponizej 5 to wlasnie zaczyna sie ten problem. Problem ten wystepuje tylko po nocy jak auto stoi całą noc nie ruszane. Np dzisiaj w nocy bylo okolo -4 na dworze samochód stał od 17 do 9 rano w niedziele nie ruszany. swiece sie nagrzewaja kontrolka gasnie pozniej na voltomierzu wskazówka wpada na równe 12v przekaznik odbija i odpalam, rozrusznik przestał kręcić a silnik nie zapala na wszystkie cylindry jak wejdzie na obroty to pokazują ponad 1000 i po chwili spadaja na jakies 900. Świece wymieniałem na nówki beru więc nie wiem co może być przyczyną tego złego odpalania.. Proszę o pomoc.

ps jak odpale go rano i zgasze a pozniej ponownie zapale to juz ładnie pali na wszystkie.

a i po tym jak juz odpali to lekko go rzuca przez pare sekund.

1. nie dziala uklad podgrzewania swiec, to ze sa nowe nie znaczy ze dzialaja, - do sprawdzenia obecnosc w czasie zarzenia, +12V

2. zuzyte - uszkodzone pompowtryskiwacze, do sprawdzenia logi 013, 023

3. uszkodzona pompa paliwa ew. tandem pompa.

Opublikowano

Pompki były logowane i są w normie. Jak sprawdzić pompe? Dzisiaj rano lekko go tylko zatrzeslo ale o 15 musiałem podkręcić 3sek żeby zalapal

Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...