Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Temperatura silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Nie moge znaleźć na to odpowiedzi...

Wskaźnik temperatury silnika (czy tam oleju) na desce rozdzielczej nie przekracza NIGDY 90st STAJE NA 90 I SIE NIE RUSZA.

Czy to normalne, że jadąc w korkach nie przekrocze 90 stopni?

A Jadąc 170 -180 km/h temperatura spada mi do ok 70 st?

VAGowany był, do wymiany mialem czujnik temperatury cieczy, wymieniony płyn chłodniczy. Nagrzewa się normalnie, ssanie (jak na te temperatury które aktualnie mamy) szybciutko się wyłącza ...

U znajomych w autkach, tez w miescie i cudownych korkach wskaznik spokojnie przekracza 90st a w Audi NIE

( i to nawet minimalnie ).

Dodam, że klimy i LPG nie posiadam.

Opublikowano

termostat do wymainy

Opublikowano

nooooo.....

silnik nie dogrzany bedzie palił wiecej

Opublikowano

U mnie jak kręce się po mieście to 90 czasami lekko powyżej, w trasie też mi spada do 70 także myśle, że to chyba OK bo termostat mam nowy WAHLERA

Opublikowano

miasto czy trasa ma być 90 stopni

Opublikowano

No ja tez mam problem z temperatura ale wine składam raczej na termostat bo w miescie i na postoju równiutko 90 a tylko odjade 3-4km juz spada i potem w trasie 60-70 stopni a tak nie powinno byc ..............tak jak by duzy obieg był cały czas i z tego co sie orientuje jesli uklad chłodzenia jest w pelni sprawny powinien zawsze mieć 90 stopni

Opublikowano

czujnik może byc uwalony

Opublikowano

No cóz moge powiedzieć :)... Mam dokładnie to samo, czyli masto 90, a trasa przy temperatrze poniżej 10 stopni na zewnątrz na szafie mam około 70, 80 stopni :).... Po wyżej 20 sopni na zewnątrz mam 90 na szafie :>..Z czego termostat wykluczam.. zmieniłem na nowy z ASO, bez zmian.. założyłem zamiennik bez zmian.... :>... Trza jezdzic dalej :>....

Opublikowano

Widze, że to nie tylko w 1.6 tak sie dzieje. Ciekawe, czy znajdzie sie osoba u której tak nie ma ;>

Tzn., że w korku przekroczy 90st a w trasie przy ~180 temp nie spadnie ponizej 90st

Dziękuje za odpowiedzi :hi:

Opublikowano

Witam. Ja miałem taki sam problem. Czyli w korkach i na postoju temperatura w okolicach 90, w trasie spadała do ok 70. Zakupiłem orginalny termostat i tylko taki polecam cena wacha sie w granicach 60-70zł w aso, następnie wymieniłem płyn oczywiście na G12 i taki też zalecam. Po tej operacji temperatura po przejechaniu 3-4 km dochodzi do 90 i tak już zostaje. Spalanie na poziomie 10L 60% trasa, przy tym silniku to niezły wynik.

Opublikowano

Widze, że to nie tylko w 1.6 tak sie dzieje. Ciekawe, czy znajdzie sie osoba u której tak nie ma ;>

Tzn., że w korku przekroczy 90st a w trasie przy ~180 temp nie spadnie ponizej 90st

Dziękuje za odpowiedzi :hi:

tak, u mnie tak nie ma. 90 w korku, 90 w trasie i tak powinno byc :)

Opublikowano

Witam. U mnie temp. trzyma sie podobnie jak u wszystkich. Także sie tym martwiłem, ale widze że to normalne. Miałem jakiś pisk metaliczny, w okolicy paska rozrządu. Okazało się że to była pompa wody. Po jej wymianie temp. dalej tak się zachowuje. To 90 stopni , chyba tak ma być. :audi: :oklaski:

Opublikowano

cze!!

u mnie tez było normalnie 90 stopni :naughty:

ale od pewnego czasu wskaznik temperatury zwriował i w miescie pokazuje 90 stopni

a na autostradzie spada do 60-70

ponoc to wina czujnika cieczy :mysli:

Opublikowano

cze!!

ponoc to wina czujnika cieczy :mysli:

nie ponoć a NA PEWNO !!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

Magas. Z mojego doświadczenia a miałem takie same objawy jak ty wiem że na 99% to termostat niestety w naszych silnikach jest to dość kosztowna wymiana. Ze względu na konieczność zwlenia całego rozrządu. A dokładnie całego przodu samochodu wraz z chłodnicą. Jak bedziesz kupował termostat to tylko orginał nie daj się nabrać na jakieś zamienniki, zresztą cena orginału to tak jak pisałem wcześniej 60zł-70zł. Jak będziesz miał więcej pytań to śmiało. Pozdrawiam

Opublikowano

Kupic orginalny termostat i po sprawie. U mnie ssanie przy tych temp. sie prawie wogule nie wlancza.... moze z 30s na jakies 900 obrotow. Jak bylo zimniej (kolo 10stopni) to do 2 min i temp. moment rosnie :)

Opublikowano

Witam , mam ten sam problem . tem nigdy prawie nie wzrasta do 90 C , Był czyszcony przepływomierz i do tamtej pory spalanie wzrosło z 8l/100 do 10l/100 przy obecnych cenach paliwa masakra.. Czyli z tego co tu czytam wymienic termosttat?

KObieta za kierownicą... ale kierowca od 20 lat... tylko, że Audi pierwszy raz:) :) poza spalaniem jedzi się cudnie..

Opublikowano

Hmmm jak macie klimatronika to na 51 kanale jest dokladny odczyt temperatury. Bo na budziku skala jest co 10 stopni.

Wczesniej mialem podobny problem - w miescie 90 ( jeszcze nie wiedzialem o kanale 51 ) a w trasie 70. Sam ymienilem termostat ( ori ) i przy tym spuscilem 10L plyny w kanal ;P Problem ustal i na budziklu jest zawsze 90 stopni. jednak obserwacja na wyswitlaczu klimatronika pokazala ze temperatura wacha sie od okolo 90 stopni w trasie do 96 w korku.... oczywiscie na zegarze jest caly czas 90 ;)

Naprawde zeby wymienic termo w ADRerze to trzeba sciagac przedni pas? W AEB to jest banalne nie liczac sruby ktora jest w najgorszej pozycji jaka mozna tam zastosowac ;)

P.S. Kolezanka beacia0 chyba powinna uzyc prefixu ADR :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...