domjenick Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Swoja drogą to mega dziwne żeby wszystkie termostaty się nie otwierały, .dla mnie to swoisty ewenement, którego nie spotkałem, jak żyję...
rafal9119 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 kazdy termostat gotowalem w garnku i zaden nawet nie drgnał. to cos w tym musi byc. moze i ja kupie od kolegi z forum tego behra ostatni raz moze sie uda. ---------- Post dopisany 09-01-2013 at 19:09 ---------- Poprzedni post napisany 02-01-2013 at 14:34 ---------- siemka w kacu udalo mi sie ogarnac temat jednak to termostatow wina 6 sztuk na smietnik. kupilem w ASO za ponad 100 zł i jest ok. pfff odpukac
nyper Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Pamietasz moze jakiej był firmy czy BTT BEHR?
kicker Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Dobrze że problem rozwiązany ale nie wierzę że 6 szt termostatów było uszkodzonych. Jeśli dobrze rozumiem, po zakupie termostatu gotowałeś go w garnku a on się nie otwierał po czym wkładałeś go w auto ? Nie żebym się czepiał ale zawsze lepiej wyciągnąć jakieś prawidłowe wnioski niż "sztuczne"
rafal9119 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2013 kazdy po kolei wkladalem do garnaka i gotowalem i nic nawet nie drgnał. pomyslalem ze moze musi miec cisnienie i wlozylem do auto ale to tez nic nie dalo. tak to wlasnie 6 sztuk bylo zjebanych smutne ale prawdziwe Ori mial napis BTT i jakies numery nic wiecej.
kicker Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 SHIT! gdzie kupowałeś te termostaty ??
rafal9119 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2013 w sklepach za 2x wahler placilem po 60 zł. kupa kasy poszla dobrze ze moglem je oddac bo tak to bym o 3 stowki lzejszy:grin: a wiesz moze jak w ADR jest z czujnikami temperatury??? bo sa dwa czarny i niebieski. ktory jest od licznika?? a i czy jeden czujnik jest od licznika i klimatronika czy oddzielnie????
domjenick Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 od pokazywania na liczniku masz ten niebieski, na bloku silnika z tyłu
nyper Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 mozesz polecic sklep ze sprawdzonymi termostatami moze seria jest felerna tez mam behra czli behh termo tronik i woda sie gotuje , juz wymieniłem pompe na własną ręke, umęczyłem sie troche bo pierwszy raz robiłem, nie usmiecha mi sie teraz szukac 6 dobrego termostatu co za loteria kurr...
waskivw Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Panowie termostary zakłada się ori, zakłada się raz i po problemie.
rafal9119 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2013 jak ktos akurat w tym monencie nie ma kasy na ORI to probuje jakos załagodzic sprawe. ja juz jestem po ciekawe na jak dlugo bo wymiane termostatow tak mam opanowana ze ostatni w 15 minut wymianilem. a ten czujnik niebieski to jest od klimatronika i licznika czy tylko licznika???
domjenick Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 od licznika na pewno, ale czy od klimatronika też-tego nie wiem...
nyper Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 dwupinowy niebieski od klimatronika na pewno. a co do termostatu to ja tez mam BEHRA i nie działa tak jak należy wię to nić nie znaczy ze kupiło się za 100 zł czy za 60 z ASO produkt jest tens sam moze byc felerny tak samo
rafal9119 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2013 dziwne kupilem 6 zepsutych a on ASO kupilem tylko jeden i jest dobry. o czym to swiadczy???napewno produkt nie jest ten sam!
damian111 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Witam miałem taki sam przypadek po wymianie termostatu płyn sie gotował w zbiorniczku. Po zdjęciu węża z nagrzewnicy też była susza.Zmieniłem 3 termostaty i było to samo w końcu wymieniłem i pasek pompę bo już puszczała odpowietrzyłem układ i ustało. -sprawdź termostat czy działa prawidłowo najlepiej w jakimś naczyniu - sprawdź pasek napędu pompy czy nie jest luźny - wirnik pompy czy ma wszystkie łopatki po wyjęciu termostatu są widoczne i czy wirnik nie ma luzu na ośce - odpowietrz układ Skoro twierdzisz że powrotnym wężykiem leci płyn to jakiś obieg jest proponował bym poświęcić jeden termostat i zrób mała dziurkę to ułatwi odpowietrzenie układu.Jeżeli wstawiasz do pieca i temp rośnie to stawiał bym na wisko nie domaga.
rafal9119 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 temat juz dawno ogarniety . ---------- Post dopisany 19-02-2013 at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany 13-02-2013 at 18:43 ---------- panowie znow zaczeło sie . wyrzuca mi plyn chłodniczy. a najlepsze jest to ze wyrzuca nawet gdy auto ma np 80C ,75C. weze nie sa twarde jak kamien . wydaje mi sie ze sa takie jak zawsze czyli cisnienie sie nie wytwarza az takie co by mogło plyn wyrzucic. co moze teraz byc??? zapowietrzony układ jest?
machina Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Jak węże twarde jak kamień i wyrzuca płyn to pierwsze przychodzi na myśl uszczelka pod czapką albo termostat ale w Twoim przypadku to już chyba wystarczającą ilość termostatów próbowałeś
mapelastik Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 juz plynu nie wywala ,zapowietrzony byl uklad i to dla tego . mialem dzis mu jeszcze go zaprowadzic mial ogarnac ten problem po kolei sprawdzal by wszystko. aco do plynu to jest czysty prawie tak jak w nowej bance.a jak myslicie moze miec wplyw wiscozy na to wszystko bo inny mechanik tak twierdzi. (u mnie zapier na max obrotach nawet na zimnym silniku)[/quoteJak zapierdziela na max to ciągle chłodzi więc raczej problem z niedogrzaniem byś miał a nie z wywalaniem płynu i z gotowaniem się.U mnie też miał głupawkę temperaturową wina była termostatu,potem wymiana czujnika temp. cieczy i jest od tej pory ok.Odpowietrz porządnie układ i wypłucz,są jakieś środki do czyszczenia układów chłodzących nazwy nie znam niech ktoś podpowie.I zmień mechanika bo ten twój to chyba go to przerosło,każdy normalny mechanik po wymianie pompy wody sprawdza czy nic się nie dzieje wystarczy odpalić auto żeby temp złapało i wszystko wiadomo ,przynajmniej mój tak robi,jak by mu płyn wywaliło jeden tel. do właściciela-wywala płyn coś jest nie tak robię dalej.
rafal9119 Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Opublikowano 20 Lutego 2013 nie chce slyszec słowa termostat:facepalm: a co to wezy to nie sa twarde jak kamien. sa twardawe ale wiadomo to układ zamkniety i zawsze troche bedzie tego cisnienia. a mnie tylko zastanawia to ze jak powiedzmy zgasze auto to weze trzymaja cisnienie a za poł h juz sa miekkie i wtedy wywala plyn. czemu to tak sie dzieje? wina korka?. dzis odpowietrzyłem układ w piatek sie bujne jakies 30 km i zobacze co wtedy. a wywala tylko na zgaszonym aucie nigdy sie to nie zgarzyło podczas jazdy
radioo11 Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 kolego zrob ten test na spaliny bo bedziesz sie tak meczyl z tym autem,przezywalem podobne rzeczy i niestety raczej uszczelke masz wydmuchana,ale mowie trzeba od czegos zaczac.robi ci poduche w glowicy jeszcze jak pompa cieczy pompuje to obieg wymusi to chlodzenie ale jak pompa stoi to zaczyna plyn gotowac i cisnienie i para wypychaja wode gdzie sie da,przeciez silnik jest goracy i nie ostygnie w sekunde jak go zatrzymasz a mozliwe ze go ciagle przegrzewasz,na liczniku zegar ma tolerancje okolo10C.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się