Lukasz_mk2 55 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Witam, mam mały problem, a mianowicie wskaźnik temp nie osiąga nigdy 90*C. Nie wiem czy to wina termostatu czy czujników. Czy może ktoś rzucić okiem na poniższe screen'y i powiedzieć wtf?? Silnik - MB 007: <br /><br /> licznik MB 003: <br /><br /> pomiary robiłem na "rozgrzanym" silniku. Wstępnie umówiłem się na jutro na wymianę termostatu ale nie wiem czy to przypadkiem nie jest też problem czujnika G2/62. ---------- Post dopisany 11-12-2012 at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany 09-12-2012 at 17:51 ---------- a więc jestem już po wymianie termostatu i dalej jest lipa - termostat kupiłem oryginalny w ASO. Czy może ktoś podać jakąś instrukcję sprawdzenia czujnika omomierzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 zima Pane, zima zasłoń cała chłodnice jakąs tekturą i po krzyku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 jak to możliwe że audi potrzebuje do utrzymania stałej temperatury tektury przed chłodnicą, a moje poprzednie auto golf 3, który miał 18 lat nie miał z tym problemów??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 a co Ci przeszkadza tektura ? ja co zimę wrzucam, auto migiem sie nagrzewa i tym samym mniej pali jeżeli tektura nic nie zmieni musisz wymienic jeszcze czujnik wody sprawdz czy dolny wąz jest gorący, jezeli tak a temperatura na blacie jest poniżej 80 stopni znakiem tego masz uwalony czujnik wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 no nic będę musiał chyba spróbować akcji z tekturą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 audi ma bardzo wydajny układ chłodzenia i dlatego tak sie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 audi ma bardzo wydajny układ chłodzenia i dlatego tak sie dzieje A dodatkowo Audi w TDI ma bardzo sprawny silnik wydziela mało ciepła . Tylko jak zasłonisz chłodnice a masz nie sprawne czujniki to można zagotować silnik. Ja też mam zasłonięta całą i trzeba uważać zwłaszcza w trasie albo przy ostrzejszej jeździe bo temperatura powyżej 94C. na klimatroniku kanał 51. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BADU 1 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Koledzy mam pytanko jak na klimatroniku sprawdzić temperaturę silnika??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Koledzy mam pytanko jak na klimatroniku sprawdzić temperaturę silnika??? dołączam się do powyższego pytania, jak to wykonać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george17w 1 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 W B6 nie da rady sprawdzić temp.na climatronicu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wind911 0 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 W B5 99r po drugim lifcie ktory kanał jest od temperatury silnika 49/51?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon 0 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Moim zdaniem czujnik temperatury...już widziałem taki przypadek. Ale próby zrób jeszcze raz z klimatyzacją na OFF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Czy wskaźnik temperatury na blacie idzie w górę i zatrzymuje się przed 90C czy np dochodzi do 90C potem opada, znowu wskakuje na 90C, znowu opada i tak cały czas świruje? Jeśli to drugie to prawdopodobnie będzie to czujnik temp.cieczy. Jeśli masz możliwość to podepnij vaga i na zimnym silniku sprawdź błędy, jeśli masz walnięty czujnik to wyrzuci ci jego błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaqb 2 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Wymieniając termostat dobrze jest też odrazu wymienić czujnik temp. Jeżeli nie jest padniety to za niedługo padnie najlepiej to sprawdzić vagiem po nocy i porównać temp na czujniku w silniku i na zegarkach. Sent from my Atari 2600 using ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Tu masz opisane jak to zrobić za pomocą vaga, punkt "Podstawowe procedury diagnostyczne - termostat oraz G2/G62": http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak22 8 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 u mnie termostat jest ok , ale wczoraj czekałem w aucie i po ok 15 min. przy - 8 temperatura spadała , normalne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Raczej nie, powinna trzymać cały czas 90C, ale niech jeszcze koledzy potwierdzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaqb 2 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 u mnie termostat jest ok , ale wczoraj czekałem w aucie i po ok 15 min. przy - 8 temperatura spadała , normalne?? A jaki kod silnika masz??? Sent from my Atari 2600 using ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody_GP 0 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Witam Ja ma ten sam objaw co kolega mlodziak22. Tzn. spada temperatura cieczy na postoju (nie sądzę, iż tak być powinno). Dodatkowo auto nie osiąga 90C przy ujemnej temperaturze na zewnątrz. Dodam, iż wymieniłam czujnik G62 oraz termostat (zarówno czujnik jak i termostat oryginalne z ASO). Jakieś sugestie w czym może tkwić problem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 WitamJa ma ten sam objaw co kolega mlodziak22. Tzn. spada temperatura cieczy na postoju (nie sądzę, iż tak być powinno). Dodatkowo auto nie osiąga 90C przy ujemnej temperaturze na zewnątrz. Dodam, iż wymieniłam czujnik G62 oraz termostat (zarówno czujnik jak i termostat oryginalne z ASO). Jakieś sugestie w czym może tkwić problem ?? Jeśli w czasie jazdy nie osiąga 90 przy ostrej jeździe ,to sprawdź jeszcze wiskozę . Jak masz załączone ogrzewanie nawiew-ciepły , nawet jak zasłonisz chłodnicę całkiem , to na postoju jak na dworze masz przymrozek to ci będzie spadać temperatura. I nic z tym nie zrobisz ten typ tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się