PRZEMEKC 1 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 moze to ci pomoże http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-238/termostat-wahlera-260648/index2.html ---------- Post dopisany at 12:45 ---------- Poprzedni post napisany at 12:41 ---------- chyba u ciebie bedzie podobnie . tu akurat jest nie napisane ze trzeba wczesniej ten waz zciagnac aby otwór w wezu pokrył sie z otworem w kruccu ale w linku dokładnie jest to opisane, to tylko wycinek zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekSPI 1 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Ogolnie zauwazylem maly problem odkad temperatura na zewnatrz spadla. Po wymianie opon na zimowek przeskok z 18/225/45 na 16/205/65 oraz spadku temperatury na zewnatrz auto bardzo duzo czasu potrzebuje zeby dojsc do temperatury 90 stopni. No chyba ze mu troche nacisne na pedal gazu i go pociagne to osiaga temperature normalnie i potem ja trzyma. Watpie zeby to byla winna termostatu. Uwazam ze temperatura na zewnatrz+moja spokojna jazda oraz dobry uklad chlodzenia tutaj daje nam taki efekt. Przy spokojnej jezdzie tak nie przekraczajac 2200 obrotow nawet po 15km mam temp ok ~70stopni. Wystarczy jedna redukcja i pociagniecie go chwile i zaraz mamy 90 stopni i potem juz trzyma nawet jadac spokojnie. Myslalem zeby przyslonic czesciowo chlodnice na zime czy ktos juz takie cos praktykowal? Podobny problem mial znajomy w jeepie grand cheroke 5.7 v8hemi. W zime nie dalo sie auto zagrzac za mocny uklad chlodzenia. Termostat wymienil i mial dalej to samo. Pomogl kawalek kartonu przed chlodnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 a masz egr dzialajacy? Co z nawiewem w kabinie?? U mnie 90 na blacie po 6km spokojnej ciągłej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zasłonięcie chłodnicy dużego obiegu nic Ci nie da, jak masz sprawny termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf 5 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Ja po 6 km mam wskazówkę na 1/4, czasami pomiędzy 1/4 a 1/2 (90st). Po ok 10km mam już 90 st i to przy spokojnej jeździe (w granicy 2000 obrotów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekSPI 1 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Ogrzewanie sprawne bez zarzutow. (nie liczac zacinajacych sie czasami klapek:)). No to mi troche wolniej ta temperatura rosnie niz u kolegi szeryf85. Karbonek da bo termostat otwiera sie osiegnieciu odpowiedniej temperatury. A mniejszy przeplyw zimnego powietrza z zewnatrz spowoduje ze uklad bedzie troche oslabiony. I osiagniecie temperatury bedzie szybsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 wsadz karton pomiedzy chłodnice klimy i wody na całą szerokosc u mnie zawsze pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekSPI 1 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 No tak wlasnie planuje zrobic;) masakra takie zabiegi to stosowalo sie w starach czy jelczach a nie w audi ^^. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 dlaczego ? nowe bemki tez mają żaluzje na chłodnicach albo elektryczne pompy wody tam sie tym nie przejmują, auto sie w mig nagrzewa i dlatego jest oszczędne nawet zimą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok-mk 0 Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia Witajcie. Ja też mam dość. Niby temperatura na zegarach 90 a w samochodzie zimno. Wiem zaraz napiszecie vag ale opiszę co jest - górny wąż idący z silnika ciepły a dolny zimny, chłodnica zimna. Na wolnych obr jak ściągne wąż idący od nagrzewnicy ten górny to nic z niego nie leci dopiero po dodaniu gazu leci mały strumień płynu. Dodam że płyn się nie gotuje. To pompa padła czy albo i termostat się zblokował. Pomóżcie, doradzcie coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia (edytowane) Nagrzewnica zapchana, do wymiany. Brawo za odkopanie tematu sprzed 11 lat. Edytowane 21 Stycznia przez Langista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się