Wujek141 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Działaj działaj, bo z tego, co słyszałem na twoim pierwszym filmiku - strasznie Ci chodzi ten twój V6. Też jestem zdania, że niby auto z tym motorem jest sporo tańsze od tych 1.9, lecz jeśli zamierzasz tym autem jeździć długo, to zrobić i jeździć I nie ukrywam, jeśli w mojej furmance nadejdzie kiedyś ten dzień, że trzeba będzie hydraulikę z wałkami wymieniać, wymienię. I zrobię spokojnie te 200000 km I taka moja porada, masz z czymś problem, uderzaj do Kudłatego. On jest ogarnięty z tym motorem
KrzysiekA4 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2013 Działaj działaj, bo z tego, co słyszałem na twoim pierwszym filmiku - strasznie Ci chodzi ten twój V6. Też jestem zdania, że niby auto z tym motorem jest sporo tańsze od tych 1.9, lecz jeśli zamierzasz tym autem jeździć długo, to zrobić i jeździć I nie ukrywam, jeśli w mojej furmance nadejdzie kiedyś ten dzień, że trzeba będzie hydraulikę z wałkami wymieniać, wymienię. I zrobię spokojnie te 200000 km I taka moja porada, masz z czymś problem, uderzaj do Kudłatego. On jest ogarnięty z tym motorem Pogoda mnie nie puszcza obecnie żeby coś porobić,garaż nie ogrzewany .Niech sie zrobi choć trochę ciepło i działam bo olej juz trzeba wymienić dla świętego spokoju.Co do Kudalty66 to da się wyczuć że facet wie co o co kaman z tymi silnikami
kudalty66 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 dzięki panowie, pytać zawsze możecie, Przemek też długo ma ten silnik i wiedzę też ma,. pozdrawiam
KrzysiekA4 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 Zgadza się Przemek też się zna na tych silnikach:).Nadszedł czas na ową wymiane jutro o 9 rano zabukowane miejsce w garażu +6C więc można działać.Płukanka silnika;wymiana odmy;wymiana oleju;wymiana uszczelki dolnej miski olejowej;czyszczenie kolektorów;czyszczenie klapy gaszącej;czyszczenie egr.Zrobiłem logi statyczne i nie wiem czy do końca jest potrzebne czyszczenie egr http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-analize-logow-259402/ . ---------- Post dopisany 28-01-2013 at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany 27-01-2013 at 16:44 ---------- O to pierwsze zdjęcia wymiany ,jest ciężko jak dla nowicjusza ale dzielnie walczę Nie podoba mi się strona od pasażera coś za mokra bo ta od kierowcy to poprzez na wpół otwarty korek wlewu oleju,może jakiś opinie
kudalty66 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 co masz na mysli co jest mokre, głowice pod deklami, czy kanały w dolocie,.??
KrzysiekA4 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 Pomiędzy kanałami jest olej w przegrodzie na świece a w drugiej jakiś olej lub płyn chłodniczy(podobny kolor do sosu w zupce chińskiej)i ogólnie jest zapocony dekiel i za deklem po stronie kabiny.Pare tyg. temu pryskałem na myjce cleanerem do silnika w sprayu ale za pokrywy silnika jak widać miejscami jest doczyszczona rurka z logiem audi i srebrna blacha błyszczy.Boje się po prostu że to głowica już gdzieś nie domaga :/ .I jeszcze nie wiem czy wyczyszcze dokładnie te doloty w bloku silnika bo nie da rady tam przecież lać czegokolwiek.Druga sprawa jak możesz mi doradzić kudalty66 czy mogę wstawić starą uszczelkę pomiędzy klape gaszącą a kolektor ponieważ mam inną a na razie nie mam jak się ruszyć(dodatkowo obecnie nl) ---------- Post dopisany 30-01-2013 at 00:06 ---------- Poprzedni post napisany 29-01-2013 at 09:29 ---------- No i po wymianie,odma cały dolot(ile się udało wygrzebać tego szlamu) oraz olej(łącznie z wyssaniem resztki starego z filtra).Odpowietrzyłem układ paliwowy że teraz nie mam żadnych pęcherzyków(nie ma to jak samemu coś zrobić przy swoim).Silnik jak dla mnie pracuje znacznie lepiej,może to że jest +11C nowy olej i czysty dolot.Uszczelka pod miską nie wymieniona problem z dojściem do śrub od strony skrzyni :/ może jak będzie podnośnik i przy następnej wymianie oleju coś się podziała.Teraz już nie ma problemu z ciśnieniem w korku ale nadal hydraulika i może wałki wszystko razem z rozrządem kupa kasy się szykuje do wyjęcia :/ może tutaj znajdę mechanika co z zamiłowania takie rzeczy z moją pomocą by zrobił heh:)
Tommy Gun Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Najważniejsze że udrożniłeś odmę i zastosowałeś tą plastikową. Będziesz miał spokój na cały okres użytkowania auta Wbrew pozorom przy 2.5 TDi dłubie się bardzo przyjemnie, ale co z tego jak na forum masz 10% praktyków i 90% teoretyków. Ta druga grupa słyszała jakie to przeklęte są silniki i srają dalej jak widzą. Chyba nie było tak strasznie ??
KrzysiekA4 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2013 Oczywiście że nie wręcz przeciwnie,to sama przyjemność usłyszeć po wszystkim jak bestia się budzi po własnej ciężkiej pracy i pracuje znacznie lepiej.Cieszę się że nie mam już pęcherzyków powietrza(choć nie wiem na jak długo heh) i olej mam już lepszy(zakup 15w40;moja pierwsza wymiana na 10w40),ma teraz 05w40 taki jak na zdjęciach wyżej. ---------- Post dopisany at 10:12 ---------- Poprzedni post napisany at 09:53 ---------- Wbrew pozorom przy 2.5 TDi dłubie się bardzo przyjemnie, ale co z tego jak na forum masz 10% praktyków i 90% teoretyków. Ta druga grupa słyszała jakie to przeklęte są silniki i srają dalej jak widzą. Z tym się zgodzę w 100% ogólnie mnie też ostrzegali przed zakupem tego auta a jak chciałem sprzedać to od ceny zakupu chcieli kupić za -3tys (od ceny rynkowej) po sprawdzeniu na vagu co najśmieszniejsze teraz go nie oddam za 3tys drożej już się do niego przywiązuje heh wyprostuje go do końca i będzie good. ---------- Post dopisany at 20:34 ---------- Poprzedni post napisany at 10:12 ---------- No i niestety pęcherzyki powietrza się pojawiły z powrotem ale to mi pokazuje gdzie może być problem gdzieś na powrocie bo nie wiem gdzie indziej.Jeśli w trakcie remontu(wymiana odmy) na odłączonych wtryskach od pompy było ok.Postaram się rano zrobić filmik żeby pokazać jak to wygląda,proszę o pomoc co zrobić aby temu zaradzić.
kudalty66 Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 jak to problem od strony skrzyni żeby sie do miski dostac, musisz stabilizator odkręcić,.?? co do uszczelki od klapy to jak była dobra to nie powinno byc problemu ze starą,., p.s. kolejny 2.5 z plastikowa odmą na forum, hehe
KrzysiekA4 Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Opublikowano 20 Lutego 2013 jak to problem od strony skrzyni żeby sie do miski dostac, musisz stabilizator odkręcić,.??co do uszczelki od klapy to jak była dobra to nie powinno byc problemu ze starą,., p.s. kolejny 2.5 z plastikowa odmą na forum, hehe No tak nie ma dojścia do śrub od wewnętrznej strony miski,musiałbym odkręcić wewnętrzne mocowanie stabilizatora tak mi się wydaje.Choć jak na razie co zauważyłem nie mam już żadnego przecieku(ciśnienia nie ma z plastiku heh)więc się wstrzymam z wymianą uszczelki ciekło mi po bloku z wlewu chyba.Co do nowszego modelu(plastikowej) odmy mogę powiedzieć że to chyba najrozsądniejsza decyzja mimo tego że są jakiś nie wielkie różnice ciśnień(poniekąd),starałem się znaleźć te różnice w sieci ale nikt nie potrafi konkretnie określić jak to w praktyce wygląda ta różnica,tylko hasła typu"jak jest stara po numerze VIN to ma być taka" nie działa to na mnie bo jeśli pasuje do podstawy czemu nie skorzystać z nowszej technologii.Jak znajdę konkretny argument że ta jest zła to wymienię na starą puki co śmiga choć chyba gorzej na 4 biegu zamula coś ale to inny temat trza utworzyć logi statyczne i dynamiczne,choć chyba małe wskazówki dostałem:) http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-analize-logow-259402/ jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomocne wskazówki co i jak ---------- Post dopisany 20-02-2013 at 11:40 ---------- Poprzedni post napisany 01-02-2013 at 15:15 ---------- Po zmianie odmy na nowszy model czyt. plastikowy zauważyłem zasysanie korka wlewu oleju ciężko się odkręca może jakieś wskazówki.Pozdrawiam Krzysiek
kudalty66 Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 żeby odkręcić miskę cały stabilizator do wyjęcia,. jak to zasysa, może takie wrażenie że nie wypycha, połóż korek odkręcony na pracującym silniku, nie skacze???nie wypycha jak tak to gitara,. ---------- Post dopisany at 20:01 ---------- Poprzedni post napisany at 19:58 ---------- Najważniejsze że udrożniłeś odmę i zastosowałeś tą plastikową. Będziesz miał spokój na cały okres użytkowania auta Wbrew pozorom przy 2.5 TDi dłubie się bardzo przyjemnie, ale co z tego jak na forum masz 10% praktyków i 90% teoretyków. Ta druga grupa słyszała jakie to przeklęte są silniki i srają dalej jak widzą. Chyba nie było tak strasznie ?? teraz doczytałem, super tekst
KrzysiekA4 Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Opublikowano 20 Lutego 2013 Witaj Robercie,problem nie problem korek nie skacze ale ciężko się odkręca korek heh w porównaniu jak mi go chciał wystrzelić przy zapchanej odmie.Tak jakby Go teraz zasysał do środka.Ale to nie jest aż tak wielki problem olej trzyma więc jest ok:) dziś ustawiłem kat wtrysku ale na oko ale odpala przy -2* jak nigdy:) jak sie ociepli postaram się go nagrzać do 90* i zrobić logi :/ termostat leży i czeka wymiany obawiam się że coś schrzanię przy wymianie poczekać muszę do rozrządu
kudalty66 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 kąt wtrysku, grupa 004 BS 2 stopnie za GMP na late,. temperatura więcej niż 80 stopni,. pozdr
KrzysiekA4 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2014 Postaram się zrobi nowe logi jak najszybciej
szaman864 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Witam wszystkich może ktoś powiedzieć jaka odmę kupić ??? Oryginał czy podróbka wystarczy??? 2.5 TDI V6 2005 rok audi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się