odzim Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 witam, mam prosbe o rzucenie okiem na logi i mała podpowiedz , czy to normalne ze turbo dopiero normalnie ładuje od 2300, 2400 obrotów i czy w logu grupy 013 na drugi wtrysk do wymiany czy może tak byc.
mcm Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 wszystko wygląda ok, ale nie logujemy grup razem tylko osobno, PS. Masz jakieś problemy z autem ??
odzim Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2008 nie mam ,tylko chciałem zapytac innych uzytkowników czy turbo nie powinno wczesniej troche pompowac zadane cisnienie przez kompa , a jak tak czy wszystko wporzo z moim autem ,
marewel Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 wszystko wygląda ok, ale nie logujemy grup razem tylko osobno, Wytlumacz dlaczego?Trubina faktycznie rozpedza sie troszke pozno,moze kat przypchany? Przeplywka kuleje.
spanky Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 wszystko wygląda ok, ale nie logujemy grup razem tylko osobno, Wytlumacz dlaczego? [bylo opisywane dlaczego] Przeplywka kuleje. skad taki wniosek .... ?
mcm Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 zrób pełne logi, to Spanky ci powie że wszystko OK
przemik Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 LMM troszku slabnie ale zeby zaraz kulała.... dawek nie obcina.. chociaz jest na granicy...
pre_pl Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Wytlumacz dlaczego? pisalismy o tym setki razy, ale powiem Ci : dokładniejsze są pomiary i łatwiej wychwycić anomalie (na przykład OB zbyt duży)
odzim Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2008 moze kat przypchany? co tzn , lmm zobacze wyczyszcze bo jak filtr powietrza wymienialem to tragedia była , ale co moze byc przyczyna póznego ładowania turbiny w granicach normy,rozrzad niedawno zmieniany ,ma to cos wspólnego ,a moze regulacja sztangi choc mi osobiscie sie wydaje ze nic to nie da bo pózniej od 2300 juz dobrze ładuje , a moze zaworek juz nie wyrabia , dzis zrobie logi wszystkie potrzebne i kazdy z osobna i wieczorem wrzuce , to moze cos sie wyjasni dzieki za zainteresowanie tematem
mcm Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 dzis zrobie logi wszystkie potrzebne i kazdy z osobna i wieczorem wrzuce :th:
odzim Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2008 a o to i logi , sam widze ze kat wtrysku do poprawy choc dziwne bo pali od pół obrotu, no a dale to prosze o jakies sugestie za co sie wziasc zeby ładowała tak od 1800, 1900 a nie od 2400, dodam ze motorek nie bierze oleju i nie kopci no chyba ze bąka [br]Dopisany: 16 Czerwiec 2008, 15:50 _________________________________________________i jak rzuci ktos okiem na nowe logi
przemik Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 termostat minimalnie niedomaga - temp. powinna dochodzic do 90* statyczny kąt wtrysku - VAG pokazuje ZERO - to cos oznacza - bylo o tym na forum trzeba by poszukac Turbo - faktycznie wolno sie rozpedza- wywalic kat lub - rozpiac tlumik przed katem i zalogowac 011 dyn LMM - poprawny korekcje - jak dla mnie w normie Zrob jeszcze 010 dyn i 003 BS.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się