Manczo Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Witam mam problem z swoim przecudownym autkiem , Jest tam silnik 1.6 ADP. A mianowicie słabo odpala na benzynie znaczy sie jako tako odpala tylko nie chce się wkrecac i jak by strzelał w filtr powietrza po chwili jak już lekko sie rozgrzeje w miare zaczyna równo chodzic a jak przełączy sie na gaz ( instalacja sekfencja ) problemu nie ma. Jedynie czasami lekko sobie szarpnie. Po za tym na benzynie tez tak jak by mocy nie było . Myslałem że to wina paliwa wlałem 98 i nie ma poprawy. Po za tym w ostatnim czasie wymieniłem świece i przewody , dostał nowy kompletny rozrząd oraz wszystkie plyny a tu taka irytujaca sytuacja przy odpalaniu. w Vagu pokazuje błąd mieszanki czy cos takiego . Jak spotkaliscie sie z czymś takim to napiszcie i czy da rade to naprawic jakimś domowym sposobem. Z góry dzięki.
wilku213 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Jak błąd mieszanki...to może nieszczelność w dolocie powietrza. Mam teraz ten sam problem, tylko u mnie dziury nie ma i szukam dalej
Manczo Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2012 no że wartość adaptacji mieszanki dalej nie pamiętam niestety
czornycinek Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 miałem podobny objawy po wymianie kopułki i palca rozdzielacza problem znikł
marcin.vag Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Jesli na lpg jest ok a nie odpala to moze jezdziles na rezerwie i zalatwiles pompke paliwa
edekxp Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zresetuj ECU może mapa PB się rozjechała, instalacja LPG źle wyregulowana Zobacz jaki to błąd mieszanki, podejrzewam że uboga Jaka instalacja? stag?
Chelios Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Witam, właśnie przerabiałem taki sam problem z paleniem na PB, podmieniałem i czyściłem wszystko co się da (pompa paliwa, filtr, czujnik ciśnienia paliwa, wtryski, sonda, zapłon, przepływka, czyszczenie wszelakich styków i połączeń, reset ECU, adaptacja przepustnicy itd), problemem okazał się czteropinowy czujnik temperatury który mimo że wymieniany rok temu na nowy i nie zgłaszał błędów to padł, sprawdzone metodą odpinania poszczególnych elementów. Auto zachowywało się identycznie jak u autora tematu. Czujnik pokazywał prawidłowo temperaturę, żadnych skoków temp i innych wariacji, poprzednio był Topran, teraz założyłem zachwalany przez gościa ze sklepu EPS (mam kopułkę i palec tej firmy i nie ma problemu 3 rok, ostatnio zdejmowałem na sprawdzenie bo myślałem że może zapłon coś chrzanić i nie żadnych przepaleń ani uszkodzeń). Może komuś przyda się ta wskazówka na przyszłość. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się