Skocz do zawartości
IGNOROWANY

witam dwumas jakie obajwy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie ogladalem dzisiaj a4 b6 z zamiarem zakupu 1,9 131KM

tylko zastanawia mnie po czym poznac czy dwumas jest okej

jakie sa objawy

i czy jak nacisne na pedal sprzegla to czy normalne jest ze cos mozan wyczuc na pedale lekkie wibracje czy to zly objaw czy w tdi to normaln

Opublikowano

Tak jak piszesz, będą drgania na pedale i też na biegu jałowym mogą być wyczuwalne drgania

memory five-wladi i wszystko jasne:)

Opublikowano
panowie ogladalem dzisiaj a4 b6 z zamiarem zakupu 1,9 131KM

tylko zastanawia mnie po czym poznac czy dwumas jest okej

jakie sa objawy

i czy jak nacisne na pedal sprzegla to czy normalne jest ze cos mozan wyczuc na pedale lekkie wibracje czy to zly objaw czy w tdi to normaln

W czasie przyspieszania mogą pojawić się wibracje,hałas przy gaszeniu silnika.

Opublikowano
Tak jak piszesz, będą drgania na pedale i też na biegu jałowym mogą być wyczuwalne drgania

memory five-wladi i wszystko jasne:)

Drganioa na pedale sprzegła może powodować kończące sie łożysko wyciskowe,często też słuchać specyficzny stukot po wciśnięciu sprzęgła(zwłaszcza na zewnątrz):wink:

Opublikowano

ja miałem najpierw silne drgania nadwozia w trakcie jazdy od prędkości około 80 km/h...jakby niewyważone koła

gdy to zignorowałem później przeszły w... głośna praca na biegu jałowym plus wibracje....

Opublikowano

- na jalowym obserwuj obroty przy pojawieniu sie drgan napewno zafaluja- dwumasa

- przy puszczeniu gazu nawet na jalowym slychac stukniecie,

- przy gaszeniu silnika(doslownie ostatnie zakrecenie sie walu) moze sie pojawic stukniecie,

- na pedale lekko czuc drgania,

- nieraz przy redukcji stukniecie

reszta jak wyzej

Opublikowano
- na jalowym obserwuj obroty przy pojawieniu sie drgan napewno zafaluja- dwumasa

- przy puszczeniu gazu nawet na jalowym slychac stukniecie,

- przy gaszeniu silnika(doslownie ostatnie zakrecenie sie walu) moze sie pojawic stukniecie,

- na pedale lekko czuc drgania,

- nieraz przy redukcji stukniecie

reszta jak wyzej

Też ostatnio zastanawiałem się czy u mnie wszystko ok z dwumasem, ale jak na razie w/w objawów nie ma, więc wszystko chyba jest w porządku...mam nadzieję.

Opublikowano

W moim przypadku po kupnie samochodu silnik bardzo balansował w przedziale obrotów 2000 - 3000 obroty wyglądało to tak jak by silnik miał za chwilę wlecieć z poduszek. Co się okazało przyczyną okazał się dwu-mas. Na wolnych obrotach wszystko było ok. Wymieniłem na zestaw VALEO

sztywne. Jeżdżę 2 lata jest spokój nic się nie dzieje :) na sztywnym kole przejechane mam już prawie 30 tys.

Opublikowano

objawy u mnie:

-telepania na biegu jałowym

-lekkie drgania na kierownicy

-po poszczeniu gwałtowanie gazu i dodaniu jest taki jak by luz gdzieś

-trzeba delikatnie biegi zmieniać bo szarpnie

-na zimnym to już w ogóle trzeba delikatnie ruszyć bo zgaśnie

-od ok 2000 obrotów czuć spore wibracje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...