adik1983 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 panowie ogladalem dzisiaj a4 b6 z zamiarem zakupu 1,9 131KM tylko zastanawia mnie po czym poznac czy dwumas jest okej jakie sa objawy i czy jak nacisne na pedal sprzegla to czy normalne jest ze cos mozan wyczuc na pedale lekkie wibracje czy to zly objaw czy w tdi to normaln
wladi Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Tak jak piszesz, będą drgania na pedale i też na biegu jałowym mogą być wyczuwalne drgania memory five-wladi i wszystko jasne:)
bojan167 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 panowie ogladalem dzisiaj a4 b6 z zamiarem zakupu 1,9 131KMtylko zastanawia mnie po czym poznac czy dwumas jest okej jakie sa objawy i czy jak nacisne na pedal sprzegla to czy normalne jest ze cos mozan wyczuc na pedale lekkie wibracje czy to zly objaw czy w tdi to normaln W czasie przyspieszania mogą pojawić się wibracje,hałas przy gaszeniu silnika.
wesz82 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Tak jak piszesz, będą drgania na pedale i też na biegu jałowym mogą być wyczuwalne drganiamemory five-wladi i wszystko jasne:) Drganioa na pedale sprzegła może powodować kończące sie łożysko wyciskowe,często też słuchać specyficzny stukot po wciśnięciu sprzęgła(zwłaszcza na zewnątrz)
GreGoriO Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 ja miałem najpierw silne drgania nadwozia w trakcie jazdy od prędkości około 80 km/h...jakby niewyważone koła gdy to zignorowałem później przeszły w... głośna praca na biegu jałowym plus wibracje....
ostryziom Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 - na jalowym obserwuj obroty przy pojawieniu sie drgan napewno zafaluja- dwumasa - przy puszczeniu gazu nawet na jalowym slychac stukniecie, - przy gaszeniu silnika(doslownie ostatnie zakrecenie sie walu) moze sie pojawic stukniecie, - na pedale lekko czuc drgania, - nieraz przy redukcji stukniecie reszta jak wyzej
pakotomasz Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 - na jalowym obserwuj obroty przy pojawieniu sie drgan napewno zafaluja- dwumasa- przy puszczeniu gazu nawet na jalowym slychac stukniecie, - przy gaszeniu silnika(doslownie ostatnie zakrecenie sie walu) moze sie pojawic stukniecie, - na pedale lekko czuc drgania, - nieraz przy redukcji stukniecie reszta jak wyzej Też ostatnio zastanawiałem się czy u mnie wszystko ok z dwumasem, ale jak na razie w/w objawów nie ma, więc wszystko chyba jest w porządku...mam nadzieję.
robert.sokolow Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 W moim przypadku po kupnie samochodu silnik bardzo balansował w przedziale obrotów 2000 - 3000 obroty wyglądało to tak jak by silnik miał za chwilę wlecieć z poduszek. Co się okazało przyczyną okazał się dwu-mas. Na wolnych obrotach wszystko było ok. Wymieniłem na zestaw VALEO sztywne. Jeżdżę 2 lata jest spokój nic się nie dzieje na sztywnym kole przejechane mam już prawie 30 tys.
mlodziak22 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 objawy u mnie: -telepania na biegu jałowym -lekkie drgania na kierownicy -po poszczeniu gwałtowanie gazu i dodaniu jest taki jak by luz gdzieś -trzeba delikatnie biegi zmieniać bo szarpnie -na zimnym to już w ogóle trzeba delikatnie ruszyć bo zgaśnie -od ok 2000 obrotów czuć spore wibracje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się