Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosze o logi do oceny 1.8TQ AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,o to moj temat z zapytaniem o doladowanie w avj

http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/seryjne-cisnienie-doladowania-avj-254983/

daje logi do oceny

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

to se te same grupy ale robione w innym czasie,jak by bylo cos nie tak to zrobie jeszcze raz.

Opublikowano

OK zrobie jak bede mial chwile,a z tych logow wynika ze wszystko OK (turbo ,przeplywka i sonda) czy cos nie tak?

Opublikowano

czasy wtrysków ok turbo i szczelnosc ok ,przepływka zanirza wiec spróbuj ja umuc jak to nie pomoze to wymien .zrób te logi o których pisał Grzes .

Opublikowano
czasy wtrysków ok turbo i szczelnosc ok ,przepływka zanirza wiec spróbuj ja umuc jak to nie pomoze to wymien .zrób te logi o których pisał Grzes .

Na moje oko nic nie zanirza :whistling: Przy 6000obr. czyta 117g/s czyli przy 6600 spokojnie powinno być 120g/s.

Zrób resztę logów.

Opublikowano

jak jest wszystko ok to poino pokazywac 125-130 g/s .

Opublikowano

troszke zaniza, ja bym sprawdzil rure filtr->turbo, jak jest stara to może się już delikatnie załamywać na podcisnieniu blokując zasysane przez turbo powietrze

o tak:

Opublikowano

Krzysiek w tych logach widac ze masz mała nieszczelnoisc . jaka masz korekte w bloku 32? spotkałem sie juz z takimi 150 ze nawet pokazywały w seri 135 g /s a koreta była tylko -1 .wiec do konca to co pokazuje przepływka nie jest wiarygone dlatego zeby stwierdzic stan przepływki sa potrzene korekty z bloku 32 i sczelny układ turbo .

Opublikowano

turbo nie jest w stanie osiagnac wartosci zadanej przez program . sprawdz szczelnosc cisnieniowo .jaka masz korekcje w bloku 32

Opublikowano

prawy słupek 115 kanału to program czy wartość osiągnięta?

Opublikowano

lewa zadane, prawa osiagane

z przeplywka jest wlasnie tak ze nie da 100% pewnosci co do boostu

to moj log z przeplywki VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM, pokazuje nie raz tyle ile w logu a programu nie mam, seria 150KM

Opublikowano

PIotrek po tych logach wychodzi ze auto masz po progrmie i jest problem z paliwem to znaczy jest go za mało .

Opublikowano

Po zalaniu pb95 przepływ sie unormowal, wsadzilem też ori sondę która ma dobre napięcia i wymieniłem pompke paliwa na inna uzywke, a programu na bank nie mam, silnik też chodzi ciut na bogato bo sonda po paru km jest czarna i mokra, ale to nie mój wątek nie bd sie rozpisywały ;p

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Opublikowano

Dorzucam log 020.031.118

mam nadzieje ze w miare dobrze zrobione

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

a te logi z pierwszego postu,tak zeby wszystko razem :)

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

wszystko OK z autem,czy cos nie tak? ewentualnie co moze byc nie tak ,lub do wymiany?

pozdr

Opublikowano

przepływka za mało mierzy układ wyglonda na szczelny .jaka masz korekte w bloku 32

Opublikowano

o ok 10% masz za niski pomiar przepływki, i widać że doładowanie też masz mniejwięcej o tyle za małe, wiadomo że to nie jest liniowa zależność ale zacznij właśnie od przepływki, kup może na próbe jakąś sprawną oryginalną używkę albo pożycz od kogoś i zobacz czy coś się zmieni na lepsze

Opublikowano

Czyli przeplywka za malo mierzy,pozatym wszystko OK?,a co do przeplywki to ze za malo mierzy,moze byc winny filtr powietrza,bo jeszcze nie zdazylem go wymienic,ewentualnie przemyc jakims spirytusem przeplywke?

Opublikowano

Możesz wyjąć filtr na próbę i raz sie przejechać

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...