timoti26 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Szanowni koledzy / koleżanki Mam nie lada orzech do zgryzienia... W moim aucie przy dodaniu / puszczeniu gazu szarpie (mocne potrójne szarpnięcie) Nie muszę chyba tłumaczyć że w aucie tej klasy jest to b. wkurzające (polonezem lepiej się jeździ w obecnej chwili) i teraz najlepsze, o to co zrobiłem do tej pory: Wymiana rozrządu komplet z łańcuszkiem (pompa wody została stara) Kompletne sprzęgło + 2 mas Firmy sachs (wymieniane 2 krotnie w przeciągu 1 miesiąca - wada fabryczna) Wymienione wszystkie poduszki silnika Wymieniony Eżektor, DV i wszystkie wężyki podciśnieniowe Wyczyszczona przepustnica i za adaptowana VAGiem Wymieniona ODMA oleju Wymieniony filtr powietrza Wymienione świece na nowe NGK Wymieniony czujnik cieczy Wymieniony termostat i chyba tyle... VAG nie pokazuje żadnych błędów. Mm VAGa moge wszystko zczytać lecz jestem nowicjuszem Auto to A4 z 1999r silnik 1.8 T APU nie skromny przebieg 380 000 km Błagam pomóżcie....
rafal9119 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 a probowales podmienic przepustnice?
Magicbattle Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 logi musisz zrobic nowicjuszu moze cos wiecej wyjdzie. przeplywke sprawdzales ile pompuje?
timoti26 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2012 Niestety nie mam takiej możliwości :/ istnieje sposób by ja przetestować np. Vagiem by mieć pewność że działa tak jak powinna? Logi robiłem jakiś czas temu zamieszczone tutaj http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-analize-logow-1-8t-exel-wykresy-250430/
Magicbattle Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 przeplywke sprawdza sie w latwy sposob. wchdzisz w silnik bloki pomiarowe tlyko teraz nie pamietam ktory blok chyba 3. musisz miec wartosci w g/s. na jalowym musisz miec do 4g/s a przy maks bucie np na drugim biegu trzecim 120g/s