QQ Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 bez przepływki również można latać... odepenij i zobacz jak ecu sobie poradzi,,
waskivw Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Moduł zapłonowy, ten na filtrze powietrza,jak nie to cewki, możesz je sprawdzić vag grupa 14.
timoti26 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 miałem trochę czasu i posprawdzałem parę rzeczy oto rezultaty. Odłączyłem przepływkę żadnych zmian nie było poza 2 błędami na vagu. Control Module Part Number: 4B0 906 018 Component and/or Version: 1.8L R4 5VT 0004 Software Coding: 05001 Work Shop Code: WSC 06335 2 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - Falują obroty w zakresie 760-800 z przepływką i bez przepływki. Po rozebraniu przepustnicy od strony "elektroniki" zauważyłem że te igiełki nie są idealne i nie które są po wykrzywiane. Po wyczyszczeniu złożeniu poczułem delikatną poprawę choć jest to tak mała poprawa że być może to złudzenie. Natomiast zauważyłem że kontrolka EPC gaśnie mi dopiero po odpaleniu auta a nie kilka sekund po przekręceniu kluczyka jak było wcześniej. Myśle że przepływkę możemy sobie odpuścić? Chciałem sprawdzić cewki na vagu no i taki rezultat (fotka): W jaki sposób można sprawdzić moduł zapłonowy (ten na filtrze powietrza)? Wszystko niby wskazuje na przepustnice ale czy uszkodzona przepustnica może dawać takie efekty??
grucha1 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 jak szarpie lewarkiem to ja bym sprawdził poduszki pod skrzynia i silnikiem. To nie TDI i nie powinno byc tak dużych skoków ale poduszki też moga dawać podobne objawy. kolego ja w swoim ADP mam to samo i jak szarpie tak szarpie mimo wymiany poduszek skrzyni , przegubow wew, i zew, Kolego jak tylko znajdziesz rozwiazanie to jak byś mógł mnie powiadomić w jaki sposob to zwalczyleś bede wdzięczny
rni28gk Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 witam a ja proponuje wymienic dwa laczniki drazka stabilizajucego i ewentualnie gumy pod tym drazkiem u mnie to pomoglo
karol2984 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 A czy szarpanie nie może być przez zapowietrzony układ hamulcowy? Nie rozbierałeś w nim czegoś? U mnie też szarpie jak gazu dodam ale nie 3 razy tylko więcej i już kończą się pomysły, teraz myślę żeby zalać nowy płyn i odpowietrzyć jakoś porządnie może coś da.
Magicbattle Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 na przeplywce masz jakos malo. podmien od kogos. czy skrzynie masz napewno w porządku ? podjedz do jakiegos speca
rni28gk Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 ludzie co wy z ta przeplywka kolega nic nie pisze o zle pracujacym silniku tylko o mechanicznym szarpaniu lewarka skrzyni biegow podczas obiazenia przy przenoszeniu napedu a dla pewnosci kolego wymienilbym jeszcze ta jedna poduszke ktorej nie wymieniles i te male laczniki o ktorych wspominalem i powinno byc juz wszystko ok
Rafal-L Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 ja bym sprawdzil wodzik w skrzyni biegow
timoti26 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zarzut do silnika mam jeden delikatnie falują obroty. Jest też tak że przy ruszaniu/puszczaniu sprzęgła obroty jakby spadają i wyrównują się ale to chyba normalne. Co do układu hamulcowego to była robiona regeneracja tłoczka, robione u mechanika więc nie wiem czy odpowietrzany był układ. Dałem się przejechać innej osobie by ona porównała mówi że wszystko ok do momentu jak wjechaliśmy w mały korek, jak przyszło jadąc na 1 biegu puszczać i dodawać gazu to kierujący zrezygnował z jazdy dalej. Po tej przygodzie nasuwają mi się nowe wnioski: Skoro znacząca różnica w intensywności szarpania występuje na różnych biegach to mało prawdopodobnym wydaje się uszkodzony osprzęt silnika. Najbardziej prawdopodobnym jest zawieszenie silnika bądź skrzynia. Opisze trochę usterek codziennych z tym związanych: Skrzynia na 2 biegu jest dosyć głośna (wyje) biegi przy temp -1 stopni wchodzą ciężko na rozgrzanym silniku zdarza się że lekko haczą. Po wymianie poduszek auto dostało dziwnych wibracji poduszki miały być lemfoldera ale po cenie na fakturze obstawiam że to jakiś szajs pojechałem do ASO skody bo tam zmieniałem poduszki z reklamacją że autem trzęsie (na starych poduszkach nie trzęsło) coś dłubali godzinę po czym stwierdzili że wszystko jest ok i żebym się umówił na dłuższą wizytę minimum 4h bo oni obstawiają że to coś innego. Nie chcieli mi podać producenta poduszek jakie mi zamontowano zbywali innym terminem bo teraz masa klientów itp. itd. Po wyjechaniu z ASO wibracje ciut zmalały za to szarpanie się wzmogło... Na chwile obecną chyba sobie daruje, poczekam na cieplejsze dni i zmienię poduszki silnika na stare zmieniając po 1 i obserwując jak zachowuje się silnik, przyjże się też tej poduszce pod chłodnicą może ona jest kluczem. Jeśli chodzi o "dwa laczniki drazka stabilizajucego i ewentualnie gumy pod tym drazkiem" da się je jakoś sprawdzić? np. szarpiąc za drążek czy w jakiś inny sposób? Dziękuje wszystkim serdecznie za pomoc
grucha1 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 kolego ja watpie że to łaczniki i gumy bo jak pisalem juz wczesnie szarpie a wyminialem laczniki cala zawieche z reszta i te gumy, a szarpalo wczesniej przed wymiania i teraz tez szarpie
timoti26 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2013 kolego grucha1 a powiedz mi na jakiej firmy wymieniałeś poduszki? może jest to wina kiepskiej jakości zamienników? Podmieniałeś może u siebie przepustnice?
grucha1 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 z przpustnica nie mialem problemow czyszczona i adaptowana, a poduszki moze byc ze kijowe bo znajwyzszej polki nie sa jednak przed i po wymianie nie ma roznicy wiec to wykluczam
rni28gk Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 koledzy u mnie to akurat pomoglo a nawet nie wymienialem poduszek zadnych tylko te laczniki i przegub ktory trykal juz ale u mnie to pomoglo
timoti26 Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Opublikowano 26 Lutego 2013 Jutro jadę na odpowietrzenie sprzęgła i hamulcy. Dam znać czy coś się zmieniło. ---------- Post dopisany 10-01-2013 at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany 08-01-2013 at 12:04 ---------- sprzęgło było zapowietrzone. Po odpowietrzeniu jednak zmian nie ma... ---------- Post dopisany 26-02-2013 at 11:03 ---------- Poprzedni post napisany 10-01-2013 at 22:05 ---------- Zrobiło się trochę cieplej więc wróciłem do dłubania. Wymieniłem przepustnice + adaptacja VAGiem - brak zmian, żadnej poprawy Wykręciłem świece w celu zbadania ich wyglądu niestety wiedzę na tan temat mam kiepską... :/ Może ktoś z forumowiczów mi pomoże? zrobiłem szczegółowe zdjęcia Lub https://skydrive.live.com/redir?resid=B7E181DC9C1F3293!138&authkey=!AEOkvJknoGxsVFI Może jest ktoś w stanie powiedzieć coś co naprowadzi mnie na możliwą usterkę.
karol2984 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 u mnie też szarpało ale jak dodawałem gazu pod obciążenie tylko, przy puszczaniu nie, pojechałem na komputer i diagnosta po przywracał nastawy fabryczne i od razu problem znikną, może to coś ci pomoże a też ze 3 miesiące się męczyłem z tym szarpaniem w sumie jak masz jak to mógł byś nagrać jak szarpie bo każdy może mieć co innego na myśli, u mnie np. było widać na obrotomierzu szarpanie że obroty też skaczą
pioteros Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 A sonda sprawna? Wystukane z Pegasusa
Łukasz13 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Zrób loga z grupy 002 i 033 na rozgrzanym silniku na postoju na obr. jałowych, zobaczymy jak sonda pracuje, a i odczytaj jakie wartosci sa w gr.032 i 1 i 2 okienku ---------- Post dopisany at 12:35 ---------- Poprzedni post napisany at 12:26 ---------- A tak wogóle to jesteś pewny że masz sprawny dwumas? bo pisałeś na początku że był 2 razy wymieniany, może Ci wsadzili jakiś zyebany, bo te szarpania przy dodawaniu i ujmowaniu gazu to na niego wskazują jeśli wszystko inne w porządku. I jeszcze te problemy z wbijaniem biegu na rozgrzanym to też wskazuje na problemy typu sprzęgło, dwumas.
timoti26 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 Sondę sprawdzę jak tylko komp wróci z serwisu to może być dobry trop. Nastawy podstawowe były już ustawiane w nie jednym warsztacie i bez rezultatu mechanicy dłubali i rozkładali ręce lub mówili czego pan chcesz przecież "jeździ" Jeśli chodzi o dwumas to na każdym dwumasie problem z szarpaniem był identyczny więc dwumas można wykluczyć. Z reklamacją na dwumas pojade ale jak całkowicie wysiądzie bo teraz nawet jeśli coś spaprali to nic nikomu nie udowodnie. Liczyłem bardziej że ktoś żuci wprawnym okiem na zdjęcia i na podstawie wyglądu świec powie czy cewki są ok, jak widać 1 świeca troche się różni od pozostałych a wszystkie zostały wymienione w tym samym czasie ok 7 miesięcy temu. Jeszcze raz zamieszczam link do fotek żeby nie szukać. https://skydrive.live.com/redir?resid=B7E181DC9C1F3293!138&authkey=!AEOkvJknoGxsVFI
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się