Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytanie silnik benzynowy


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie tak się was zapytam. Samochód stoi pod wiatą na dworze i mam w zbiorniku ponad 40 litrów paliwa i jak odpalam zostawiam go na chwile i jak ruszam to tak "pierdzi" jak go mocno przegazuje to jest ok. Dolałem dodatek na usuwanie wody i co jakiś czas jest to samo co to może być? :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak dokładniej "pierdzi" o co chodzi ?? daj filmik albo opowiedz coś więcej czy szarpie czy coś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak dokładniej "pierdzi" o co chodzi ?? daj filmik albo opowiedz coś więcej czy szarpie czy coś :)

Objawy są takie żę samochód działa na biegu jałowym jest ok a jak się przyciśnie gaz to tak się dusi jakby "pierdział" i nie wiem co to jest myślałem że woda ale nie ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze najpierw vaga zapnij koszt prawie znikomy jak masz kabelek to za free. jak nic nie bedzie to w nocy albo w garazu jak jest ciemno otwierasz maske bierzesz psukadlo takie jak mama ma do mycia okien ale z czysta woda i delikatnie psiukasz na przewody jak sa iskierki to przewody do wymiany swieczki teoretycznie takze powinno sie zmienic razem z przewodami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece i przewody do wymiany. zacznij od tego

świece wymieniałem jakieś 3-4 miesiące temu więc myślę że to możemy odrzucić. Aczkolwiek może to wina paliwa? No nie wiem ciągle tankuje Verve98 i nie wiem :facepalm:

---------- Post dopisany at 11:06 ---------- Poprzedni post napisany at 11:05 ----------

moze najpierw vaga zapnij koszt prawie znikomy jak masz kabelek to za free. jak nic nie bedzie to w nocy albo w garazu jak jest ciemno otwierasz maske bierzesz psukadlo takie jak mama ma do mycia okien ale z czysta woda i delikatnie psiukasz na przewody jak sa iskierki to przewody do wymiany swieczki teoretycznie takze powinno sie zmienic razem z przewodami

No zobaczę z tym pomysłem może się uda ale jak to nie to to nie wiem ;/ nie dzieje się to ciągle ale raz na jakiś czas.. Albo przepustnica jest zapieprzona ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko co kolwiek wymyslec jesli sie tego nie slyszy moze uda ci sie nagrac jakis filmik i to wrzucic. moze tak ma byc. szkoda kasy na 98 i szkoda silnika on jest bardziej przystosowany do 95 i mniej bedzie palil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko co kolwiek wymyslec jesli sie tego nie slyszy moze uda ci sie nagrac jakis filmik i to wrzucic. moze tak ma byc. szkoda kasy na 98 i szkoda silnika on jest bardziej przystosowany do 95 i mniej bedzie palil

No wiesz w km jest różnica na pewno aczkolwiek leje na zmiane 95 a 98. Słyszałem że na Shellu jest dobra bena ale nie wiem bo nie miałem okazji jeszcze zatankować..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój silnik ma mieć tylko i wyłacznie Pb 95. Na 98 robisz mu tylko nieprawidłowe mapy wtrysku w ECU i jak w dodatku zmieniasz 98 na 95

i odwrotnie to ECU całkiem zgłupieje.A z samego tego powodu może "pierdzi" bo Masz za bogatą mieszankę.

Po za tym podstawa to podpiąć VAG i sprawdzić parametry pracy silnika pod kątem składu mieszanki (w tym elementów decydujących o tym).

Oprócz tego istotna jest szczelność wydechu (zwłaszcza łącznika elastycznego między kol. wydechowym a katem) i stan samego kata

(moze się rozsypał wkład w środku).

Żadna woda takich objawów.

Na 98 dodatkowo przegrzewasz silnik więc zapomnij o takich eksperymentach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój silnik ma mieć tylko i wyłacznie Pb 95. Na 98 robisz mu tylko nieprawidłowe mapy wtrysku w ECU i jak w dodatku zmieniasz 98 na 95

i odwrotnie to ECU całkiem zgłupieje.A z samego tego powodu może "pierdzi" bo Masz za bogatą mieszankę.

Po za tym podstawa to podpiąć VAG i sprawdzić parametry pracy silnika pod kątem składu mieszanki (w tym elementów decydujących o tym).

Oprócz tego istotna jest szczelność wydechu (zwłaszcza łącznika elastycznego między kol. wydechowym a katem) i stan samego kata

(moze się rozsypał wkład w środku).

Żadna woda takich objawów.

Na 98 dodatkowo przegrzewasz silnik więc zapomnij o takich eksperymentach.

No dobrze aczkolwiek zdarzyło mi się to kilka razy ale jak przegazowałem to już później jest ok więc nie wiem albo syf w paliwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem kiedyś w 1.6 gdy auto było zimne własnie tak przez chwile popierdywało i nie równo pracował na początku jazdy, jak mu wstawiłem na większe obroty to chodził dobrze. Na warsztacie stwierdzili że miałem wtryskiwacze do wymiany po wymianie problem znikł. Wiec udaj się na sprawdzenie wtrysków albo kup jakiś środek może u ciebie też jest to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem kiedyś w 1.6 gdy auto było zimne własnie tak przez chwile popierdywało i nie równo pracował na początku jazdy, jak mu wstawiłem na większe obroty to chodził dobrze. Na warsztacie stwierdzili że miałem wtryskiwacze do wymiany po wymianie problem znikł. Wiec udaj się na sprawdzenie wtrysków albo kup jakiś środek może u ciebie też jest to samo.

Taki środek raz na jakiś czas używam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie pomoglo wymontowanie wtryskow i zawiezienie ich do czyszczenia (koszt 40zl od sztuki)

teraz regularna wymiana filtra paliwa (nie rzadziej jak co 15tys km- paliwa w PL są jakie są)

i nigdy więcej tankowania benzyny kupionej na byle jakiej stacji bądź byle jakiego źródła

chociaż silnik o ktorym mowa jest przystosowany bardziej pod 95, to tankowanie 98 w zaden sposob nie wyplynie ani negatywnie ani pozytywnie na jego prace, jedyne co to wiecej placimy na stacji no i moze minimalnie wiecej spali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój silnik ma mieć tylko i wyłacznie Pb 95. Na 98 robisz mu tylko nieprawidłowe mapy wtrysku w ECU i jak w dodatku zmieniasz 98 na 95

i odwrotnie to ECU całkiem zgłupieje.A z samego tego powodu może "pierdzi" bo Masz za bogatą mieszankę.

Po za tym podstawa to podpiąć VAG i sprawdzić parametry pracy silnika pod kątem składu mieszanki (w tym elementów decydujących o tym).

Oprócz tego istotna jest szczelność wydechu (zwłaszcza łącznika elastycznego między kol. wydechowym a katem) i stan samego kata

(moze się rozsypał wkład w środku).

Żadna woda takich objawów.

Na 98 dodatkowo przegrzewasz silnik więc zapomnij o takich eksperymentach.

Skąd takie wiadomości, usłyszałeś gdzieś? wyczytałeś? Czy tak sobie piszesz z nudów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie pomoglo wymontowanie wtryskow i zawiezienie ich do czyszczenia (koszt 40zl od sztuki)

teraz regularna wymiana filtra paliwa (nie rzadziej jak co 15tys km- paliwa w PL są jakie są)

i nigdy więcej tankowania benzyny kupionej na byle jakiej stacji bądź byle jakiego źródła

chociaż silnik o ktorym mowa jest przystosowany bardziej pod 95, to tankowanie 98 w zaden sposob nie wyplynie ani negatywnie ani pozytywnie na jego prace, jedyne co to wiecej placimy na stacji no i moze minimalnie wiecej spali

ale ten płyn na tryski pomaga akurat powiem wam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój silnik ma mieć tylko i wyłacznie Pb 95. Na 98 robisz mu tylko nieprawidłowe mapy wtrysku w ECU i jak w dodatku zmieniasz 98 na 95

i odwrotnie to ECU całkiem zgłupieje.A z samego tego powodu może "pierdzi" bo Masz za bogatą mieszankę.

Po za tym podstawa to podpiąć VAG i sprawdzić parametry pracy silnika pod kątem składu mieszanki (w tym elementów decydujących o tym).

Oprócz tego istotna jest szczelność wydechu (zwłaszcza łącznika elastycznego między kol. wydechowym a katem) i stan samego kata

(moze się rozsypał wkład w środku).

Żadna woda takich objawów.

Na 98 dodatkowo przegrzewasz silnik więc zapomnij o takich eksperymentach.

Skąd takie wiadomości, usłyszałeś gdzieś? wyczytałeś? Czy tak sobie piszesz z nudów?

No właśnie też się zastanawiam co kolega głosi bo wg tego co mówi to aż strach zalać V-Power Racing który ma bodajże 102oktany... Właśnie pic polega na tym że lejąc lepsze paliwo spalanie przeważnie spada i kto wie czy w sumie nie wychodzi na to samo kupując zwykłą 95 której spali więcej czy kupując jakąś lepszą której spali mniej:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój silnik ma mieć tylko i wyłacznie Pb 95. Na 98 robisz mu tylko nieprawidłowe mapy wtrysku w ECU i jak w dodatku zmieniasz 98 na 95

i odwrotnie to ECU całkiem zgłupieje.A z samego tego powodu może "pierdzi" bo Masz za bogatą mieszankę.

Po za tym podstawa to podpiąć VAG i sprawdzić parametry pracy silnika pod kątem składu mieszanki (w tym elementów decydujących o tym).

Oprócz tego istotna jest szczelność wydechu (zwłaszcza łącznika elastycznego między kol. wydechowym a katem) i stan samego kata

(moze się rozsypał wkład w środku).

Żadna woda takich objawów.

Na 98 dodatkowo przegrzewasz silnik więc zapomnij o takich eksperymentach.

Skąd takie wiadomości, usłyszałeś gdzieś? wyczytałeś? Czy tak sobie piszesz z nudów?

No właśnie też się zastanawiam co kolega głosi bo wg tego co mówi to aż strach zalać V-Power Racing który ma bodajże 102oktany... Właśnie pic polega na tym że lejąc lepsze paliwo spalanie przeważnie spada i kto wie czy w sumie nie wychodzi na to samo kupując zwykłą 95 której spali więcej czy kupując jakąś lepszą której spali mniej:eusathink:

ja leje raz 95 raz 98 a v-power nie lałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...