Radekst Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Bardzo proszę o analizę logów. Podczas mrozów turbina się odłącza i auto przechodzi w tryb awaryjny. Podczas robienia logów wszystko było w porządku, turbina dmuchała a auto nie przechodziło w tryb awaryjny, może trochę był przymulony, poza tym wszystko OK. Niestety nie zawsze udało mi się osiągnąć na 4 biegu 4.2krpm ponieważ nie było gdzie. Autko to A4 B5 1998r. AHU 90KM 1.9TDI w aucie nie ma żadnych chipów itd, przynajmniej z tego co mi wiadomo Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 004) Log (2 - 003) Log (3 - 000) Log (4 - 011,011) Log (5 - 004,008,010) Dziękuję i pozdrawiam
Mauros88 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 jedyne co widze to to ze przeplywka slabo juz mierzy. Obcina Ci znacznie powietrze. Sprobuj podminic z kims a ta do czyszczenia badz wymiana na nowa
Radekst Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2012 podsylam jeszcze bledy z vaga:
Mauros88 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Pierwszy blad to blad immo drugi blad to blad przekroczonego cisnienia doladowania. Tak jak kolega spanky napisal potrzeba logi z awaryjnym trybem
Radekst Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2012 a wlasnie, zapomnialem o jeszcze jednej bolączce - na 3,4,5 biegu w pewnych zakresach obrotow go tak zatrzymuje i po chwili puszcza. wyczytalem w necie ze moze to byc wina wlasnie zasyfialego przeplywomierza
boseron Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 mówiłem Ci na spocie N75 wymień to nie są duże koszta lub przepływomierz od kogoś na spocie przełóż na chwile i sie zobaczy bo to juz troche większa kaska ---------- Post dopisany at 10:48 ---------- Poprzedni post napisany at 10:47 ---------- ja w B5 miałem dziurawe węże podciśnienia ,N75 był dobry, węzyki nowe kupiłem oczywiście nie w ASO i jak ręką odjął.
Radekst Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 ok to pokombinujemy na spocie, jak sie ktos zgodzi to przeloze na chwile do siebie przeplywke bo to 5 minut roboty i jak pomoze to kupie nowa, a jak dalej bedzie to samo to wymienie N75 z wezykami bo to moze tez wlasnie od tego. Dzieki Panowie za pomoc
boseron Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 dokładnie przepływka to 5 minut z N75 troche gorzej bo cięzko tam włożyć ręke
spanky Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 ja bym narazie przeplywomierz zostawil w spokoju ....
Radekst Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 czyli to co mowil kolega wyzej to nieprawda? jedyne co widze to to ze przeplywka slabo juz mierzy. Obcina Ci znacznie powietrze. Sprobuj podminic z kims a ta do czyszczenia badz wymiana na nowa Troche bez sensu, jeden mowi ze przeplywka niedomaga a drugi zeby ją zostawic w spokoju Tak czy siak ją sprawdze, tak jak to Mauros tutaj zasugerowal.
tomekkarauda Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 W piątek miałem to samo nie mogłem z Warszawy do domu wrucić .Po jakiś 150 km auto odrzyło samo... Wyciągnełem N75 i wylałem z niego wodę ....prawdopodobnie zaworek przyłapał mróz... teraz już wszystko ok...sprawdz N75
spanky Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 \Troche bez sensu, jeden mowi ze przeplywka niedomaga a drugi zeby ją zostawic w spokoju Tak czy siak ją sprawdze, tak jak to Mauros tutaj zasugerowal. przeplywomierz nie jest odpowiedzialny za odcinke mocy w Twoim przypadku - terazj uz widzisz sens ?
boseron Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 jak przepływka jest walnięta to od dołu nie ma mocy, u Ciebie wyraźnie wpada w notlaufa przy przeładowaniu, też bym stawiał na N75 to bardzo częsta dolegliwość B5 tek
Radekst Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2012 W piątek miałem to samo nie mogłem z Warszawy do domu wrucić .Po jakiś 150 km auto odrzyło samo... Wyciągnełem N75 i wylałem z niego wodę ....prawdopodobnie zaworek przyłapał mróz... teraz już wszystko ok...sprawdz N75 w niedziele jechalem do kielc i przez cala droge nie mialem turbiny i wlaczony tryb awaryjny dzisiaj wracalem do krk i to samo - tryb awaryjny+brak turba, jak juz bylem w krakowie to zlapaly mnie swiatla i postanowilem zgasic i odpalic auto zeby sprawdzic czy mu to pomoze, no i tak zrobilem, po czym auto odżyło a jak jechalem w tamta strone to zatrzymalem sie na zajezdzie, zgasilem auto, odczekalem z 10min, odpalilem i d*pa, nie pomoglo
Mauros88 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 to najlepiej kolego teraz logi zrob jak wpadlo ci auto w tryb awaryjny.
boseron Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Radekst wymień N75 myśle ze to pomoże, kup nowy
sahipp Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Koledzy, podłącze się pod temat bo mam podobne problemy... Pisaliście aby podmienić N75, a czy nie jest tak że w przypadku uszkodzonego N75 powinien wyskoczyć nie wiem jakiś błąd czy coś co będzie mówić o tym że n75 uszkodzony?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się