smacker_22 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam Wszystkich Miło Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez smacker_22
Monika Kowalska Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Od dwóch miesięcy jesteśmy właścicielami Audi A4 B5 Quattro Avant. Jest to nasz pierwszy silnik Diesel'a. Trafiliśmy tutaj na forum, gdyż auto posiada klubową naklejkę i z ciekawości historii auta tutaj zajrzeliśmy w poszukiwaniu tematu. Jeśli jest ktoś, kto poznaje auto bylibyśmy wdzięczni za podlinkowanie do tematu Kupione zostało na tablicach SCI, jednak wcześniejsza naklejka pokazała, że jeździł ono na tablicach ST. Oto zdjęcia naszej perełki gdy ją kupowaliśmy:
Majkel95B5 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) Pyskowice woj. Śląskie Witam wszystkich serdecznie Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez Majkel95B5
n-dru Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam wszystkich - jestem z Poznania, nie mam jeszcze A4, ale już jestem zdecydowany na kupno B7 avant quattro w automacie - rozpoczynam poszukiwania Update: no już wreszcie mam, od 05 października - kupiony w Polsce, z polskiego salonu - taki jak w moim profilu Edytowane 9 Listopada 2016 przez n-dru
DonChesus Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Witam serdecznie wszystkich jestem z Jeleniej Góry woj. Dolny Śląsk. Posiadam A4 B6 1.9 mapa silnika 171 hp. Pakiet S line lotka progi BBS'y 18" czarny mat. Miło mi być częścią tego forum.
Dardes Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Audi nie mam ale buduję rajdówkę z sinikiem 1.8T właśnie z A4 B6 (AVJ). Mam nadzieję że znajdę trochę potrzebnych informacji. Darek
rozen Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Cześć, jako że niebawem będę szukał A4, to postanowiłem się u Was zadomowić Aktualnie mam A3 Sportbacka z z BKD, teraz rozglądam się za A4 2.0 TDI z quattro, najchętniej z polskiego salonu, ale to wyjdzie w praniu. Ja ktos z Was chciał swój sprzedać to piszcie na PW. Pozdrawiam Piotrek
Radosław Lech Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Witam Wszystkich na Forum. Jestem Radek i pochodze z Wegorzewa. Posiadam Audi B7 A4 Avant w wersji s-line z 2008 roku , silnk 2.0 Tdi kod silnika BPW i 140KM. przebieg obecny 260000km i jestem 3 włascicielem w tym drugim w polsce. Autko kupiłem od znajomego w 10.2014 roku z przebiegeim 197000km i wg mnie a nie mam pojecia wogóle o silnikach auto sprawowało się bardzo dobrze. Komputer pokazywał tylko błąd poduszki pod silnikiem którą ostatecznie wymieniłem 2 miesiące temu. Audi Było jak i jest bardzo zadbane, zero wytarć w środku i wszystko działało jak powinno. Auto sprowadził znajomy osobiście z Niemiec gdy miało 156000km. Bardzo o nie dbał i jeżdził nim sporadycznie a jedyne co wymienił oprócz częśći eksploatacyjnych to rozrząd, szybe i malował prawe drzwi pasażera gdyż ktoś na parkingu mu je porysował. Autko jak je kupiłem stało na pięknych oryginalnych 17 calowych profil 45, alufelgach firmy audi. Nie wiem czy wersja s-line jest tak bardzo obniżona ale moje zachaczało o "śpiących policjantów" więc postanowiłem wymienić je na 16 z profilem 55. Na 16 calowych felgach auto sprawuje się wysmienicie. W miedzy czasie okazało się że miałem pękniętą tylnią sprężynę i zastanawiam się czy przypadkiem ona nie było odpowiedzialna za niskie zawieszenie. Z samochodem nie było żadnych problemów do czasu gdy w 12.2015 roku postanowiłem sobie i autku zrobić prezent w postaci zwiększenia mocy. Auto miało wtedy około 230000km i w pierwszych chwilach po zmianie mapy zachowywało się idelanie do czasu kiedy zaczęły sie dziać dziwne rzeczy. Pierwszym objawem była zapalona zółta kontrolka dzieki której auto weszło w stan awaryjny (opinia serwisu -przeładowanie turbiny). Po zgaszeniua auta wszystko wróciło do normy. Pojezdziłem autkiem jeszcze tydzień i usterka sie niestety powtarzała. W firmie która robiła mi redukcje mocy po podniesieniu mocy bywałem kilkukrotnie, Zacząłem od wymiany przepływomierza, później udcięcie systemowe klapy gaszącej bo na nowym oprogramowaniu nie działała jak powinna, później wycięcie DPF aż po dziwne objawy przy dodawaniu gazu jak i zmianie biegów na nizszych biegach. Ostatecznie zostało mi wgrane oprogramowanie standardowe i z tymi samymi objawami jezdze obecnie dalej. Mam nadzieje dowiem się tu dużo ciekawych rzeczy o swoim autku i że pomożecie mi w diagnozie moich objawów i dalej będę mógł się cieszył przyjemną jazdą moim audi A4. Jeżeli moge prosić to poprosze o wskazówki na temat co jest najbardziej wadliwym ogniwem i na co powinieniem zwrócić szczegółną uwagę. Pozdrawiam Wszystkich Radek
strazak990 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Witam Także posiadam taką samą motorownię Na co wzracać hmmm nie wiadomo jest bardzo dużo mitów odnośnie 2.0 TDi ... ale ja mam 270... i narazie odpukac nic się nię nie dzieje. Ludzie mają i po 300 ... i mają spokój . ja przy 250 wywaliłem tylko DPF Egr i także zwiększyłem moc i jak narazie śiga aż miło
piotrsob1 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) T trafiły się wam jakieś super egzemplarze Mój ma 170 kkm i zajeździł już dwa EGR-y , uszczelkę pod głowicą, powycierał wałek rozrządu używa aktualnie trzeciego kompletu uszczelniaczy pompowtrysków, a gniazda pompek nadają się do regeneracji A ostatnio podczas wypalania cegiełki turbulum przeładowuje i trzeba gasić motorownię żeby moc wróciła Dla tego zdziwiony jestem , że przy przebiegu o stówkę większym dopiero zaczynają się problemy Tak że nie narzekać , tylko cieszyć się , raz na ćwierć miliona kilometrów można w końcu wrzucić parę złotych w skarbonkę z czterema kółkami Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się