Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Jak rozpoznac czy jest pełny fis

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem tutaj nowy, i mam zamiar dopiero kupic audi. Planuje a4 b5 110 koni najlepiej avant :banan:. Zarejestrowałem się tu aby zdobyc przydatne informacje do zakupu. Temat może był ale ja nie znalazłem a może tak szukam :wink: Chodzi mi o pełny fis tak żeby było spalanie pokazane. Od którego roku można było go dostac i jak go rozróżnic. Najlepiej jak by ktoś podrzucił potki z różnicami bo ja jestem zielony :kwasny: Z góry dziękuje za pomoc.

Opublikowano

Wiec tak masz go w zegarach pelny fis to duzy ekran LCD po srodku zegarow miedzy obrotomierzem a predkosciomierzem nie ma analogowych ikonek oleju rezerwy itd 1/2 fis to polowa wyswietlacza Pelnego fisu pokazuje chyba tylko spalanie.

• Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dzięki kolego troche wiem już więcej. Przydały by się foty fis, pół fis i ten zwykły. Jak pojadę kupowac nie chciał bym stac nad autem i się zastanawiac czy jest fis czy nie

Opublikowano

Nie jest to rzadkie wyposazenie w poliftach takiego szukaj po 98r ale ja bardziej wychodzilem z zalozenia ze nie bede kupowal samochodu pod gadzety szukaj czegos w dobrym stanie zadbanego na bajery nie spinaj sie tak mozesz na trafic na full zgrobka. PZDR powodzenia w szukaniu.

Witam czestochowe :hi:

Opublikowano

Dzięki koledzy. Teraz już wiem i na pewno będzie mi łatwiej. Nie napalam się na bajery :wink:ale chciał bym bardzo miec pokazywane spalanie. Mam teraz starsze auto bmw e34 92r 2,5 tds i jestem z niego zadowolony ale chciałbym iśc troche do przodu i miec coś troszke nowszego. W pracy jeżdzę firmowymi nowymi autami i tam tych bajerów jest dużo i w moim zaczyna mi brakowac. Audi raczej będe kupował z początków produkcji 96, 97 lub 98 bo na nowsze ogranicza mnie kasa. Co do fisu to czy wychodził on z początkiem produkcji w autach czy raczej od któregoś roku???