BUGS Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Chłopaki mam pytanie w sprawie programu. Sprawa wygląda tak: Mój poprzednik Golf IV AHF TDI po programie miał 131km i 297Nm:cry:. Co muszę zrobić w mojej A4 B6 AWX, aby mieć lepsze odczucia z jazdy niż moim byłym golfem. Wiem, że jest inna waga między A4 B6 a golfem IV i dlatego sam program w A4 może być za mało. Tak piekle się z tym efektem odejścia auta, ponieważ w mojej okolicy jest parę BMW E46 136km i cały czas wychwalają co te bmy nie potrafi:kwasny: , a fajnie byłoby gdyby tak niespodziewanie szczęka im opadała jak przy moim Golfie IV:decayed:(byli pewni, że 110km a tu nagle szok:shock3: bo nie mogą ode mnie odejść _do 140km/h mój golf z ich E46 zawsze szedł łeb w łeb, później na prędkość nie miałem szans).
rob555 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zacznij od zrobienia programu...to bedzie juz spora roznica. Jesli nadal bedziesz uwazal ze to za malo to turbo FMIC pompki itd..
Yaqb Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Dobra diagnostyka silnika na początek by nie zaszkodziła Sent from my Atari 2600 using ...
MAGIC87 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 przeciez wszystko jest w odpowiednim dziale... http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/ albo kup rezystor za 3 zł
Blachu Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Przecież seryjne 1.9 tdi 131 KM powinno jechać podobnie jak te 136 KM w e46 a słyszałem opinie że nawet ciut lepiej... Zrobisz sam program u dobrego tunera i różnica będzie duuża - max 165-170 KM i ok 380 Nm samym chipem. Dalsze kroki jak podnosić moc, masz opisane temacie, który podał MAGIC87
BUGS Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2012 przeciez wszystko jest w odpowiednim dziale... http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/ Wiem, że jest w tym dziale bo czytałem:naughty:, ale co z tego że jest tam podana teoria. Ja chciałem się dowiedzieć jak to wygląda w praktyce dlatego założyłem ten temat. Gdyby patrzeć na same wykresy i nic poza tym to nie logiczne byłoby, żeby mój stary golf 131km brał nowszą bmke 145km. (przecież 14km różnicy:decayed:) albo kup rezystor za 3 zł chcesz to kup, ja takiego badziewia nie wrzucę do auta. ---------- Post dopisany at 14:14 ---------- Poprzedni post napisany at 14:06 ---------- Przecież seryjne 1.9 tdi 131 KM powinno jechać podobnie jak te 136 KM w e46 a słyszałem opinie że nawet ciut lepiej... Zrobisz sam program u dobrego tunera i różnica będzie duuża - max 165-170 KM i ok 380 Nm samym chipem. Dalsze kroki jak podnosić moc, masz opisane temacie, który podał MAGIC87 Wiem, że wszystko fajnie i elegancko opisane jest przez MAGIC87 . Ale chłopaki po co rezać tak mocno auto jeżeli mówicie, że sam program wystarczy na uzyskanie takiego efektu jaki mam zamiar osiągnąć. A temat założony jest dlatego, że jeżeli na programie będzie już fajnie latać (czyt. lepiej niż te bmki) to wtedy szkoda kasy na inne turbo, pompki itd... A jeżeli ktoś z was powiedziałby, że będzie słaby efekt, bo sam się o tym przekonał to zainwestuje więcej kasy i program wrzuciłbym gdybym wszystko porobił. (a chce ominąć takiej sytuacji jak zrobienie programu i okaże się , że jest lipa, bo po co płacić kolejny raz za drugi program po wymianie gratów).
Armi Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Jest taka zasada, że zawsze ktoś będzie szybszy i zawsze chce się więcej mocy. Nikt nie jest Tobą i nie powie Ci, czy sam program wystarczy czy po tygodniu stwierdzisz, że to za mało. Pocieszające jest, ze mając samochód z T - masz możliwości. Nie to co wolnossaki:wink:
MAGIC87 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 No to jak kolega nie potrafi czytac, chociaz wszystko opisane jak dla dziecka 5 letniego. Na objechanie BMW wystarczy Ci sam soft.
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 przeciez wszystko jest w odpowiednim dziale... http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/ Wiem, że jest w tym dziale bo czytałem:naughty:, ale co z tego że jest tam podana teoria. Ja chciałem się dowiedzieć jak to wygląda w praktyce dlatego założyłem ten temat. Gdyby patrzeć na same wykresy i nic poza tym to nie logiczne byłoby, żeby mój stary golf 131km brał nowszą bmke 145km. (przecież 14km różnicy:decayed:) Jaka teoria? teorie to masz napisana na stronach vtechu i aukcjach alegro, gdzie przewiduja Ci dokładnie że bedziesz miał 168km i 372nm:wallbash: tu masz podane realne przykłady... a odnosnie 14km, nie bój sie pojedzie Cie nie jedno wybebeszone clio które bedzie miało nie wiecej jak 100km:hi:pamietaj B6 to krowa...
MAGIC87 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 przeciez wszystko jest w odpowiednim dziale... http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/ Wiem, że jest w tym dziale bo czytałem:naughty:, ale co z tego że jest tam podana teoria. Ja chciałem się dowiedzieć jak to wygląda w praktyce dlatego założyłem ten temat. Gdyby patrzeć na same wykresy i nic poza tym to nie logiczne byłoby, żeby mój stary golf 131km brał nowszą bmke 145km. (przecież 14km różnicy:decayed:) Jaka teoria? teorie to masz napisana na stronach vtechu i aukcjach alegro, gdzie przewiduja Ci dokładnie że bedziesz miał 168km i 372nm:wallbash: tu masz podane realne przykłady... a odnosnie 14km, nie bój sie pojedzie Cie nie jedno wybebeszone clio które bedzie miało nie wiecej jak 100km:hi:pamietaj B6 to krowa... sam sie o tym przekonałem:decayed:
fucken Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Dokładnie nie liczą sie tylko km,nm,ale taż waga:wink:
BUGS Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2012 Dokładnie nie liczą sie tylko km,nm,ale taż waga:wink: Chłopaki o tym właśnie pisałem, czytajcie wcześniejsze posty. ---------- Post dopisany at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany at 20:22 ---------- a odnosnie 14km, nie bój sie pojedzie Cie nie jedno wybebeszone clio które bedzie miało nie wiecej jak 100km:hi:pamietaj B6 to krowa... czyli program "gówno" daje bo konie i Nm wzrosną, ale podczas jazdy jest to mało zauważalne przy wadze A4 B6.
Armi Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Nie popadajmy w paranoję Wzrost mocy po programie da się odczuć nawet przy tej "gigantycznej" wadze b6.
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Dokładnie nie liczą sie tylko km,nm,ale taż waga:wink: Chłopaki o tym właśnie pisałem, czytajcie wcześniejsze posty. ---------- Post dopisany at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany at 20:22 ---------- a odnosnie 14km, nie bój sie pojedzie Cie nie jedno wybebeszone clio które bedzie miało nie wiecej jak 100km:hi:pamietaj B6 to krowa... czyli program "gówno" daje bo konie i Nm wzrosną, ale podczas jazdy jest to mało zauważalne przy wadze A4 B6. to było odpowiedzią na te twoje 14km róznicy:whistling: a nie czy warto czy nie warto:wink:
fly07 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 pamietaj B6 to krowa... Co ty tutaj wypisujesz... Jaka Krowa. Miałem długo b6 AWX i to auto zasługuje z pewnością na miano KULTOWEGO. Zaraz po kupnie zrobiłem program u Rogallotiego i wyszło 170 km (w seri 136 kM). I co po tym: Spalanie 0,5 l/100km mniej, a nogi lekkiej nie mam. Na zbiorniku przejeżdżałem 1200 km bez obaw (trasa 150 - 160 km/h, + klima, + 4 osoby). Golfy, renówki i inne barachło daleko w tyle!!!! I na światłach i na trasie. Do wiadomości masy własne dla 1.9 TDi: b5 - 1240 kg b6 - 1395 kg b7 - 1395 kg b8 - 1460 kg (silnik 2.0 TDi) Więc jaki to argument przy mocy 160 -170 kM te sto parę kilo???????????????? Krowa to stary merc 190D, a nie b6 AWX.
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 pamietaj B6 to krowa... Co ty tutaj wypisujesz... Jaka Krowa. Miałem długo b6 AWX i to auto zasługuje z pewnością na miano KULTOWEGO. Zaraz po kupnie zrobiłem program u Rogallotiego i wyszło 170 km (w seri 136 kM). I co po tym: Spalanie 0,5 l/100km mniej, a nogi lekkiej nie mam. Na zbiorniku przejeżdżałem 1200 km bez obaw (trasa 150 - 160 km/h, + klima, + 4 osoby). Golfy, renówki i inne barachło daleko w tyle!!!! I na światłach i na trasie. Do wiadomości masy własne dla 1.9 TDi: b5 - 1240 kg b6 - 1395 kg b7 - 1395 kg b8 - 1460 kg (silnik 2.0 TDi) Więc jaki to argument przy mocy 160 -170 kM te sto parę kilo???????????????? Krowa to stary merc 190D, a nie b6 AWX. nie zrozumiałes, no ale nic:hi:B6 to ciezki samochód którego osiagi po chipie są porównywalne do duzo mniejszych mocowo gówien spotykanych na drodze:wink: ide o zakład że lupo GTI mając 120km nie ma co z tobą robić póki ma obroty:wink: v-max na twoją korzysć i co do tej wagi nie wierz w dowód rejstracyjny tylko pojedź na wage... moje B5 ma też podobną moc do twojego byłego B6 i waży prawie 1,5t w stanie obecnym:hi: a co do masy własnej, w ksiazkach serwisowych dostepnych na forum B6 z silnikiem 130km wazy 1450kg a B7 z silnikeim 2,0 w wersji avant 1490kg, takze niewiem skad brałes dane:wink:
Hugo Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 a odnosnie 14km, nie bój sie pojedzie Cie nie jedno wybebeszone clio które bedzie miało nie wiecej jak 100km:hi:pamietaj B6 to krowa... czyli program "gówno" daje bo konie i Nm wzrosną, ale podczas jazdy jest to mało zauważalne przy wadze A4 B6. Nie kombinuj tylko rób program. Pierwszą rzeczą jaką zrobiłem po zakupie B6 było właśnie podniesienie mocy. Było to prawie 8 lat temu i nigdy nie żałowałem tej decyzji, a ta dodatkowa moc nie raz przydała się na drodze. I nie mam tu na myśli ścigania się A różnica po programie jest i to bardzo duża.
MAGIC87 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 +1:facepalm: ---------- Post dopisany at 12:17 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ---------- pamietaj B6 to krowa... Co ty tutaj wypisujesz... Jaka Krowa. Miałem długo b6 AWX i to auto zasługuje z pewnością na miano KULTOWEGO. Zaraz po kupnie zrobiłem program u Rogallotiego i wyszło 170 km (w seri 136 kM). I co po tym: Spalanie 0,5 l/100km mniej, a nogi lekkiej nie mam. Na zbiorniku przejeżdżałem 1200 km bez obaw (trasa 150 - 160 km/h, + klima, + 4 osoby). Golfy, renówki i inne barachło daleko w tyle!!!! I na światłach i na trasie. Do wiadomości masy własne dla 1.9 TDi: b5 - 1240 kg b6 - 1395 kg b7 - 1395 kg b8 - 1460 kg (silnik 2.0 TDi) Więc jaki to argument przy mocy 160 -170 kM te sto parę kilo???????????????? Krowa to stary merc 190D, a nie b6 AWX. wazyłem swoje B6... 1500 Kg bez koła zapasowego:wink: a w srodku nie mam jakiegos wypasu... Tymka Avant 1600
BoXide Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Audi 131 KM powinno w serii objechać te BWM 136KM ja swoją 115KM 1.9 TDI juz pare takich przegoniłem a jeździłem takimi 131 i jest troche lepiej niż w 115KM... Jak mało to rób Chipa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się