Agnes126 0 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Witam.Mam problem.Auto nie chce zapalić.Do wczoraj wieczora było wszystko ok.Dzisiaj rano auto nie odpaliło.Kręci normalnie,paliwo jest w baku.Pompka w baku paliwo podaje,filtr paliwa wymieniony.Dzisiaj byli u mnie z serwisu Audi i auto było podpięte pod komputer i nie wykazało żadnych błędów.Komputer w samochodzie wyświetla że jest wszystko ok.Rozrząd jest też ok.Akumulator ok.Czy ktoś może miał taki przypadek u siebie?Gdzie dalej od filtra paliwa idzie olej napędowy(konkretnie do jakiego urządzenia)?Co jeszcze sprawdzić?Proszę o podpowiedzi i z góry dziękuje.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Czesc. Od filtra paliwa olej napedowy idzie do pompy VACUM a pozniej od niej w kanalikach w glowicy do wtryskiwaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 To co, byl iz serwisu audi i nie pomogli nic ? To co to za pacholki przyjechaly ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes126 0 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Ja chciałam tylko odczytać błędy jeżeli by były ale nie było.W serwisie Audi za każdą duperelę biorą niezłą kasę.Godzina pracy kosztuje tutaj 80 euro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 2 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 A rozrusznik kręci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes126 0 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Rozrusznik kręci normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks 2 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Może być akumulator słaby, niby kręci normalnie ale już nie odpali. U mnie tak było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Nie wiem jak u Ciebie w B7 2.0 tdi, ale u mnie w B6 1.9 tdi też miałem kiedyś problem by odpalić auto... Niby wszystko było ok, a nie paliło. Przyczyną okazał się egr, a konkretniej klapa gasząca, która się zacięła - poruszałem "dźwignią" tej klapy znajdującą się przy egr i auto odpaliło. Niedawno na forum ktoś też miał podobny problem w B6 - zrobił tak jak mu podpowiedziałem i Audi odpaliło. Nie wiem czy u Ciebie to pomoże, ale zawsze warto spróbować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes126 0 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Cześć.A gdzie jest ta klapa gasząca?Gdzie jest ta dźwignia?A AGR?Dzisiaj także naładuje akumulator na 100%,ale według mnie to akumulator to nie jest bo auto stało tylko przez noc a mrozu wtedy nawet nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Sprawdz czy pompa tandem podaje paliwo, bo to może byc problemem. Klapa gaszaca jest na kolektorze ssacym ale w tych silnikach jest ona elektryczna i napewno pokazałoby bład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes126 0 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 A czy ta pompa tandem to jest to samo co pompa Vacum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość .... Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Tak jest to jedna pompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes126 0 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 A czy wiesz w jaki sposób sprawdzić tą pompę czy działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość .... Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Ciężko się naprawia na odległość, nie posiadacz czasem dodatkowego zabezpieczenia samochodu które mogło się popsuć ?. Co do pompy nie pasuje mi to żeby tak obrazu się popsula, działy się wcześniej jakies problemy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes126 0 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Nie było nawet najmniejszych problemów.Poza fabrycznym zabezpieczeniem innego nie mam.A może jakiś przekaźnik.Te dostępne bezpieczniki od kierowcy sprawdzone-bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Żeby auto odpalilo musi mieć paliwo dobry aku i rozrusznik. Jeśli auto z dnia na dzień nie zapaliło to albo aku sprawdź jaki jest spadek napięcia podczas rozruchu, spalone swiece żarowe wtedy kręci i nie odpali , mało prawdopodobne. Przy zapalaniu włacz światła pozycyjne w b6 były problemy z wlacznikim świateł pomagało włączenie pozycji. A najlepiej to nagraj dzwiek przy rozruchu będzie wiadomo jak kręci to ułatwi sprawę w postawieniu diagnozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes126 0 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 W tym momencie to muszę już naładować akumulator porządnie bo od tego próbowania się wyczerpał.Na wszelki wypadek kupię nowy ale to dopiero 02.01.bo teraz już nie da się.Nie bardzo też mogę wyciągnąć ten akumulator z auta do naładowania bo prawdopodobnie stracę kod do radia i navi.A z tego co wiem to Audi nie udostępnia kodu przy zakupie auta(trzeba się do nich pofatygować z autem i za odpłatnością oni ustalą kod). Ja w swoich papierach od auta nie posiadam żadnego kodu a mam wszystkie papiery od nowości.Kolega ma jutro przywieść mi prostownik z długim przewodem to się zobaczy(dodam że mieszkam na 3 piętrze i z ładowaniem też nie tak prosto). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Skoro radio tez masz od nowosci w aucie, to nie bedzie prosilo o kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 nie stracisz kodu. smiało wyciagaj aku. jak włożysz spowrotem to radio i navi nie zakodują się. radio/nawi żąda kodu po wyjęciu z twojego auta i podpięciu do innego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Koledzy w bpw jest aku 92 ah czyli duza kobyla do tego mało miejsca bo jest grodz serwo ito najlepiej aku wpiac w aucie. Ps może jakiś sąsiad pozwoli ci podpiac przedłużacz u siebie na parterze. Jak by do mnie ładnie sąsiadka przyszła to od razu bym pomógł :-D :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się