jedrekx Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 świetnie wygląda.. a felgi spapugowałeś po mnie zrobiłeś mi tą fotkę?
Staszek20VT Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 A tutaj nowy intercooler przed i po montażu
MARCIN607 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Ale jedziesz z modami. Masakra robi się mega fura.
Staszek20VT Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Opublikowano 18 Lipca 2013 Jędrek, jutro rano wrzucę Koszt IC (pełny zestaw P'N'P) 620PLN z wysyłką ---------- Post dopisany 18-07-2013 at 09:26 ---------- Poprzedni post napisany 16-07-2013 at 21:03 ---------- No i się autko doczekało nowego wydechu: Wczoraj się nie udało zrobić programu, przeszkodą okazała się zbieżność, a właściwie jej brak. Auto myszkowało na rolkach. Dziś strojenie i mam nadzieję, że granica 330KM pęknie
dziadek Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 ślicznie - jendak wydech ale "esa" robi robote
Rafał123 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Super wyglada teraz tyl i pewnie dobrze go slychac, gdzie robiles wydech? jaki koszt?
Staszek20VT Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Opublikowano 25 Lipca 2013 Auto jest już po programie. Niestety, ale wysoki EGT nie pozwolił na więcej niż 315KM i 666,7Nm Wykres wrzucę później. Tymczasem : Wydech był zrobiony przez Daniela z Ecuproject, jest na końcówkach Ultera. Przyjemnie mruczy, na jednej puszce, nie jest głośno.
milart Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Moment taki trochę sekciarski:polew: Ogólnie wynik spoko i tak prawdę mówiąc poza różnicą na wykresie planowanych kilku koni więcej byś raczej nie odczuł. Gratulacje i niech dzielnie służy. P.s. Spojler za***isty:shock3:
MARCIN607 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 A,ja zapytam gdzie ramki klubowe? Gdzie? 315
turdzi Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Super gratki modów.A nie będzie przypadkiem tak ze to ten IC go ogranicza ? Ma waskie dojscia wiec gora IC na pewno wydajnie nie pracuje na zdjeciach nie widac tez jaki to ma rdzeń.
Staszek20VT Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Opublikowano 26 Lipca 2013 Jest i wykresik: Nie, raczej nie cooler. U Orzełka jest taki sam i wynik ponad 350KM jak dobrze pamiętam
milart Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Nie, raczej nie cooler. U Orzełka jest taki sam i wynik ponad 350KM jak dobrze pamiętam A czy przypadkiem u Orzełka nie siedzi większa turbina?
Staszek20VT Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Opublikowano 26 Lipca 2013 Tak, siedzi. Ale to nie zmienia faktu, że IC jest ten sam i nie ma tam problemów
_Gabriel_ Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 IC napewno nie ogranicza mocy. Jest sporo wydajniejszy niz ten z 3.0BiTDI.
turdzi Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Trzeba by zmierzyc temp. dolocie i porownac bo tak to wróżenie z fusów. Boki ma w kazdym razie kijowe.
_Gabriel_ Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 to nie jest wrozenie z fusow. Zmierzone, potwierdzone... i uprzedzam pytanie, wcale na takim IC nie pogarsza sie lag
Rekomendowane odpowiedzi