Ssman99 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Witam. Doszły mnie słuchy, że jest termostat w bloku silnika, jest to zwykły termostat typu grzybek. Tak powiedzieli mi w sklepie, po winie auta że są dwa termostaty z obudową i jeden grzybek. Może ktoś potwierdzić to tezę? Ktoś wymieniał go? Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 49 minut temu, Ssman99 napisał: Witam. Doszły mnie słuchy, że jest termostat w bloku silnika, jest to zwykły termostat typu grzybek. Tak powiedzieli mi w sklepie, po winie auta że są dwa termostaty z obudową i jeden grzybek. Może ktoś potwierdzić to tezę? Ktoś wymieniał go? Pozdrawiam a jaki kod silnika ? ktory rok ?
Ssman99 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 (edytowane) 2010r. CAGA Edytowane 13 Lutego 2018 przez Ssman99
k232 Opublikowano 15 Lutego 2018 Opublikowano 15 Lutego 2018 1 godzinę temu, Ssman99 napisał: Ktoś pomoże? Pisz bezpośrednio do wrclaguna bo on ma ten sam silnik i za pewne zna go na wylot.
daniell-gda Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 Wystarczy wymienic zawor zwrotny 1J0122351 ktory przepuszcza wode na termostat 1K0121113A ta sama srednica wezy Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
wyzyk83 Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 z tego co wiem to cegla66 wymieniał i bez zmian
cegla66 Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Zaworu nie zmienialem l, zmienialem maly i duzy termostat i nic no i w zwiazku z tym ze 99% wlascicieli nic nie pomoglo jak i sam vag wypuscil oficjalane pismo na ten temat ja juz tego nie ruszam.
wyzyk83 Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, cegla66 napisał: Zaworu nie zmienialem l, zmienialem maly i duzy termostat i nic no i w zwiazku z tym ze 99% wlascicieli nic nie pomoglo jak i sam vag wypuscil oficjalane pismo na ten temat ja juz tego nie ruszam. cegla66 gościu pisze że zawor zwrotny 1J0122351 można zastąpić termostatem 1K0121113A ta sama srednica wezy 1K0121113A a ty zmieniałeś ten termostat i nic to nie zmieniło Edytowane 20 Lutego 2018 przez wyzyk83
pilKOZAK Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 witam! Jestem po wymianie tego małego wręcz mitycznego termostatu, który nie widnieje w żadnej ETCE dla mojego silnika, a panowie w ASO robią takie miny jak im się zaczyna mówić o drugim termostacie w 2.0 CR. Zamontowałem BEHR BTH 5 75 (fabrycznie zdrapane logo AUDI) no i oczywiście nic to nie dało... Niemniej jednak zmieniłem trochę styl jazdy, a mianowicie jak już silnik złapie z 70 stopni to zaczynam zmieniać biegi pod 3tyś obrotów, aż dojdzie do roboczej i wtedy nawet później przy PSJ trzyma prawie te 90. Bo jak od początku jazdy będę zmieniał biegi w okolicy 1.8tyś (tak jak podpowiada efficiency) to nigdy nie dojdzie do temp 90. Warunki -3* na zewnątrz dmuchawa 2gi bieg ustawiona na 22*. Jazda miejska.
cegla66 Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Poczekaj na -10. U mnie jak jest blisko 0 to jest prawie normalnie tzn wskazowka jest blisko 90.
pilKOZAK Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 myślałem jeszcze nad zmniejszeniem przekroju węża przy pomocy tylko którego... myślicie że coś by dało
cegla66 Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Tak. Na wiosne przegrzejesz silnik ? Nie no skoro tak to zaprojektowali w vw i ma to samo skoda i seaty to chyba trzeba sie z tym pogodzic. Zreszta takie jest ich stanowsko.
wyzyk83 Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 dzisiaj z ciekawości zerknąłem u mnie i też mam u siebie ten termostat drugi termostat o numerze 1K012113A znajduję sie miedzy silnikiem a ścianą grodziową co najlepsze dzwoniłem do 3 ASO podałem vin auta i wszędzie stwierdzili że u mnie jest tylko 1 termostat o numerze 03L121111AD A4 B8 CAGB 136KM
Misiek671 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 Witam kolegiów -15 stopni w mojej okolicy jednak dogrzewa mi do 90 stopni i mam niewielkie wahania na postoju ale to normalne przy takiej aurze więc nie piszcie że ten typ tak ma.
cegla66 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 (edytowane) Piszemy ze ten typ tak ma. Maja to tysiace ludzi na swiecie w a4, leonie, golfie, octavi. Termostaty ludzi wymieniaja po kilka razy i dalej doopa. Jestes chyba 3 osoba ktora pisze ze u niego super po wymianie takze ja jednak trzymam sie tego ze ten typ tak ma. Edytowane 25 Lutego 2018 przez cegla66
wyzyk83 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 (edytowane) 8 godzin temu, cegla66 napisał: Piszemy ze ten typ tak ma. Maja to tysiace ludzi na swiecie w a4, leonie, golfie, octavi. Termostaty ludzi wymieniaja po kilka razy i dalej doopa. Jestes chyba 3 osoba ktora pisze ze u niego super po wymianie takze ja jednak trzymam sie tego ze ten typ tak ma. ja mam auto od stycznia i nie mam z kim porównać kupłem juz 2 ori termosaty i czekaja na wymianę ja chcę spróbować bo mi nie łapie temperatury nawet przy plus 5 stopniach kolega ma tiguana 2011rok 2.0CR i mu łapie 90 stopni bez problemu obojetnie od stylu jazdy Edytowane 25 Lutego 2018 przez wyzyk83
wyzyk83 Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 wymieniłem dzisiaj termostat i teraz w czasie jazdy dobija do 90 stopni na postoju przy -10 spadnie temperatura na 70stopni ale wczasie jazdy zaraz wraca na 90
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się