Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiego specjaliste od liczników wybrac???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Po zdiagnozowaniu mojego problemu i przeczytaniu kilkunastu postów na forum jestem zdecydowany na naprawę (wymianę) procesora motoroli w moim liczniku.

Zastanawiam się tylko nad wyborem speca "firmy" która to zrobi?

Najtańsza oferta jaką znalazłem to 250 zł z wymiana na nową motorolę najdroższa 350 w firmie z Żor. Są oferty od 200 do 300 zł za samo przeprogramowanie bez wymiany procka i usługodawcy mówią że to pomoże.

Czym się tu sugerować?

Jaką firmę Wy polecacie?

Nie chce utopić kilku stówek żeby po np roku było to samo....

Opublikowano

Jaki masz ten licznik, że chcesz go naprawiać za takie pieniądze?

Opublikowano

za podobne pieniądze znajdziesz używany sprawny licznik

Opublikowano

Mam Jeager 8D0920900R

Objawy takie że przy minusowych temp warjują mi wskażniki i podswietlenie zegarów i całego kokpitu. czasem nawet "włączy mi sie immo i musze zdjąc klemy na chwilke zeby ga zresetowac i odpalic.

Ale jak to jest z tym nowym licznikiem? Dalej musze kupic go za około 150-200 zł tak na moje oko i komus zapłacic zeby go "zaprogramować" na moje auto czy jakos tak więc wyjdzie chyba na to samo co naprawic ten?

Jak się mylę to wytłumaczcie mi to łopatologicznie bo sie mieszam sam po przeczytaniu kilkunastu postów... :(

Opublikowano

Nie wiem czy brałeś pod uwagę kolegę szogun0 ze Strzyżowa z tego forum?

Opublikowano

Odpowiedzi są dwie. Albo zmieniaj zegar na VDO albo zapłać komuś, żeby wymienił tą motorolę. W programowanie bez wymiany procesora jakoś słabo wierzę.

Opublikowano

a zeby przeprogramować immo z mojego licznika i kluczyki na angola oraz przebieg i ta skale z mil na km to musze znalesc kogos z Vagiem tak? czy trzeba cos lutowac :P

bo za 100 moge kupic licznik z pełnym fisem i tymi dwoma dodatkowymi wskaźnikami temp oleju i volty z aku i zegarkiem analogowym (w moim ich nie ma, jest tylko 1/2 fis)

sory za głupie pytania dla Was ale kompletnie jestem zielony w tej elektronice a milion postów na ten temat tylko mi mieszają w głowie :(

Opublikowano

Sam vag nie wystarczy. Vagiem to możesz co najwyżej kluczyki dograć i to tylko w przypadku posiadania pinu do nowych zegarów i pod warunkiem że będa miały immo2, przy immo3 konieczna może być wymiana pestek w kluczykach. Pozostaje jeszcze wymiana manetki i wiązka do niej. Wskaźnik od oleju i napięcia powinny działać przy odrobinie szczęścia:grin:

Dużo by pisać o tym wszystkim, poświęć czas i przeczytaj ten wątek http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/ wszytsko już było w nim opisane.

Powodzenia:decayed:

Opublikowano

Ja swój 1/2 fis naprawialem za wymianę procka poszło 300

robił autodigital alias mieto ze szczecina

Rogramowanie nic nie da, tylko wymiana - jego słowa

albo rezaj Full fis

Opublikowano
Ja swój 1/2 fis naprawialem za wymianę procka poszło 300

robił autodigital alias mieto ze szczecina

Rogramowanie nic nie da, tylko wymiana - jego słowa

albo rezaj Full fis

Ja z tego samego źródła zakupiłem zegary z całym fisem plus manetka z wiązką, minął rok i jestem zadowolony. Wyszło drożej niż wymiana procka ale nie żałuje:decayed: Wymiana plus przypisanie kluczy to 30 minut roboty:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...