mathieusz1989 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Witam Po zdiagnozowaniu mojego problemu i przeczytaniu kilkunastu postów na forum jestem zdecydowany na naprawę (wymianę) procesora motoroli w moim liczniku. Zastanawiam się tylko nad wyborem speca "firmy" która to zrobi? Najtańsza oferta jaką znalazłem to 250 zł z wymiana na nową motorolę najdroższa 350 w firmie z Żor. Są oferty od 200 do 300 zł za samo przeprogramowanie bez wymiany procka i usługodawcy mówią że to pomoże. Czym się tu sugerować? Jaką firmę Wy polecacie? Nie chce utopić kilku stówek żeby po np roku było to samo....
jihaad Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Jaki masz ten licznik, że chcesz go naprawiać za takie pieniądze?
kkam Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 za podobne pieniądze znajdziesz używany sprawny licznik
mathieusz1989 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2012 Mam Jeager 8D0920900R Objawy takie że przy minusowych temp warjują mi wskażniki i podswietlenie zegarów i całego kokpitu. czasem nawet "włączy mi sie immo i musze zdjąc klemy na chwilke zeby ga zresetowac i odpalic. Ale jak to jest z tym nowym licznikiem? Dalej musze kupic go za około 150-200 zł tak na moje oko i komus zapłacic zeby go "zaprogramować" na moje auto czy jakos tak więc wyjdzie chyba na to samo co naprawic ten? Jak się mylę to wytłumaczcie mi to łopatologicznie bo sie mieszam sam po przeczytaniu kilkunastu postów...
badyl666 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Nie wiem czy brałeś pod uwagę kolegę szogun0 ze Strzyżowa z tego forum?
szogun0 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Odpowiedzi są dwie. Albo zmieniaj zegar na VDO albo zapłać komuś, żeby wymienił tą motorolę. W programowanie bez wymiany procesora jakoś słabo wierzę.
mathieusz1989 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2013 a zeby przeprogramować immo z mojego licznika i kluczyki na angola oraz przebieg i ta skale z mil na km to musze znalesc kogos z Vagiem tak? czy trzeba cos lutowac bo za 100 moge kupic licznik z pełnym fisem i tymi dwoma dodatkowymi wskaźnikami temp oleju i volty z aku i zegarkiem analogowym (w moim ich nie ma, jest tylko 1/2 fis) sory za głupie pytania dla Was ale kompletnie jestem zielony w tej elektronice a milion postów na ten temat tylko mi mieszają w głowie
machina Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Sam vag nie wystarczy. Vagiem to możesz co najwyżej kluczyki dograć i to tylko w przypadku posiadania pinu do nowych zegarów i pod warunkiem że będa miały immo2, przy immo3 konieczna może być wymiana pestek w kluczykach. Pozostaje jeszcze wymiana manetki i wiązka do niej. Wskaźnik od oleju i napięcia powinny działać przy odrobinie szczęścia:grin: Dużo by pisać o tym wszystkim, poświęć czas i przeczytaj ten wątek http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/ wszytsko już było w nim opisane. Powodzenia:decayed:
bediks Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Ja swój 1/2 fis naprawialem za wymianę procka poszło 300 robił autodigital alias mieto ze szczecina Rogramowanie nic nie da, tylko wymiana - jego słowa albo rezaj Full fis
machina Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Ja swój 1/2 fis naprawialem za wymianę procka poszło 300robił autodigital alias mieto ze szczecina Rogramowanie nic nie da, tylko wymiana - jego słowa albo rezaj Full fis Ja z tego samego źródła zakupiłem zegary z całym fisem plus manetka z wiązką, minął rok i jestem zadowolony. Wyszło drożej niż wymiana procka ale nie żałuje:decayed: Wymiana plus przypisanie kluczy to 30 minut roboty:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się