Fr0styyy. Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Zakładając, że gaz jest za 2.77 jak u mnie i auto pali te 13.5l w trasie to i tak tanio wychodzi
Nowek Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 No wcale nie najgorzej to wychodzi, ja dużo jeżdżę w trasie, więc już sie zaczyna powoli zwracać
rafsus Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Ile trzeba teraz dać za przystosowanie do LPG takiego potwora??
paput Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Od lat marzyłem o tym aucie , więc napewno będę dbał Polecam zmiane o 2 cylindy, ja też takową zorbiłem Jednak równica między V6 a V8 nie jest mała AUDI S4 4.2 V8 ZE SZWAJCARII @@COŚ DLA KONESERÓW@@ (3069813297) - motoAllegro Mnie kusi coś takiego Za nie całe 7 lat jazdy 2.6 V6 zrobiłem 46 tys km więc duży silnik mi nie straszny Ostatnio Winczako był u nas na spocie można powiedzieć że taką samą jak ty tylko ma tach wydech wyrezany chyba miltego jeśli dobrze pamiętam i dźwięk mnie:slina: panowie a w s4 b7 ta V8 to ten sam motor co w B6 czy juz fsi? czy tylko w rsie był fsi?
Nowek Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Ile trzeba teraz dać za przystosowanie do LPG takiego potwora?? Ja dałem dość dużo bo 5 000 ale liczyłem sie z tym, wolałem dać więcej i oddałem do Wrocławia bo z gazownikami z Zielonej Góry mam złe wspomnienia, Leona mi źle zrobili i wole już na tym nie oszczędzać. S4 b7 ma ten sam silnik co b6, czyli śmiało można gazować. RS już mają FSI
rafsus Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 dzięki za info to muszę sobie jeszcze troszkę uskrobać do myśli o S4
Nowek Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Miałem w głowie s4 b7 ale nie ten fundusz, a pozatym b6 też mi sie zawsze podobały
winczako Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 tak sobie mysle teraz, ze udalo mi sie nawet mniej spalic swego czasu jadąc 100-110 tylko w trasie... ale to katorga nie móc wcisnąć gazu w podłogę chocby na chwile . Chyba ze generalnie masz spokojny temperament, to moze bedzie Ci tyle palil. Ale wystarcza 2-3 niewielkie speedy i juz sie nie da tego uzyskac. LPGa to tak w samej trasie zwykle bierze 16-18, co i tak jest swienym ekwiwalentem (dodam ze u mnie lpg obecnie na BP 2,56, shell 2,60)
alvaro Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Panowie ale kto kupuje takie auto żeby jeździć jak niemiecki emeryt w niedzielę do kościoła??
Nowek Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Opublikowano 31 Marca 2013 winczako: U mnie ok 2,70 na statoilu, dziwne, myślałem że wszędzie taka sama powinna być cena :> Fakt, nie przycisnąć tym autem to jest katorga ale niestety byłem zmuszony, więc licze sie z tym, że to spalanie wzrośnie adekwatnie do doprowadzenia auta do stanu idelanego alvaro: Zgadzam sie z Tobą ale czasem zdarzają się takie dni że chce sie właczyć tempomat, ustawić muzyke i lecieć sobie spokojnie Co nie zmienia faktu, że w każdej chwili można zmienić nastawienie hehe slaweq: Pewnie, skoro kogoś nie staś na zalewanie PB do V8 (albo szkoda mu PLN skoro może zaoszczędzić), to musi do końca zycia jeździć 1,9 TDi, przeciez gaz to "zło"
rafsus Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Bo gaz jest od S4 w góre a nie do zapalniczek
winczako Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Sławek, przykre jest to co piszesz, bo świadczy, ze raczej słabo liczysz pieniadze. Gospodarność jest w cenie. Czasy zle dzialajacych instalacji minęły bezpowrotnie, ale dieslowcy widze podtzymuje stare konwenanse.... ale konczym bezpłowu offtop.
Nowek Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Opublikowano 31 Marca 2013 Dokładnie tak jak mówisz. Nic dodać, nic ująć
alvaro Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Ile trzeba zrobić k km żeby się instalacja zwróciła ?? Będziesz miał tak długo to auto ??
winczako Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 jadąc lekko w trasie oszczedzasz od 32zł, przeciętnie w trasie min 40zl, a w miescie przy normalnej jezdzie absolutne minimum 45zl/100km. Przelicz ile trzeba zrobic zeby się zwróciło- przyjmij ok 40zl oszczednosci ze 100km, bo to jest realne wg tego co ja jezdze. 12500km i masz 5000zl. Oczywiscie sa koszta dodatkowe- benzyna okresowo, filtry, przeglad, ale to nie wiecej niz 1500-2500zl rocznie. Ja np w ciągu roku zrobiłem (sam sie dziwie ze az tyle...) prawie 25 000km.... a do roboty mam 2-3km.... mając eSę w której nie interesuje Cie spalanie jezdzisz, jezdzisz i jeszcze raz jezdzisz dla samej frajdy przemieszczania się pamietaj ze esa potrzebuje dobrej pb98
MARCIN607 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Lpg wraca się szybciutko. Auto pali 10l mass 26 zł i 58 na Pb. Czyli 30 zł na 100km czyli 10kkm to 3000zł czyli instalacja.
alvaro Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Czyli dobrze licząc jak ktoś pisze o spokojnej jeździe S4 to lepiej kupić TDI bo ono spali tyle co różnica w spalaniu między S w benie a S w LPG skoro i tak ma jeździć powoli bo się podnieca że eSa przy powolnej jeździe spali mało LPG... ---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:53 ---------- EOT... nie trzepmy się małym spalaniem bo wg. mnie jak ktoś kupuje takie auto żeby mało paliło to pomylił priorytety...
jozek726 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 EOT... nie trzepmy się małym spalaniem bo wg. mnie jak ktoś kupuje takie auto żeby mało paliło to pomylił priorytety... +1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się