komoornik Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opowiedz o tym jak się kradnie auto metodą "na aktywny tempomat", to może być ciekawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilosek Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Ej czytaj ze zrozumieniem nie auto a radar wyrywaja kratkę i odkrecaja radar obcinajac wiązke kwestia kilkudziesięciu sekund . Dobra głupie pytanie już to tak jest skonstruowane że producent sam nie utrudnia kradzieży . Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Nic nie trzeba wyrywać, wykręcać ani obcinać. Wssystko się wyjmuje palcami. Radar jest mały, zawsze możesz go nosić ze sobą. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilosek Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 No tak dobry sposóbWysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goffer3 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 W pierwszym poście jest informacja "8K0907561B - ACC3 - działa w "przedlifcie", czy uchwyt radaru od polifta także pasuję do przedlifta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Love-AUDI Opublikowano 2 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 Dnia Fri Jun 30 2017 o 21:59, Goffer3 napisał: W pierwszym poście jest informacja "8K0907561B - ACC3 - działa w "przedlifcie", czy uchwyt radaru od polifta także pasuję do przedlifta? Nie pasuje , radar nie będzie centralne na środku otworu w kratce zedzaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goffer3 Opublikowano 2 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 Dzięki Love-Audi za informację. W takim razie muszę poszukać uchwytu od przedlifta. A ktoś może mi potwierdzić informację, że skrzynia biegów JJQ nie nadaje się do ACC? Nie wyświetla biegów i generuje jakiś błąd w ACC. Skrzynia JJG to manualna skrzynia stosowane w 2.0 TDI, napęd na przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinOslo Opublikowano 2 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 Skrzynia nie ma nic do ACC ,tymbardziej manualna ktora nie ma zadnego sterownika ,jak juz to sterownik silnika moze nie obsluzyc ACC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilosek Opublikowano 3 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 Zgadza się sterownik to podstawa żeby sprawdzić a na manuslu chodzi jak ta lala Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Love-AUDI Opublikowano 7 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Dnia 2.07.2017 o 11:30, Goffer3 napisał: Dzięki Love-Audi za informację. W takim razie muszę poszukać uchwytu od przedlifta. A ktoś może mi potwierdzić informację, że skrzynia biegów JJQ nie nadaje się do ACC? Nie wyświetla biegów i generuje jakiś błąd w ACC. Skrzynia JJG to manualna skrzynia stosowane w 2.0 TDI, napęd na przód. hmmm , ja miałem w poprzedniej Audi ACC w manualu i działał ale nie pamietam jak skrzynia miała oznaczenie rocznik 2010 a4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Zacząłem montaż i szło gładko na początku ale w końcu i trafiłem na mur. Moduł pod kierownicą 016 wali błędami. A bez kalibracji czujnika skrętu nic nie zrobię. Oczywiście silnika jeszcze nie udało się zakodować na "22" ale liczę że kiedys się uda, poniżej błędy które mam. Pasowałoby podmienić manetki na coś z przedlifta i zobaczyć czy będzie ten sam problem. Ma ktoś jakiś pomysł? Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 8K0-953-568.clb Part No SW: 8R0 953 568 R HW: 8R0 953 568 R Component: Lenks.Modul H02 0171 Revision: 00000000 Serial number: 20130717001046 Coding: 00001E Shop #: WSC 12345 123 12345 VCID: 50AF1A26032219C270-8004 Component: E221 - MFL H04 0010 3 Faults Found: 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 01100101 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 192 Mileage: 152650 km Time Indication: 0 Date: 2017.07.12 Time: 22:47:10 Freeze Frame: Voltage: 11.60 V Hex Value: 0x0000 Speed: 0.0 km/h Steering Angle: -3.76° 01044 - Control Module Incorrectly Coded 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 192 Mileage: 152650 km Time Indication: 0 Date: 2017.07.12 Time: 22:47:10 02085 - Incorrect Control Module Installed 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 192 Mileage: 152650 km Time Indication: 0 Date: 2017.07.12 Time: 22:47:10 Freeze Frame: Voltage: 11.60 V Hex Value: 0x0000 Speed: 0.0 km/h Steering Angle: -3.76° Address 13: Auto Dist. Reg (J428) Labels: None Part No SW: 8K0 907 561 HW: 8K0 907 561 Component: ACC2 H07 0080 Serial number: 00000000000000 Coding: 0079C0 Shop #: WSC 44862 001 10485 VCID: 6FEDB9DABE5C263A49-803A 3 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 013 - Check DTC Memory Freeze Frame: Fault Status: 01101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 2 Reset counter: 192 Mileage: 152650 km Time Indication: 0 Date: 2017.07.12 Time: 22:40:34 Freeze Frame: Temperature: 39.0°C Voltage: 11.65 V Bin. Bits: 01000 Hex Value: 0x044B Hex Value: 0x0013 Speed: -3.6 km/h Lateral Accel.: 0.00 m/s^2 01316 - ABS Control Module 013 - Check DTC Memory Freeze Frame: Fault Status: 01101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 3 Reset counter: 192 Mileage: 152650 km Time Indication: 0 Date: 2017.07.12 Time: 22:40:34 Freeze Frame: Temperature: 39.0°C Voltage: 11.65 V Bin. Bits: 01000 Hex Value: 0x044B Hex Value: 0x0015 Speed: -3.6 km/h Lateral Accel.: 0.00 m/s^2 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 013 - Check DTC Memory Freeze Frame: Fault Status: 01101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 2 Reset counter: 192 Mileage: 152650 km Time Indication: 0 Date: 2017.07.12 Time: 22:40:34 Freeze Frame: Temperature: 39.0°C Voltage: 11.65 V Bin. Bits: 01000 Hex Value: 0x044B Hex Value: 0x0035 Speed: -3.6 km/h Lateral Accel.: 0.00 m/s^2 Address 01: Engine (J623-CCWA) Labels: 059-907-401-V1.clb Part No SW: 8R0 907 401 J HW: 8K1 907 401 A Component: 3.0TDI EDC17 H08 0008 Revision: 15H08--- Coding: 0114002C240F0220 Shop #: WSC 06325 123 12345 ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0118R0907401J 001008 ROD: EV_ECM30TDI0118R0907401J.rod VCID: 39794782B898B88AA7-806C 2 Faults Found: 4327 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [039] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 152650 km Date: 2017.07.12 Time: 22:11:55 Engine speed: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 62 °C Intake air temperature: 34 °C Ambient air pressure: 970 mbar Voltage terminal 30: 11.760 V Unlearning counter according OBD: 40 Crankshaft speed (RPM): 0.0 /min Vehicle speed: 0.00 km/h Acceleration: 0.000 m/s˛ ACCI a Des: 0.007 m/s˛ ACCI st State-Bit 0: 00000011 Cruise Control System (CCS): status-Bit 0: 00000110 ACCI st Brk Err mp-Bit 0: 00110000 7150 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics P1698 00 [039] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 2 Mileage: 152650 km Date: 2017.07.12 Time: 22:11:55 Engine speed: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 62 °C Intake air temperature: 34 °C Ambient air pressure: 970 mbar Voltage terminal 30: 11.760 V Unlearning counter according OBD: 40 Crankshaft speed (RPM): 0.0 /min Vehicle speed: 0.00 km/h Accelerator position: 0.00 % Vehicle voltage terminal 30: 11760 mV Bus Diag st Node 0-Bit 0: 00000000 Com ct Rx TO GW-Bit 0: 00000000 Cr C st Key 0-Bit 0: 00000000 Cr C st Key 0-Bit 8: 00000000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Jeżeli jest ktoś kto ma ACC i Active steering to bardzo prosze o kontakt, porzebuje potwierdzenia jakie manetki pasują do takiego zestawienia ( o ile rzeczywiście różnią się od innych z ACC) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 13 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Pierwsze trzeba skalibrowac G85 wraz aktywnym ukladem kierowniczym w ELSIE trzeba poszukac czy jest do tego procedura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Jest procedura na rosstechu ale zaczyna się od kalibracji g85 której nie da się skończyć prawdopodobnie przez błąd 02085 - Incorrect Control Module Installed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 13 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Sprawdz jaki masz soft w aktywnym ukladzie kierowniczym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 1B active steering HW/SW 8K0907144e H06 0580 revision 50001005 coding 0c0000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Wygląda że zagadka rozwiązana. Najprostszym rozwiązaniem niegenerujacym ryzyka jest zakup manetek 8K0xxxxxx z obsługą ACC i zastosowanie taśmy 8K0953568G . Niestety u mnie manetek poliftowych nie będzie bo one w wersji z ACC nie występowały bez lane assista. Producentem manetek z samą obsługa ACC jest Kostal i ich numery zaczynają się od 8R0 ale taśmy z producentem Valeo oczywiście nie są wymienne. Dlatego chcąc manetki lift musisz kupić je z Kostal mój przykład pokazuje że taśma może się gryźć z autem. dzieki za pomoc Paudib8 i Miodzio pozostaje zdjęcie ochrony bo tylko od niej został błąd. W wolnej chwili wrzucę kodowania i spis sterowników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 1 minutę temu, edraven napisał: Wygląda że zagadka rozwiązana. Najprostszym rozwiązaniem niegenerujacym ryzyka jest zakup manetek 8K0xxxxxx z obsługą ACC i zastosowanie taśmy 8K0953568G . Niestety u mnie manetek poliftowych nie będzie bo one w wersji z ACC nie występowały bez lane assista. Producentem manetek z samą obsługa ACC jest Kostal i ich numery zaczynają się od 8R0 ale taśmy z producentem Valeo oczywiście nie są wymienne. Dlatego chcąc manetki lift musisz kupić je z Kostal mój przykład pokazuje że taśma może się gryźć z autem. dzieki za pomoc Paudib8 i Miodzio pozostaje zdjęcie ochrony bo tylko od niej został błąd. W wolnej chwili wrzucę kodowania i spis sterowników. A co Ci przeszkadza przycisk do Lane assist? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Bo nie lubie takich niedokończonych projektów. Coś jast a nie działa. A nie chce montować lane'a w przyszłości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 No niby tak, ale to jest tylko, mało widoczny przycisk, który, niewciskany, nie wywala błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się