mareqww Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Przeszukuję forum i niestety nie znalazłem w pełni odpowiedzi na pytanie: który silnik wybrać do zgazowania B6 - 150 czy 163 kuce? Nie ważne ile i gdzie będę jeździł - nie chcę więc wątków na temat diesla czy też innej jednostki benzynowej (tego typu temat zawsze się rozwija właśnie w tym kierunku stąd ten wątek). Zamierzam więc zmienić furkę i przesiąść się z A4B5 1.6 na A4B6 1.8t. Z tego co się m.in. dokopałem: silnik AVJ 150km 12/2000-06/2002 silnik BFB 163km 07/2002-12/2004 Kupić można bez problemu auta z w/w jednostkami - ceny są porównywalne (zależy to też od stanu, rocznika, co auto posiada, kiedy co wymieniono itp itd) Nurtują mnie pytania - czym te jednostki się różnią (poza mocą i rocznikiem), któraś może jest lepsza (szczególnie do zgazowania), - któraś bardziej niezawodna, - no co zwrócić szczególną uwagę przy ewentualnym zakupie Będę wdzięczny za każdą podpowiedź - z góry dziękuję i pozdrawiam w Nowym Roku
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 te silniki do jedno i to samo, róznica w doładowaniu junkers tylko na sequencie w dziale LPG/CNG znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania
fucken Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Przeszukuję forum i niestety nie znalazłem w pełni odpowiedzi na pytanie: który silnik wybrać do zgazowania B6 - 150 czy 163 kuce? Nie ważne ile i gdzie będę jeździł - nie chcę więc wątków na temat diesla czy też innej jednostki benzynowej (tego typu temat zawsze się rozwija właśnie w tym kierunku stąd ten wątek). Zamierzam więc zmienić furkę i przesiąść się z A4B5 1.6 na A4B6 1.8t. Z tego co się m.in. dokopałem: silnik AVJ 150km 12/2000-06/2002 silnik BFB 163km 07/2002-12/2004 Kupić można bez problemu auta z w/w jednostkami - ceny są porównywalne (zależy to też od stanu, rocznika, co auto posiada, kiedy co wymieniono itp itd) Nurtują mnie pytania - czym te jednostki się różnią (poza mocą i rocznikiem), któraś może jest lepsza (szczególnie do zgazowania), - któraś bardziej niezawodna, - no co zwrócić szczególną uwagę przy ewentualnym zakupie Będę wdzięczny za każdą podpowiedź - z góry dziękuję i pozdrawiam w Nowym Roku Kolego ja przesiadając się z 1.8t a4 b5 na b6 szukałbym 1.8T bex 190km:wink: ewentualnie 3.0 AXN:wink:co do gazu i ten i ten lubi lpg:wink:
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 3.0 to ASN ładny BEX to igła w stogu siana
MAGIC87 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 stawiam ze róznia sie tylko oprogramowaniem:wink: jak widac po czerwcu 2002 podlali troche wiecej koxu i zmienili oznaczenia silnika:wink:
fucken Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 3.0 to ASNładny BEX to igła w stogu siana fakt asn zamiast anx:grin:
mareqww Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2013 stawiam ze róznia sie tylko oprogramowaniem:wink: jak widac po czerwcu 2002 podlali troche wiecej koxu i zmienili oznaczenia silnika:wink: No to "stawiasz" ale czy tak było??? Tak jak pisałem - więcej wątków się pojawi na temat innych silników
pioteros Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 bex jest o krok na przod w stosunku do bfb, ma wieksze wtryski, drugiego IC i wieksze turbo ale można to sobie wynagrodzić FMICem, wymiana wtryskow i dobrym programem, i bedzie sie mialo to samo, bo reszta silnika jest ta sama
Rafal-L Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 ma turbine ta sama tylko z S troche bardziej wydajniejsza, w bexie wieksza robote robia wtryski.... kazdy ori IC to gowno
pioteros Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Turbo ma większe więc nie mów że praktycznie to samo;), drugi ic też daje duzo w stosunku do zwykłego jednego Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
wodi87 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 turbina z bexa k03-073 jest porownywalna do do k04-015 a nawet k03-073 ma wieksza strone zimna tzn slimak i wirnik
pioteros Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Zgadza sie, aczkolwiek da sie przerobić turbo z bfb na k03s wymieniając koło kompresji i rozwiercajac stronę zimna Wystukane z Pegasusa
wodi87 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 tylko ze z jakoasci wykonywanych hybryd bym sie troche zastanwil he:) ja osobiscie dorwalen noweczke k03-073 za mniej niz 2 kola ^^
pioteros Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Też racja po prostu trzeba znaleźć kompetentny zakład Wystukane z Pegasusa
Rafal-L Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Pietros roznica miedzy tymi turbinami jest zbyt mala aby sie nia jarac.... a na ori IC to sobie jedynie zegarek mozna podkrecic...
griga-st Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Tak jak pisałem - więcej wątków się pojawi na temat innych silników Odpowiedz masz w pierwszym poście(zaraz po twoim zapytaniu). Tematy z reguły rozwijają się w innym kierunku niż zamierzono:wink: Z mojej strony polecam BFB:thumbup1: junkers tylko na sequencie
mareqww Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2013 Tak jak pisałem - więcej wątków się pojawi na temat innych silników Odpowiedz masz w pierwszym poście(zaraz po twoim zapytaniu). Tematy z reguły rozwijają się w innym kierunku niż zamierzono:wink: Z mojej strony polecam BFB:thumbup1: junkers tylko na sequencie I tak też chyba zrobię - BFB 163 hp Tyle że nie dostałem informacji jak ten silnik ma się do gazu - myślę że będzie OK
12pawel12 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Ja śmigam w BFB na LPG, mam dopiero 8 000 km przejechane, więc o negatywnych oddziaływaniach instalacji LPG nie mogę się wypowiedzieć. Jeżeli chodzi o osiągi, to nie czuć najmniejszej różnicy pomiędzy LPG a PB95
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się