Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Usunięcie DPF w A4 B8 2.0TDI - plusy i minusy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jakie sa plusy i minusy usuniecia DPF? Chodzi mi glownie o silnik 2.0 TDI.

Opublikowano

Minus jest tylko jeden cena usunięcia dpfa :-P reszta to same plusy, brak problemów z zapychaniem filtra, uszkodzeniem czujnika, dopuszczeniem ropy do oleju itp. Jeśli dpf jest dobry to bym go nie ruszał. A swój usunalem bo podniosłem moc auta. Widzę same plusy po usunięciu.

Opublikowano

Ja własnie tez mam zamiar podniesc moc dlatego sie nad tym zastanawiam :decayed:

Opublikowano

zgadzam się z .Pablo. minus jeden koszt usunięcia, są dwie szkoły: a) całkowite usunięcie plus program B) sam program... ale wracając do tematu: koszt to jedyny minus (ja płaciłem wraz z programem 2300zł) plusy??? same a) przechodzi bez problemu przegląd nawet po wsadzeniu w wydech sondy, brak problemu z czujnikiem za 250zł, spalanie mniejsze o 0,5l-0,7l na 100km, nie ma stresu, że zaświeci się lampka i trzeba jechać na obwodnicę przedmuchać a tam roi się od itd i policji w nieoznakowanych radiowozach, turbina odpoczywa no i moc, można podnieść np. ze 170KM wersja BRD 2.0 TDI do 205KM i jaka radość:banan: Warto

Opublikowano

o kurcze az tyle kosztuje samo usuniecie DPFa? Przy tym jest faktycznie tyle roboty?

Opublikowano
o kurcze az tyle kosztuje samo usuniecie DPFa? Przy tym jest faktycznie tyle roboty?

możesz usunąć też za 800 zł ceny są różne, mój został wycięty-puszczona rurka, zaspawany i napisany pod mój VIN specjalny program, że niby jest dpf a go nie ma plus chip zwiększający moc- robota na 8godzin plus gwarancja programu, na alledrogo widziałem cennik od 800 do 2000 pln'ów, za 1200 jest w v-tech koło Ciebie, wejdz na stronkę, odradzałbym mechanika chiptunera ''Pana Staszka'' co się na wszystkim zna, bo łatwo spitolić robotę...

Opublikowano

Cos trzeba bedzie pomyslec, narazie chce sie dowiedziec jak najwiecej na ten temat zebym wiedzial "o co kaman" i nie byl ciemny w temacie. A czy wywalenie DPFa ze strony mechaniczej wyglada mniej wiecej tak samo jak wywalenie kata?

Opublikowano

minusów poza ceną nie ma żadnych, uzbieraj kasy i zrób CHIPa przy okazji :hi:

Opublikowano

taki wlasnie mam zamiar :decayed: mysle ze jak wyjdzie jakies 165KM to bedzie git :decayed:

Opublikowano

Jeśli nie planujesz jakiś poważnych modyfikacji silnika tylko program to olal bym dpfa jak jest sprawny. Ja zmieniłem turbine na większą fmic itp dla tego go usunalem. No chyba że masz za dużo kasy o wywalaj :-P. Jedyny minus przy robieniu programu jest taki że przy 4500 obr ucina moc ale kto kręci silnik tak mocno ;-).

Opublikowano

Ja planuje tylko program jak narazie a jezeli chodzi o DPFa to chyba bardziej chce go usunac z obawy przed problemami. Sam juz nie wiem.

Opublikowano

Napisze ci jak było u mnie wiec tak. Po kupnie auta zero problemów z dpfem, zrobiłem sam program dpf został jeździłem tak rok zero problemu z dpfem. Potem przyszła ochota na więcej koni wiec dopiero teraz wyrzuciłem filtr włożyłem większe turbo fmic itp. Moja rada jest taka jak robisz sam program zostaw dpfa w spokoju jak zacznie się psuć usuniesz go w każdej chwili.

Opublikowano

blutek wywal ten dpf odrazu

Opublikowano
Ja planuje tylko program jak narazie a jezeli chodzi o DPFa to chyba bardziej chce go usunac z obawy przed problemami. Sam juz nie wiem.

mówisz o tym aucie co masz w Awatarze ?????

jak tak to :polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

sorry, nie doczytałem :polew::polew::polew::polew:

wywal to gó...o jak najszybciej, rób program i ciesz sie z silnego bezawaryjnego auta

Opublikowano
Ja planuje tylko program jak narazie a jezeli chodzi o DPFa to chyba bardziej chce go usunac z obawy przed problemami. Sam juz nie wiem.

Skończą się problemy z DPFem, a zaczną po analizie spalin, oby tylko w Polsce...

Opublikowano

Kolega usunął DPF z A6 C6 2.7tdi ale przed kastracja zrobił test bardzo czułym analizatorem spalin

po usunieciu zrobił kontrolny test aby zobaczyc o ile zwiększyły sie parametry

oniemiał, bo spadły o połowe, wiec miedzy bajki mozna włozyc temat o zanieczyszczaniu środowiska

to tylko marketing i nakrecanie kasy koncernom samochodowym i ich dostawcom części

---------- Post dopisany at 15:48 ---------- Poprzedni post napisany at 15:44 ----------

aaaaaaa, zapomniałem napisac :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

był tez robiony program

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

No to zbieram sianko i usune tego dpfa jak bede robil program. Dzieki za rady :decayed: i tak nawiasem to devastation czemu sie tak wysmiewasz z mojego awataru? bo nie widze zadnego sensownego powodu.:facepalm:

Opublikowano

sorry Kolego, to nie był złosliwy smiech :wink:

tym awatarem wprowadziłes mnie w błąd, dopiero podpis mnie "oświecił" :grin:

gdybys napisał konkret o jakie auto ci chodzi nie było by problemu

ale przepraszam :hi:

Opublikowano

hehe spoko :decayed:

musze chyba awatar zmienic bo od miesiaca jeszcze nie zdazylem :wink:

Opublikowano

w jednym nr magazynu Auto Świat był bardzo obszerny artykuł o filtrach DPF, i konkluzja końcowa była żeby usuwać filtry DPF bo skoro producenci nie radzą sobie z nimi to dlaczego wprowadzają tak niedopracowany produkt i zrzucają go na barki swoich klientów. Mi się podoba sposób który jest np w Nowych CX7 2.2 z płynem AD Blue (mocznik) który znacznie lepiej sprawdza się w celu zmieszczenia się w normach Euro 5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...