odzim Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 jakie mogą byc przyczyny ze turbina laduje od 2400 obrotów prawidłowe cisnienie, za co sie zabrac zeby to zmienic
grzanek85 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Jeśli to silnik który masz w opisie to posprawdzaj węzyki od zaworka n75 i rury od turbo do IC bo może jest gdzieś dziura?? Nie kopci??
odzim Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2008 katalizator jest, ale to nie to napewno jakas inna przyczyna ,,dodam ze n 75 cyka na włączonym zapłonie ale czytałem czy cyka czy nie to nic nie ma co do jego prawidlowej pracy, wężyki sprawdzalem i sa ok dolot tez ok jakies inne sugestie?
baskecior Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu, podmień N75, a jelsi to nie pomoże, szukaj drugiej suszarki, lub odpuść sobie.
odzim Opublikowano 21 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2008 dzieki, własnie czekałem na taka odp sprawdze jeszcze ten n75 a jak nie to dm sobie luz bo nie jest to az tak denerwujace, suszarka była wymieniana bo jak kupowałem go w niemczech to mam rachunek za nowa suszarke bo poprzednia sie wysrała cała sciana grodziowa była zażygana olejem ,wiec suszarka nówka to nie ma co rzeźbić , tylko pytałem czy może tą sztangą da sie cos podregulowac albo ten grzybek ma słaba membrane w srodku i nie ciagnie dobrze tego zaworu upustowego.
Irek41 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Opublikowano 21 Czerwca 2008 witam, grzanek85,takie pytanie,czy w twoich poradach na temat niedomagan turbo sa tylko niewyregulowane sztangi??
pre_pl Opublikowano 21 Czerwca 2008 Opublikowano 21 Czerwca 2008 witam, grzanek85,takie pytanie,czy w twoich poradach na temat niedomagan turbo sa tylko niewyregulowane sztangi?? Irek, czy Ty masz coś do powiedzenia w tym temacie ? Może Ty postaraj się pomóc koledze ?
sokolnh Opublikowano 21 Czerwca 2008 Opublikowano 21 Czerwca 2008 witam, grzanek85,takie pytanie,czy w twoich poradach na temat niedomagan turbo sa tylko niewyregulowane sztangi?? akurat sztanga w 1z/Ahu po jakims czasie wymaga regulacji, ja też przed kupnem mojej audicy miałem wymienioną turbine przez niemca i musiałem wyregulowac sztange
grzanek85 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Opublikowano 22 Czerwca 2008 witam, grzanek85,takie pytanie,czy w twoich poradach na temat niedomagan turbo sa tylko niewyregulowane sztangi?? Tylko podpowiadam co wiem z doświadczenia, a ty możesz robić sobie z ta wiedzą co chcesz.
Irek41 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Opublikowano 22 Czerwca 2008 witam,nie koledzy nie bylo to wcale zlosliwe,mial byc to zart:),jesli chodzi o moje doswiadczenia w tej sprawie to zaczalbym od spradzenia szczelnosci dolotow,nastepnie wezyki od N75,u mnie byly dwa takie przypadki raz nieszczelnosc na dolocie,a nastepnie pekniety wezyk od N75,rowniez wezyk od podcisnienia odchodzacy od filtra powietrza zsuniety,to byly takie problemy i to wszystko powodowalo szalenstwo w turbinie,a jesli chodzio sztange to mysle ze jesli wczesniej bylo wszystko ok i turbawka nie byla ruszana to raczej malo prawdopodobne by moglo sie cos zmienic,ale kto wie?moim skromnym zdaniem i doswiadczeniem jakie zdobylem dzieki kolegom z forum wiem ze nalezy DOKLADNIE obejrzec polaczenia gumowe,to takie mam doswiadczenia zreszta jak inni koledzy Pozdrawiam i sorrki jak kogos urazilem
grzanek85 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Wężyki i szczelność dolotu to była już na samym początku wymieniona do sprawdzenia :th:
Szymoonk Opublikowano 24 Czerwca 2008 Opublikowano 24 Czerwca 2008 kolego jeśli dalej masz problem z doładowaniem i nic nie pomaga to być może masz ten sam problem co ja. Również mam turbo po regeneracji i mój 1Z osiągał zadane ciśnienie bardzo późno, a wina tego był zawór upustowy przy turbinie(widać go po odkręceniu od turbiny wydechu, taka "klapeczka" okrągła) sterowana jest ona za pomocą sztangi która z kolei sterowana jest zaworkiem N75 . W moim przypadku auto kompletnie nie osiągało ciśnienia, a owa klapeczka była krzywa i nie zamykała sie wiec ciśnienie ulatniało sie do wydechu a nie napędzało wirnika turbiny. Koszt wymiany tego elementu turbiny to 250 zł. Jednak osobiście nie podjąłem sie wymiany i sprobowałem naprawić ten element. Wyprostowałem ta "klapeczkę" i obecnie turbo prawie osiąga zadane ciśnienie na starcie. Pozdrawiam
odzim Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2008 dzieki za nowa sugestie, bo własnie wezyki spoko , jedynie co jeszcze sprawdze to mam sparciałą ta złaczke gumową co łaczy rure dolotowa do intercoolera a turbina , moze tam jeszcze tracic troche powietrza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się