ARLek Opublikowano 30 Listopada 2006 Opublikowano 30 Listopada 2006 Przywitałem w odpowiednim temacie wiec może od razu do konkretów przejdę. Panowie proszę zwracam sie z pytaniem odnośnie możliwości konkretnych modyfikacji silniczka AEB zamontowanego w A4.... Otóż znajomy znajomy prosił mnie abym zdobył maksymalną ilość informacji dla przeprowadzenia modyfikacji takiego silniczka ze skutkiem liczonym w okolicach 260-300KM. O ile posiadam jakąś tam wiedze dotyczącą diesli oraz poprzecznych 1.8T to w przypadku wzdłużnych prosiłbym WAS jako SPECJALISTÓW o pomoc jaki zakres modyfikacji nalezy przeprowadzić i gdzie. Do tej pory uważałem iż VTG chyba najwiecej i najlepiej robi tego typu mody to jednak są elitarni i drodzy ale w przeszukiwaniu internetu wpadłem na trop projektu ponad 300KM Audi => http://www.maxextremetuning.fora.pl/viewtopic.php?t=6&postdays=0&postorder=asc&start=45 i dalszy ciąg łącznie z wykresem tu: http://www.leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=5932&start=0 Coś mi tu nie pasuje ani ten wykres ani lista modyfikacji co do przedstawionych wyników ale moze sie mylę...... Wiem że np. bullitowi swego czasu cięzko było osiągnąć zakładaną moc, a tu prosze jakie ciekawe cyferki sie pojawiły.... Czy stosował juz ktoś opisywaną turbinę IHI ?? Wiec proszę o rzeczową pomoc abym wykrystalizował sobie wiedzę co do zakresu modów w tym samochodzie.
Kunio Opublikowano 30 Listopada 2006 Opublikowano 30 Listopada 2006 bylo nie raz i nie dwa na forum. SZUKAJ!! w skrócie K04 wydech 2,5" FMIC Wtryski TT225 I spokojnie masz 280KM Strojenie: Najlatwiej SMT Oczywiście o takich rzeczach jak sprzegło i heble nie wspomnę
ARLek Opublikowano 30 Listopada 2006 Autor Opublikowano 30 Listopada 2006 Kunio, szukałem i czytalem wasze posty, fakt duzo ciekawego sie dowiedziałem z archiuwum ale myslem o czyms wiekszym niz k04 bo chyba 280KM to na granicy wydajności, Moze GT25 lub cos podobnego, a tak w ogole to miał ktos doczynienia z ta turbina IHI TD04?? Jak z układem paliwowym, od jakiego momentu trzeba myslec o wydajniejszej pompie i regulatorze ?? Sprawa hebli i zawiasu = rzecz jasna ....
ctv Opublikowano 30 Listopada 2006 Opublikowano 30 Listopada 2006 odrazu ! ale po co ten temat jak kolega kolegi chce tanio
Kunio Opublikowano 30 Listopada 2006 Opublikowano 30 Listopada 2006 podstawowe pytanie - czy to quattro ?
ARLek Opublikowano 30 Listopada 2006 Autor Opublikowano 30 Listopada 2006 Kunio, ośka niestety no coż nie mozna miec wszystkiego i wiem z doświadczenia ze moce powyzej 250KM na ośkę to nic wiecej jak przemiał gumy ja bym nie walczył o wieksze moce niż mówisz no ale nie ja tu decyduje Jakby wchodzial w gre sprawa turbognojka to wiedziałbym co z czym sie zjada a tu troszke odkrywanie nowych terenów Moze to 300KM ma spełnić jego ambicje bo w sumie to ładnie brzmi a nie koniecznie równie dobrze jeździ .......... ctv, a kto mówil ze ma byc tanio ---->chyba lepiej skutecznie niz tanio
poziek Opublikowano 1 Grudnia 2006 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Z turbin to fajne wykresy widziałem TD05, więc może rozważ właśnie te turbine. 300KM na K04 - widziałem jedno auto na K04 i 289KM z monstrualnym IC - lag... o VTG zapomnij najlepiej uderzaj na priva do kolegi CTV - w związku z tym, że to ośka to szczerze radze zrobić 260KM na K04 i zapomnieć o dalszych modyfikacjach. SZCZERZE a wogóle to kolega Kunio to niepoprawny optymista z tymi mocami na róznych turbinach:P :mrgreen: :twisted: :razz:
ctv Opublikowano 1 Grudnia 2006 Opublikowano 1 Grudnia 2006 jest skoda robiona w jetronicu na 300km na k04 :!:
Traviz Opublikowano 1 Grudnia 2006 Opublikowano 1 Grudnia 2006 O ile dobrze pamiętam to Bartee ma około 300KM na GT28RS, ale z tego co mówił były problemy z wystrojeniem tego wszystkiego... Osobiście nie wiem jaka turbina z rodziny KKK byłaby najlepsza do modyfikacji na 300KM :roll: Sam się nad tym jeszcze nie zastanawiałem bo mam inne inwestycje w tej chwili...
poziek Opublikowano 1 Grudnia 2006 Opublikowano 1 Grudnia 2006 jest skoda robiona w jetronicu na 300km na k04 :!: ile ona teraz ma 298?? widziałem wykres na SR.. gdzieś tam:)
Elberoth Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Może i jest SKODA na K04 która ma 300KM, ale na pewno nie jest to Superb ze wzdłuznym silnikiem (tak jak A4), tylko Oktavia ze silnikiem montowanym poprzecznie. A tam mozna zainstalować graty z TT225, w tym wieksze turbo K04 i wtedy, przy bardzo sprzyjających wiatrach, 300KM może i jest mozliwe. Turbo do silnika wzdłuznego, o którym tutaj mowa, czyli K04-15, jest mniejsze niż K04 z TT225. Jest ono zbyt małe, aby zrobic na nim 260KM, nie mówiąc już o 300KM ! Jedyna rozsądna opcja to moim zdaniem montaż turbiny GT28RS. Najtaniej będzie kupic gotowy GTRS Eliminator kit - wtedy będziesz mógł wszystko podłaczyc pod ORI kolektor wydechowy etc. http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-151&Category_Code=VVWTK Opcja GT28RS z dedykowanym kolektorem jest droższa: http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-124&Category_Code=VVWTK Do tego potrzebny będzie ci jeszcze wydech (2000zł), FMIC (kolejne 2000zł), program (kolejne 2000zł) i prędzej czy później sprzegło. Tanio nie będzie.
Dzo-Dzo Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Sam czip: VTG, Unitronic ale pisales wczesniej o tym ze w vtg to ci sie nie widzi chip tuning ?
Elberoth Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Chodziło mu o to, że VTG nie zna sie na programowaniu naszego ECU, poza prostym wgraniem standardowego programu chiptronica. Ja na zwykłym programie chiptronica zrobiłem ze 100.000 km i wszystko było OK. Ale jak trzeba było zainstalować wieksze turbo, zgłosiłem sie do Sporteca w Szwajcarii.
Elberoth Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 VTG jest OK jeżeli potrzebny ci zwykły program pod seryjna turbinę.
Makaronek Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 A gdzie można nabyć turbinę k04 lub mocniejsza?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się