Pikuś Opublikowano 6 Grudnia 2006 Opublikowano 6 Grudnia 2006 slawek66, zapraszam do NEWBIE i zapoznania z regulaminem. W przeciwnym razie posty beda usuwane. :twisted:
spanky Opublikowano 7 Grudnia 2006 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Witam.Mam problem tego typu ze auto mi dosyc glosno gwizdze (juz przy 2 tys obr gdzie wyczuwalna praca turbiny jest powyzej 3 tys obr). Witam serdecznie ! Ja swoje autoko mam od 6 miesięcy i w początkowym okresie użytkowania nie zwracałem bacznej uwagi na wszystkie szczegóły. Teraz wydaje mi się, że turbiny nic nie słychać. Nawet przy przyciśnięciu pedału przyśpieszenia na max i rozkręceniu silnika powyżej 3 tys obr/min nie mogę usłyszeć najmniejszego świstu. Silniczek zbiera się przyzwoicie ale nie jestem pewien czy z turbiną wszystko jest ok. zrob pelna diagnoze Vag'iem (jałowy i pod obciazeniem) ... nikt z nas (przynajmniej ja) nie posiada kryształowej kuli która pomoze zdiagnozowac co dolega twojemu TDI ... :twisted: P.S jezeli cos wogole mu dolega ;-)
slawek66 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Dzięki śliczne za odpowiedź, poczytalem troche postów na temat zapchanego katalizatora a moja niunia posiada przebieg 220 tys (na liczniku) a z tego co patrzylem to pewnie jeszcze oryginalny katalizator musze zacząć od tego. Są tacy, którzy piszą, że po wywaleniu kata bardzo ładnie słychać świst turbiny.
bratpit Opublikowano 9 Grudnia 2006 Opublikowano 9 Grudnia 2006 W 1Z niebardzo słychac turbine , a jak ją zaczynasz słyszeć to jest tylko powód do zmartwienia , inaczej rzecz sie ma w AFN i tym podobnych gdzie jest zmiennna geometria łopatek.
pablo78 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2006 Ja mam już za sobą problem z czarną chmurą dymu za autem- wymieniłem przewód na oryginalny (200zł).Okazało się że to co miałem zamontowane w aucie to był zwykły wąż (możliwe że od wlewu paliwa z poldka). Autko od razu lepiej chodzi. Mam jeszcze pytanko o n75. Odnalazłem na forum wszystko o tym zaworku i wiem (bo widziałem) że są takie dwa zaworki. Nie znalazłem jednak odpowiedzi który to n75 (są bardzo podobne). Czy n75 to ten z przodu auta ( na lewo od chłodnicy) czy to ten za silnikiem (przy ściance). Oczywiście pytam dla silnika 1Z. Dzięki za wcześniejsze podpowiedzi, przydały się :mrgreen:
pre_pl Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 to ten z lewej strony, zobacz na rysunek (może pomoże ) :
pablo78 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2006 Dzięki bardzo, wiem przynajmniej co wymienić. Moja audika już prawie wyleczona
spanky Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 a tak to wyglada "in real world" :twisted:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się