wilku213 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Witam, nie chciałem się już mieszać w tematy innych osób, więc tworze własny. ADR, autko jak sie chwile rozgrzeje, pali na dotyk. Po nocy wręcz przeciwnie...kręci jak wariat, ale nie zaskakuje. No ale jak juz odpali po kilkudziesięciu sekundach, to wkreca sie na obroty jak stary ZIŁ.. muł jak cholera. Pojechałem na kompa, pokazał czujnik temperatury cieczy! Mówię ok, a że mechanik miał akurat taki nówke na zakładzie, zamienił mi go. I tu problem, temperatura na kompie strasznie mu skakała... czyli np 60-90-50-101-90-92-60... straszne skoki temperatury... czym to może być spowodowane... Pomóżcie coś, bo wkońcu zmaltretuje ten rozrusznik, przez to poranne kręcenie...
rafal9119 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 proponuje podpiac pod Vag inaczej to wrozenie z fusow ---------- Post dopisany at 11:31 ---------- Poprzedni post napisany at 11:30 ---------- sory nie doczytalem
Hardjack Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Na pewno miał taki sam oryginalny czujnik? Wcisnął Ci go aby się pozbyć... Załóż dobry czujnik i napisz czy coś pomogło
wilku213 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 hmm termostat? Komp by chyba coś zasugerował? Zastanawia mnie ten czujnik temperatury... dlaczego jak podmienił mi na nowy, to temperatura zaczęła mu na kompie wariować, skoki od 50 do 100? (Na zegarze w aucie jest ok) strasznie mnie to irytuje :/ Poprzedniej zimy palił mi na dotyk... a teraz, to aż szkoda rozrusznika... I to mulaste wkręcanie się na obroty na samym początku... Na pewno miał taki sam oryginalny czujnik? Wcisnął Ci go aby się pozbyć... Załóż dobry czujnik i napisz czy coś pomogło No niby tak. To jest właśnie ten problem, metoda prób i błędów, żeby na 100% być pewnym, muszę kupić nówke, a jak to nie będzie to? to wtedy kasa idzie, a usterka dalej nie zrobiona.. Jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły, to piszcie
grzesu3 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 wilku213;3276428]hmm termostat? Komp by chyba coś zasugerował? No zdziwiłbyś się. Przechodziłem przez to. Podpinałem Vaga i nic nie pokazywał.
krzysiekml Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 załóż nowy czujnik,bo wiesz jak skazówka już skacze to na pewno mu coś dolega i podobnie może być dla ECU może motor zalewać sprawdz po nocy jak ECU widzi temp. prawdopodobnie tu jest problem,możesz go też odpiąć i spróbować zapalić.
wilku213 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 Ogólnie rzecz biorąc, to termostat ma coś do porannego nieodpalania? Może ktoś podpowie, jak pewnie sprawdzić ten czujnik temperatury cieczy? Czy to faktycznie on coś pierdzieli, na kompie wyskakuje błąd właśnie z nim... Co się stanie jak go całkowicie odłączę? Jakie pójdą dane do kompa? I jeśli on jest faktycznie niesprawny, to jakie daje dane do kompa, ze nie chce palić i ciężko się wkręca na obroty (Mega fałszywe? -60stopni?)? załóż nowy czujnik,bo wiesz jak skazówka już skacze to na pewno mu coś dolega i podobnie może być dla ECU może motor zalewać sprawdz po nocy jak ECU widzi temp. prawdopodobnie tu jest problem,możesz go też odpiąć i spróbować zapalić. Krzysiek, no właśnie, jak go odepne, to jakie dane pójdą do kompa? Właśnie stoi 2 dni nie ruszany, pewnie nie zapali, mam okazje, jest zimny, co najlepiej zrobic?
krzysiekml Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 odpalaj,w poprzednim adr miałem to samo nawet troszkę gorzej bo czasami zapalił bez problemu i po chwili po minucie obroty samoczynnie skakały od 1500do 2500
pox Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Po odłaczeniu pojawi się bład, ale komputer powinien podstawić jakąś tam wartość domyślną. Sprawdź na VAGu jaką temperature pokazuje na zimnym.
wilku213 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 Odłączyłem czujnik, odpalam..i bez zmian. Znowu kręciłem minute aż zaskoczył... a jak już zaskoczył, to jak nie trzymam nogi na gazie przez 30 sek...to zgaśnie i ogólnie ciężko się wkręca na obroty.. Tak jak by nie miał ssania na początku...a jeszcze niedawno palił na dotyk..coś walnęło, tylko nie wiem co. Ale jeśli komp pokazuje czujnik temp. to pewnie coś z nim jest nie tak. Wszystkie filtry, płyny, świece, przewody były niedawno wymienione. Co dalej z tym czujnikiem, ma ktoś jakiś pomysł jak sprawdzić, czy to on doprowadza mnie rano do szału? Bądź jak wykluczyć, że to jednak nie to? Rano sprawdzę co z tą temperaturą na zimnym silniku..Pozdrawiam.
krzysiekml Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 hmm,ciśnienie paliwa do sprawdzenia i przepustnica jaki nr. błędu ?
szczur_84 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 wilku213 jeśli czujnik to tylko oryginał sam to przechodziłem założyłem jakiś włoski zamiennik to działał tylko 10 min zacznij od czujnika ale tylko ori nie dużo droższy od innych
ja74687 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zrób jak ci koledzy pisali bo to naprawdę na czujnik wygląda
misiek547 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 dokładnie kup oryginalny czujnik a mechanior pewnie wcisnął ci jakiś gówniany zamiennik
Rafas Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Witam. Problem pozostaje jeszcze jeden : jeżeli na zegarach w aucie jest ok (90 stopni) to na pewno nie jest to ten czujnik przy króćcu który najczesciej pada. Mozesz jeszcze sprawdzic temp na klimatroniku kanał 50 jezeli sie nie myle pozdrawiam
pox Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Witam. Problem pozostaje jeszcze jeden : jeżeli na zegarach w aucie jest ok (90 stopni) to na pewno nie jest to ten czujnik przy króćcu który najczesciej pada. Mozesz jeszcze sprawdzic temp na klimatroniku kanał 50 jezeli sie nie myle pozdrawiam Dlaczego nie? To tak naprawdę są 2 czujniki w jednej obudowie. Jeden jest właśnie dla zegarów, a drugi dla ECU i klimatronika.
ja74687 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Prawda to są dwa czujniki połączone w jedną obudowę dlatego są 4 piny, i nie koniecznie jest tak jak zegar wskazuje
wilku213 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2013 Dzieki za wypowiedzi... Autko poleciało dzis do dobrego mechanika i zobaczymy jak to bedzie. Oczywiście musiałem JE ZACIAGNĄĆ :| ALE INNEGO WYJŚCIA NIE BYŁO. Znowu kręcił jak wariat, a zaskoczyć wcale nie chciał... ale może to i lepiej, tym sposobem sprawdzą mi jak wygląda temperatura na zimnym.. Mam nadzieje, że jakoś się dojdzie, co go boli. A co do tego czujnika 4pin, mówicie, że to jest 2 w 1 ? 2 piny idą na kompa i 2 na zegar?
krzysiekml Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 A co do tego czujnika 4pin, mówicie, że to jest 2 w 1 ? 2 piny idą na kompa i 2 na zegar? tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się