aro51 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Witam, mam nadzieję, że nie dubluje tematu, ale troszkę poszukałem i nie znalazłem Znudziło mi się już troszkę 3-litrowe a4, a jako, że długo nie modzonym autem ciężko jest jeździć decyzja zapadła. Montaż 2.7 Bit Kilka osób na forum temat przerabiało, a ja mam sporo pytań i o ile to nie tajemnica liczę na kilka wskazówek Dlaczego nie S4? Moja Audiczka jest w należytym stanie w extra wypasku i zdrowej budzie, a jak wiadomo silnik 4.2 BBK do cudów techniki nie należy, dlatego nie bardzo mam ochotę wymieniać na ten właśnie model, tym bardziej, że S4 zatrzymuje się na tych +- 300KM , a dalsze zabawy to +20tys np(kompresor). W planach jest zakup całego S4 B5 z UK bądz DE i w dalszej części mam kilka pytań: 1. Co jeszcze niezbędnego potrzeba dokupić do takiego swapa? 2. Jaki komputer ECU zastosować tzn ten z S4 czy dokupić od A6 2.7? 3. Jak rozumiem silnik wchodzi P&P i nic nie trzeba przerabiać, mowa o spawaniu łap itp ? 4. Co z wiązką elektryczną, przerzuca się od S4 czy trzeba sztukować coś tam? 5. Która skrzynia 5b z ASN podchodzi do tego silnika, czy da rade założyc ori od S4 ? 6. Które elementy wyposażenie nie działają po swapie, bo czytałem , że problem jest z tempomatem? Prace mechaniczne jestem w stanie bezproblemowo wykonać sam, elektryką musi zająć się specjalista dlatego główny nacisk kłade na to by uzyskać sporo informacji na ten temat. Za wszystkie sugestie dziękuje, pozdro
Dev Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 na forum jest kilka jak nie kilkanaście takich aut na pewno ma go Kolega Flyer
Miszka82 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 i to nawet na sprzedaż więc możesz policzyć co się bardzie Tobie opłaci http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-146/b6-agb-2-7-bit-quattro-s-line-stan-bdb-doinwestowane-polecam-256544/
aro51 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2013 Wiem, wiem ale to mi się nie kalkuluje Czytałem ten temat, ale potrzebnych szczegułów brak Bez problemu przytargam rozbite S4 w kwocie +- 10tysi, a ze sprzedaży swojego silnika i części z S4 ta sumka się praktycznie zatrze. Prace własnoręczne w większosci więc tego nie licze, a jak 10 tysia jeszcze do tego dołoże to max, a i tak się to kalkuluje Obecna wartość realnie szybkiej sprzedaży A4 b6 to ok 25 tys dołoże 10 tysia i co kupie ? Coś przy czym ciągle trzeba będzie grzebać O S4 b6 z niemiec można za tę kwote zapomnieć, fakt w Polsce tańsze, ale za auta z Polski podziękuje, za dużo widziałem
nandoz Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Witam. Nie dostaniesz 25 tysi bo, po I 2001r, po II benzyna , po III 3.0 .Na aledrogo b6 zaczynają się od 13-15 tyś i nikt tego nie chce , wiem ,że większość ma coś do zrobienia i pewnie trupy ,ale za super stan nikt nie przyłoży 10 kawałków . Masz wiec następny mocny powód ,żeby wkładać Bita . Te auta w stosunku do tego co oferują są w tej chwili niewiele warte. Pozdr.
Kowi87 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Myśle ze w jakimś stopniu rozwiąze to Twoje pytania:wink: The Official B6 2.7T DIY/Swap Guide ---------- Post dopisany at 10:42 ---------- Poprzedni post napisany at 10:35 ---------- a tu pare projektów, może cos gdzies wychwycisz Clint's B6 2.7T Build/Swap K04 2.7T B6 Avant by Rombotis tuning Quattroloco's 3.0 tiptronic avant to 2.7t & 6mt build Project Stormtrooper - 03 Avant 24V VR6T -> 2.7TT Project twin turbo b6 A4 (DevilS4's) B7 A4 2.0T to C5 A6 2.7T Swap & Build tu jakieś zdjecia Show off your B6 2.7t car pics and details
Blachu Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Witam. Nie dostaniesz 25 tysi bo, po I 2001r, po II benzyna , po III 3.0 .Na aledrogo b6 zaczynają się od 13-15 tyś i nikt tego nie chce , wiem ,że większość ma coś do zrobienia i pewnie trupy ,ale za super stan nikt nie przyłoży 10 kawałków . Masz wiec następny mocny powód ,żeby wkładać Bita . Te auta w stosunku do tego co oferują są w tej chwili niewiele warte. Pozdr. Sorry za offtop Niedawno kolega z forum sprzedał B6 avant 2001r, 3.0 benzyna, na dobrym wypasie (s-line itp). Razem z zimówkami poszła za 28-29k (nie pamiętam dokładnie), gość pojechał po nią z Olsztyna, aż na Śląsk... Jak możesz sprowadzić taniego dawcę i samemu zrobić sporo roboty to nie zastanawiaj się. Tym bardziej, że przy tym silniku masz najkrótszą drogę do takiego swapa (tak mi się wydaje). Jak dobrze pójdzie ze sprzedaży części to swapa masz prawie jak za "free" Jak chcesz coś więcej się dowiedzieć na ten temat to pytaj Nosba http://a4-klub.pl/members/nosb-4903/
aro51 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2013 Niczego sie nie boje, tylko tych kabelków
mario357 Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 w razie czego mam znajomego który mógłby ci to ogarnąć od strony elektroniki tylko że on z podkarpacia ;/ więc masz do niego 230km ale mi robił zmianę wiązek i wszystkiego w vw transporter T4 jak wkładałem silnik od golfa tdi i już rok śmigam i bez żadnych problemów , a co do projektu popieram i 3mam kciuki
AlexDLU Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Ktos cos.dalej wtl temacie tego projektu ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się