enusssss Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Witam, mam silnik 1.9tdi i przy pocniejsyzm gazowniu wpada w tryb awaryjny, tj, na 3/4 dochodzi do 3 tys obrotow i wpada w try awaryjny i odc zasu do czasu na 2 tak samo wpadnie, jak lece z gorki to chyba rzadziej wpada w tryb awaryjny. Turbiny czyscilem w lato bo juz wtedy byl ten problem, przeczyscilem kierownice lopatki chodzily gladko, luz na wirniku moze 0,5mm. mimo wszystko leciutko ale to bardzo leciutko sie poprawilo. Ale teraz to juz praktycznie caly czas wpada...Gdzie szukac problemu? Dodam ze turbina wydaje mi sie ze powinny gwizdac a ona raczej wydaje takjakby szum, trudno mi opisac dzwiek tego...Myslalem ze moze sztanga zacina sie w tym grzybku do ktorego jest podlaczony przewod od podcisnienia? jest to mozliwe?
DeeJay_Kill Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 zawór N75 - jeżeli masz vaga, zrób test na odpalonym silniku i będziesz widział, jak pracuje sztanga. Tradycyjnie do przejrzenia wężyki podciśnienia. Jak to nie pomoże - turbo jednak na stół.
wojtek26 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Zrób logi to bedzie wiadomo gdzie szukać przyczyny sprawdz jak działa sztanga od turbiny czy chodzi płynnie czy sie przycina.
enusssss Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 nie mam ani vaga ani nic do robienia logow, pisalem na forum walbrzycha jednak nikt nie odpisal. sztanga chodzila plynnie, nie wiem jak teraz bd musial sprawdzic. zawor n75 tez wyjmowalem rozkrecilem wyczyscilem nasmarowalem i nic... mysle zeby go calkowicie wymienic.
Dev Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 zapieczone kierownice w turbo, było setki razy jak wyczyścisz turbo od razu wywal kata
machina Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 nie mam ani vaga ani nic do robienia logow, pisalem na forum walbrzycha jednak nikt nie odpisal. sztanga chodzila plynnie, nie wiem jak teraz bd musial sprawdzic. zawor n75 tez wyjmowalem rozkrecilem wyczyscilem nasmarowalem i nic... mysle zeby go calkowicie wymienic. Jeżeli otwierałeś N75 i go smarowałeś to teraz lepiej kup nowy.
wsciekly692 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 nie mam ani vaga ani nic do robienia logow, pisalem na forum walbrzycha jednak nikt nie odpisal. sztanga chodzila plynnie, nie wiem jak teraz bd musial sprawdzic. zawor n75 tez wyjmowalem rozkrecilem wyczyscilem nasmarowalem i nic... mysle zeby go calkowicie wymienic. Jeżeli otwierałeś N75 i go smarowałeś to teraz lepiej kup nowy. dokładnie smar może się zapiec/wyschnąć* no i znowu to samo można regenerować n75 sprężynką od długopisu jak stara nie odbija bądź pękła ale to działa tylko na jakieś 100km kup nowy
enusssss Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 devastation pisalem juz ze kierownice byly czyszczone. n75 od innych silnikow 1.9td seata vw podejdzie tak?
Dev Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 musisz miec N75 taki jak powienien być
wsciekly692 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 musisz miec N75 taki jak powienien być dokładnie ten sam każda literka musi być ta sama najlepiej z ASO bo na pewno będzie działający
enusssss Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 orientuje sie ktos ile to w aso kosztuje? i jakby ktos mial numery tego to prosze podac, bo nie widzi mi sie tego teraz wyciagac i spisywac numerow:)
Tommy Gun Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Odpuść sobie ASO bo zbankrutujesz. Zamów sobie Pierburga w porządnym sklepie (ja płaciłem 290zł) i auto odżyło. Nie wiem wogóle jak można czyścić ten zaworek albo zamieniać z N18. Wujek google --> inter cars sklep
wsciekly692 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Odpuść sobie ASO bo zbankrutujesz chyba że masz znajomego w serwisie inter cars też może byc
enusssss Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 mowili ze otworzenie i przeczyszczenie niektorym pomagalo to sprobowalem... krucze 290 zl, chyba musze poczekac do 10 z tym.
Tommy Gun Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Który masz rocznik tego auta ??
Bartollo Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Nie wiem czy BS w AFN'ie z 97 bedzie latac mi nie chodzi w 96r. Kolego jak bedziesz w kamiennej kiedyś na week to napisz to zlogujemy twoja bestie. Jaki rewir wałbrzycha??
DeeJay_Kill Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 A co jest złego z podmiance celem zdiagnozowania N75 z N18? zawory są praktycznie takie same i bez inwestowania mamy obraz sytuacji.. Nie zmienia to faktu, że czekamy na informację, co do tej pory udało się wykluczyć i sprawdzić autorowi.
Sherlock Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Podjedz na spota u siebie. Niech ci zrobią logi dynamiczne. Bedziesz wiedział na czym stoisz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się