Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wałek rozrządu i szklanki po braku smarowania.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
podrzuć prosze jakiś namiar na Tomka "od szklanek" :) bo też musze kupić do BKE, z góry dziekuje :hi:

Mowa o naszym Tom77

Opublikowano

aa no to jak nasz Tomek ze spotów to już wszystko jasne :D

to dziękóweczka :D

Opublikowano

Szklanki INA jakieś wzmacniane z dwoma sprężynkami 58zł/szt

Wałek Ruvilla 850 zł

Opublikowano
Szklanki INA jakieś wzmacniane z dwoma sprężynkami 58zł/szt

Wałek Ruvilla 850 zł

To kurka troche grosza :(

Opublikowano

Jeśli mogę pomóc to ja w swoim BPW w wakacje przechodziłem dokładnie ten sam problem, tylko że u mnie jeszcze była ściągana głowica. Natomiast ceny, numery i zdjęcia potrzebnych części jak i inne informacje są w moim temacie o tej awarii: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/jakiej-firmy-walek-rozrzadu-szklanki-243465/index3.html

Opublikowano
:hi:
Opublikowano

Co ma wałek do DPFa :eusathink:

ma,ma.....ten od BPW ma większą krzywkę,a reszta wałka taka sama

Krzywki pompowtrysków w wałku do silnika z DPF-em mają inny profil, muszą zapewnić wykonanie dotrysku przez pompkę dodatkowej dawki regeneracyjnej ok. 35 st. po GMP tłoków podczas suwu pracy :wink:

Opublikowano
Jeśli mogę pomóc to ja w swoim BPW w wakacje przechodziłem dokładnie ten sam problem, tylko że u mnie jeszcze była ściągana głowica. Natomiast ceny, numery i zdjęcia potrzebnych części jak i inne informacje są w moim temacie o tej awarii: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/jakiej-firmy-walek-rozrzadu-szklanki-243465/index3.html

Stefan

Przeczytałem Twój wątek no i się zmartwiłem, w opakowaniach po częściach od mechanika znalazłem dokładnie te panewki o których pisałeś :kwasny:

panewki GLYCO N147/5 std

wychodzi na to że mi to ustrojstwo wsadzili.

Już mam panikować czy jeszcze trochę poczekać :decayed:

BTW. Auto po wymianach pracuje jak pszczółka ...... no może taka w dieslu :grin:

Opublikowano

hehe nie no jeśli auto już złożone i jeździ to nic złego nie powinno się stać, u mnie było tak, że na nowych panewkach nie można było przekręcić wałkiem na "sucho" no może jeden obrót kluczem na dłuugiej przedłużce, dlatego była obawa, że po zmontowaniu rozrządu może pasek nie wytrzymać a wtedy to wiadomo co by się stało...

Mechanik nie chciał ryzykować i dał stare panewki tylko zamienił miejscami te z dołu poszły na górę i w razie potrzeby się je wymieni natomiast te, które były na początku na górze były w stanie idealnym i powędrowały na dół, a gość złożył tych tdików dziesiątki i również składał przeważnie zawsze na Glyco bo to chyba jedyna słuszna firma poza ori z ASO. Wydaje mi się, że widocznie ja musiałem trafić na jakąś wadliwą nadwymiarową partię. Niebawem zbliża mi się wymiana oleju, to przy okazji zajrzy się pod czapkę i obluka w jakim to wszystko jest stanie, ale po niespełna 10kkm wydaje się być wszystko ok.

Opublikowano

To mnie uspokoiłeś.

A jeszcze jedno - Olejum to trzeba wymienić przy tej operacji?

Niby nic mi nie kazali i sami tez nie zaproponowali że wymienią :eusathink: ale auto bez czapki stało 2 dni mogło coś tam nawpadać :slina:

Ostatni motul lany był w grudniu.

Opublikowano

No wiesz teoretycznie przy wymianie samego wałka, panewek, szklanek może i nie trzeba koniecznie jak był niedawno wymieniany ale jak sam zauważyłeś mogą być jakieś opiłki jeżeli nie było smarowania na krzywce, dlatego myśle, że warto zainwestować jeszcze te 200 zł na nowy olej i filtr oleju.

Opublikowano

Witam panowie podepnę sie do tematu, orientuje sie ktos czy w AVF tez występują Broki :eusathink: w mojej etce nie ma takiej czesci, na schemacie jest sam wałem, panewki, stopki itp. Opisałem moj przypadek w innym temacie ale nikt nie udzielił mi informacji. Tu macie mój wałek wałek rozrządu IMG_2173.jpg | lukaszooo | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl wyraźnie widac 2 dziurki i teraz pytanie tak musi byc czy cos z niego wypadło ??????????? objawem jest buczenie odbijanie i inne dziwne dzwięki z dolotu.

Jesli ktos chce mi pomóc cała historia i okolicznosci powstania odgłosów opisane sa tutaj, na samym dole jest moj obszerny post

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b6-avf-dziwne-odbijanie-filtrze-powietrza-226479/index3.html

Opublikowano

Tak, występują, na pierwszym zdjęciu ewidentnie brak zaślepki :decayed:

Opublikowano
Tak, występują, na pierwszym zdjęciu ewidentnie brak zaślepki :decayed:

łukaszoo sory za lekki ot ale tak z ciekawości : czy badałeś vagiem ? co pokazuje za błędy w takim wypadku ?

Opublikowano

a wiec dyskusja na temat mojego wałka toczy sie w innym temacie wiec nic tu nie pisze, broki sa i nigdzie nie wypadły, błędów brak. Jak narazie sa 3 diagnozy: padniete szklaniki, padniete szkalnki wałek itd, lub wytarte gniazda zaworów, zawory i prowadnice. W tym tygodniu lub nastepnym wyjme wałek i szklanki pomierzę krzywki i wszystko bedzie jasne. Dodam jeszcze ze w moim przypadku jest to bardzo wczesne stadium wiec moze obejdzie sie tylko na wymianie szklanek

Opublikowano

Panowie nie chce zakladac nowego tematu, tylko zapytac, kupujac b7 z 2.0 tdi ile trzeba zaplacic w warsztacie za usuniecie wady fabrycznej jaka wystepuje wlasnie w tych silnikach. Przymierzam sie do zakupu b7 i chce zrobic wszystko od razu zeby mniec spokój

Opublikowano

O jakiej wadzie fabrycznej mówisz :whistling:

Opublikowano
O jakiej wadzie fabrycznej mówisz :whistling:

jest gdzieś chyba temat o swapie , czy propozycja rozwiązania tego problemu

Opublikowano

jest jest, tylko moze ktos z was to robil gdzies w jakims serwisie i moze sie wypowiedziec ile taka przyjemnosc kosztuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...