Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2,0 ALT trzęsie budą na gazie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od jakiegoś czasu mam problem pt na zimnym silniku tj do ok70/80st po przełączeniu się na gaz szarpie budą silnik nierówno pracuje ninimalnie falują obroty przy przyspieszaniu auto się dusi dodam że przy tych dużych mrozach było ok teraz coś go napadło :decayed: po osiągnięciu 90 st jest dużo lepiej ale czuć że nie coś nie gra tak jak powinno, po przełączeniu na bęzynkę wszystko wraca do normy,filtry wymieniałem na jesień wtryski valtec czerwone może je potrzeba przeczyścić? do tej pory tj ok 3 lata nie miałem żadnych problemów a może czas na regulację u jakiegoś gazownika dzięki za podpowiedzi :hi:

Opublikowano

Najlepiej podpiąc interfejs od gazu i sprawdzić co jest nie tak, pewnie valtek rozregulowany tzn wyklepane gumki we wtryskiwaczach, trzeba pewnie wymienić zestaw naprawczy potem ustawić skok wtryskiwacza a najlepiej lepiej kupić nową listwe np. reg fast dłużej pociągnie i lepsza od valteka.

Opublikowano

A jaki przebieg zrobiony na tych valtekach??

Opublikowano
A jaki przebieg zrobiony na tych valtekach??

Czy to ważne , one nowe nadają sie do śmieci , a na pewno nie do tego silnika:grin:

Pewnie jeszcze do kompletu reduktor alaska:grin:

Opublikowano

THX Łukasz a jaka cena tych reg fastów w czwartek jadę do gazownika to się zobaczy

Opublikowano
A jaki przebieg zrobiony na tych valtekach??

Czy to ważne , one nowe nadają sie do śmieci , a na pewno nie do tego silnika:grin:

Pewnie jeszcze do kompletu reduktor alaska:grin:

Kolego mylisz się ,do ALT Valtek spokojnie się nadaje i nie potrzeba jakiś cudownych wtrysków a Reg Fast to to samo co Valtek miałem oba wtryski i żadnej różnicy nie widziałem ,tanie wtryski do nie wymagającego silnika a jak chcesz się lepiej poczuć to wydaj 400zl na lepsze wtryski które w życiu się nie zwrócą bo żywotność będzie podobna a na paliwie też nie oszczędzisz .Moim zdaniem jak silnik nie jest wymagający bez sensu pakować drogie wtryski no ale każdy ma swoje zdanie .

Druga sprawa jest taka że to nie muszą być wtryski równie dobrze może być coś z reduktorem .

Opublikowano

Kolego jeśli alt jest nie wymagający, to chyba nie ma o czym z tobą rozmawiać, dwie sondy lambda, zaawansowany sterownik który wali błędami jak pb jest liche, itp. Jak masz lpg i Waldemary to zerknij w korekty i się pochwal, a przełączanie to pewnie powyżej 40 stopni bo niżej się nie da jechać.

Opublikowano

Heh spokojnie jesli valtek sprawny i nie wyklepany to spokojnie da rade w alt pewnie długie czasy wtrysku są podobnie jak w 1.8t, a co do temp. przełączania to valtek jak i reg nie są jakoś bardzo wrażliwe na niską temp. kwestia ustawienia instalki, ja mam na 16 st i jakoś da się jechać. Tak czy tak za tą samą cene reg dużo lepszy.

Opublikowano
Kolego jeśli alt jest nie wymagający, to chyba nie ma o czym z tobą rozmawiać, dwie sondy lambda, zaawansowany sterownik który wali błędami jak pb jest liche, itp. Jak masz lpg i Waldemary to zerknij w korekty i się pochwal, a przełączanie to pewnie powyżej 40 stopni bo niżej się nie da jechać.

Kolego nie dyskutował bym gdybym nie wiedział , mam ten silnik i to co ty opisujesz to jakiej herezje .Teraz mam Regi i korekta jest +/-4 a temperaturę przełączania mam na 25* na valdemarach było podobnie i możesz wierzyć lub nie ale na valdemarach zrobiłem prawie 100tys km i powoli zaczęły niedomagać to nie wiem po co mi lepsze wtryski chyba po to żeby wydać pieniądze . Ten silnik ma tylko problem bo na zimnym zalewa nie w każdym przypadku ale w większości na szczęście w stagu jest już opcja zubożenia dla grupy VW i można to ogarnąć .

Opublikowano
Kolego jeśli alt jest nie wymagający, to chyba nie ma o czym z tobą rozmawiać, dwie sondy lambda, zaawansowany sterownik który wali błędami jak pb jest liche, itp. Jak masz lpg i Waldemary to zerknij w korekty i się pochwal, a przełączanie to pewnie powyżej 40 stopni bo niżej się nie da jechać.

Kolego nie dyskutował bym gdybym nie wiedział , mam ten silnik i to co ty opisujesz to jakiej herezje .Teraz mam Regi i korekta jest +/-4 a temperaturę przełączania mam na 25* na valdemarach było podobnie i możesz wierzyć lub nie ale na valdemarach zrobiłem prawie 100tys km i powoli zaczęły niedomagać to nie wiem po co mi lepsze wtryski chyba po to żeby wydać pieniądze . Ten silnik ma tylko problem bo na zimnym zalewa nie w każdym przypadku ale w większości na szczęście w stagu jest już opcja zubożenia dla grupy VW i można to ogarnąć .

Wiem że masz taki silnik, umiem czytać i spodziewałem się takiej odpowiedzi z twojej strony , twój silnik twoja sprawa , ale nie polecaj innym tych elektrozaworów, do wtryskiwaczy im daleko, a po twoim spalaniu wpisanym w profilu dokładnie widać jak masz wystrojoną instalacje i pewnie niżej już się nie da bo silnik ledwo zipie :polew:

Ps . mam jeszcze audi 100 c4 2,6 q na regach i pali 2l wiecej niż twoje 2.0:grin:

Opublikowano

Skoro umiesz czytać to po co się mądrujesz nie mając tego silnika i nie znając go !! Spalanie to pojęcie względne znajdę ci na tym forum takich co im spala 8L/100km i co uznasz to za świetny wynik i pewnie dodasz jeszcze łał to zasługa HANA .Ja podaje realne moje spalanie a nie jakieś dyrdymały a to że 2.6L pali więcej o 2L to sorki wybacz ale pojemność nie idzie w parze ze spalaniem to jest to bardzo normalne to też nie wiem czym się tak podniecasz .

Opublikowano
Skoro umiesz czytać to po co się mądrujesz nie mając tego silnika i nie znając go !! Spalanie to pojęcie względne znajdę ci na tym forum takich co im spala 8L/100km i co uznasz to za świetny wynik i pewnie dodasz jeszcze łał to zasługa HANA .Ja podaje realne moje spalanie a nie jakieś dyrdymały a to że 2.4L pali więcej o 2L to sorki wybacz ale pojemność nie idzie w parze ze spalaniem to jest to bardzo normalne to też nie wiem czym się tak podniecasz .

Szkoda klawiszy na ciebie uris.

Opublikowano

To nie pisz ,nikt ci nie karze .

Opublikowano

uris czego to ja nie mam i co to nie ja a wy to hołota, a no i :grin: i :polew: typowe polskie podejście do "pomocy" bliżniemu no comment miałem się nie odzywać w tej sprawie ale co tam pozdrawiam pomocnych.

Opublikowano

panowie ja mam podobny przypadek, wszystko już sprawdziłem a mam reg fasty własnie

niestety zazwyczaj sterowniki mają słabą korektę po temperaturze LPG, trochę lepiej jest w stagu i nowym techu

problemem często bywa tzw -- ZIMNY VAG

dlatego kombinuje z emulatorem temperatury silnika, częsci już zakupiłem jak zamontuje to dam znać

Opublikowano

Panowie, nie chciałbym się wymądrzać i siać nipokoju, ale czy aby na pewno silnik ALT nadaje się do gazu? Również rozważałem instalację LPG, ale w ASO tylko pokręcili nosem. Powiedzieli, że silnik 1.6 (ale nie FSI) sie nadaje, ale z 2.0 ALT są już tylko problemy

Opublikowano

A co ma aso powiedziec innego ,kupe ludzi ma zagazowane ALT i nie narzekaja.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

panowie jakie polecacie świece do alt-a lpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...