TomOskroba Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 kompletnie nie, myślałem że kierownica powietrza załatwi sprawę, jak widzę u Ciebie nie załatwiła więc u mnie może być podobnie. nie pamiętam już, rozbierałeś całą gruchę ? sprawdzałeś membranę itp ?
Makos_9507 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 kompletnie nie, myślałem że kierownica powietrza załatwi sprawę, jak widzę u Ciebie nie załatwiła więc u mnie może być podobnie. nie pamiętam już, rozbierałeś całą gruchę ? sprawdzałeś membranę itp ? Taa, rozebrałem i moja stara gruszka była do wymiany, membrana pęknięta, nie chciało mi się kleić, kupiem cały kolektor ssący za śmieszną kasę, bo 40 zł ze sprawną gruszką + eżektor i wszystkie wężyki od niego, bo również były mi potrzebne, aby w najłatwiejszy sposób sprawdzić czy masz gruszkę sprawną to odepnij wężyk od elektrozaworu idący gruszka - elektrozawór i zassaj do siebie powietrze, najwygodniej zrobić to strzykawką większą. Jeśli dzwignia się poruszy to masz sprawną, jeśli nie to niesprawna, sprawdz też połączenie gruszki z kolektorem ssącym, jest tam uszczelka okrągła i ja ją źle włożyłem i dopiero po głupim fakcie odkryłem, że to to Panowie a czy po naprawieniu kierownicy powietrza nie trzeba usuwać błędu mieszanki paliwowej, aby samochód przyspieszał jak należy? Jeśli kierownicę naprawiłem a błędu nie usunąłem to mimo wszystko komp zapamiętał ustawienia z niedziałającej kierownicy powietrza i dlatego nie ma żadnej różnicy przed naprawą a po?
TomOskroba Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Panowie a czy po naprawieniu kierownicy powietrza nie trzeba usuwać błędu mieszanki paliwowej, aby samochód przyspieszał jak należy? Jeśli kierownicę naprawiłem a błędu nie usunąłem to mimo wszystko komp zapamiętał ustawienia z niedziałającej kierownicy powietrza i dlatego nie ma żadnej różnicy przed naprawą a po? to chyba nie ma znaczenia. widzę że się dalej bawisz z tematem, ja mam na razie odpuściłem, cały czas coś
Makos_9507 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Panowie a czy po naprawieniu kierownicy powietrza nie trzeba usuwać błędu mieszanki paliwowej, aby samochód przyspieszał jak należy? Jeśli kierownicę naprawiłem a błędu nie usunąłem to mimo wszystko komp zapamiętał ustawienia z niedziałającej kierownicy powietrza i dlatego nie ma żadnej różnicy przed naprawą a po? to chyba nie ma znaczenia. widzę że się dalej bawisz z tematem, ja mam na razie odpuściłem, cały czas coś Wiesz co doszedłem do wniosku, że gdyby nie fakt, że wpieprza olej, ale w zimę nie tak tragicznie, bo litr na 1300 km około, w lato 2x tyle... To poza tym tylko to mi nie daje spokoju... Więc ciągle próbuję iść w tym kierunku
TomOskroba Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 1L n 1300 KM to tragedia ;( ja mam 1L na 2500-3000KM zastanawiam się czy nie sprzedać, ciągle coś się dzieje, wymieniłem zawias to amory siadły, szklanki do roboty łańcuch,napinacz,rolka do roboty... a to sonda a to to a to sramto, dodając koszty eksploatacji to wychodzi jakiś kosmos. chciałem kupić dobre auto, nie udało się.
Makos_9507 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 1L n 1300 KM to tragedia ;( ja mam 1L na 2500-3000KM zastanawiam się czy nie sprzedać, ciągle coś się dzieje, wymieniłem zawias to amory siadły, szklanki do roboty łańcuch,napinacz,rolka do roboty... a to sonda a to to a to sramto, dodając koszty eksploatacji to wychodzi jakiś kosmos. chciałem kupić dobre auto, nie udało się. Sam w sobie pobór jest duży i to na prawdę duży, ale nie robię jakiś strasznie dużych kilometrów, oleju też nie leje 60 zł za litr, więc pobór oleju mnie nie martwi, nieraz zastanawiam się nad zamianą na coś innego, prywatnie cięzko będzie sprzedać, za dużo włożyłem w sumie już, ale to robota typu sprzegło, dwumas, zawieszenie, hamulce itp. Na wymiane w komisie nie ma problemu, ale weź i znajdź coś "lepszego". Lubię czuć moc pod butem, więc oczywiście turbina, turbo, pompowtryski i te sprawy, nie ma co sie oszukiwać, że jak pojedzie się na sprawdzenie przedzakupowe to nie doszukają się czegoś w aucie, które ma już ponad 10 lat a 1.6 80 km nie kupie nigdy w życiu
TomOskroba Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 no zgadza się, to co wymieniłeś to czysta eksploatacja z którą się liczyłem, ale ja bardziej niż moc pod butem cenie sobie spokój, ALT to taka baba podczas okresu, zbliża się czas rozrządu,sprzęgła itp. do tego dojdzie masa wydatków o których pisałem wcześniej dlatego myślę żeby sprzedać.. niech ktoś kto ma więcej cierpliwości się z tym męczy. jeżeli sprzedam to i tak na pewno kiedyś powrócę do Audi w wersji Avant jak na razie jeżdżę, za grosze też nie oddam a wiadomo jak ceny spadły. co do kierownicy powietrza to pobawię się nią jakoś w połowie lutego jak będę na zwolnieniu, kiedy samochód będzie stał w garażu i nie będzie potrzebny
Makos_9507 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 No ja mam pare rzeczy jeszcze do sprawdzenia, np gdzie mi ucieka płyn od spryskiwaczy, ale teraz temperatura niższa i ciężko dłużej na parkingu bawić się w szukanie niewiadomo czego tak na prawdę
adrianG Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Witam wszystkich pytanie odnośnie kierownicy powietrza. Mam możliwość kupna zdrowej gruszki tylko nie wiem czy elegancko podejdzie od metalowego kolektora do plastikowego. Rozstaw śrub mocujących bedzie taki sam?. Jak myslicie?
Makos_9507 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Witam wszystkich pytanie odnośnie kierownicy powietrza. Mam możliwość kupna zdrowej gruszki tylko nie wiem czy elegancko podejdzie od metalowego kolektora do plastikowego. Rozstaw śrub mocujących bedzie taki sam?. Jak myslicie? Jak to od metalowego? Od 2.0 alt? Takiego pytania jeszcze nie słyszałem i nie słyszałem też by 2.0 miał kiedy kolwiek metalowy kolektor ssący
adrianG Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Witam wszystkich pytanie odnośnie kierownicy powietrza. Mam możliwość kupna zdrowej gruszki tylko nie wiem czy elegancko podejdzie od metalowego kolektora do plastikowego. Rozstaw śrub mocujących bedzie taki sam?. Jak myslicie? Jak to od metalowego? Od 2.0 alt? Takiego pytania jeszcze nie słyszałem i nie słyszałem też by 2.0 miał kiedy kolwiek metalowy kolektor ssący Chodzi mi o silnik 1.8 adr one miały dwa rodzaje kolektorów ssacych: plastikowy i metalowy. Moge kupić kierownice podcisnienia od 1.8 ( od metalowego dolotu) tylko ciekawy jestem czy podejdą tak samo śruby/ mocowanie do plastikowego no chyba że jakoś źle tłumacze to naprowadźcie mnie.
Makos_9507 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Witam wszystkich pytanie odnośnie kierownicy powietrza. Mam możliwość kupna zdrowej gruszki tylko nie wiem czy elegancko podejdzie od metalowego kolektora do plastikowego. Rozstaw śrub mocujących bedzie taki sam?. Jak myslicie? Jak to od metalowego? Od 2.0 alt? Takiego pytania jeszcze nie słyszałem i nie słyszałem też by 2.0 miał kiedy kolwiek metalowy kolektor ssący Chodzi mi o silnik 1.8 adr one miały dwa rodzaje kolektorów ssacych: plastikowy i metalowy. Moge kupić kierownice podcisnienia od 1.8 ( od metalowego dolotu) tylko ciekawy jestem czy podejdą tak samo śruby/ mocowanie do plastikowego no chyba że jakoś źle tłumacze to naprowadźcie mnie. Aaa no tak, to by wszystko wyjaśniało, szczerze mówiąc nie mam zielonego pojęcia... Ewentualnie szukać w google
TomOskroba Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 i jak tam makos ? odzyskałeś Moc ? czy dalej to samo ?
Makos_9507 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 i jak tam makos ? odzyskałeś Moc ? czy dalej to samo ? Niestety brak poprawy
PistoN116 Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Marca 2017 przez PistoN116
lysypm Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Podpinam się do tematu u mnie też był problem z błędami ale po wymianie gruszki na inną używaną jest na razie ok 3 tygodnie spokój autko zrywniejsze . oczywiście rozebrałem starą gruszkę i membrana dziurawa. kupiłem membrankę i dopasowałem do gruszki . testy w piątek, dam znać jak i co.
killler Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 Panowie czy niesprawna kierownica powietrza(pekniete ciegiełko) moze powodowac gasniecie silnika po rozpedzeniu i wrzuceniu na luz, oraz szarpanie na zimnym silniku ?
Deyv92 Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 Nie ma .Ona wydłuża lub skraca przepływ powietrza.Przyczna gaśnięcia jest inna. Jeździłem z złamanym cięgnem pół roku i nigdy auto mi nie gasło
TomOskroba Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 moja w ogóle nie działała i nic się nie działo przyczyną gaśnięcia może być układ zapłonowy. warto sprawdzić przewody,świece, cewki. mi jak szarpal w ALT budą na postoju to się okazało, że cewka się skończyła. komputer i jedziesz
killler Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 yhym. a jak wytlumaczyc ze po odpieciu wtyczki od przeplywomierza auto pracuje jak nalezy, mozna je ropedzic wrzucic luz i obroty ladnie spadna i nie gasie, jest ok ?nie wiem czemu tak sie dzieje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się