Dajmon Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 akurat tylko gruszkę, teraz jednak w grę w chodzi u sprzedających cały kolektor, czyli koszta rosną do powiedzmy 350zł, niestety
Barca111 Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 to za bardzo się nie opłaca jak nowy w aso kosztuje 550 a na allegro np 350 zł i nie wiadomo ile będzie działać. a co myślisz na temat klejenia? różnica jest po wymianie tej membrany w dynamice auta?
Dajmon Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Membrana musi być bez pęknięcia. Jak jest pęknięta to tak jak byś miał dziurę w baku. To co byś zatankował, uciekło by Ci tą dziurą. Dla przypadku pękniętej membrany, to podciśnienie jej nie zasysa, przez to nie pracuje dźwignia. Dźwignia z kolei nie zmienia dopływu powietrza do silnika, czyli masz mieszankę za ubogą, za bogatą. Silnik jest zamulony i nie ciągnie. Mieszanka za uboga/za bogata wpływa niekorzystnie na elementy silnika, między innymi na tłoki, o które należy naprawdę w tych modelach dbać. Będą Ci się dziury robiły i inne podobne konsekwencje. Nie należy więc lekceważyć tej pierdoły czyli membrany, bo od niej zależy wiele rzeczy z żywotnością silnika. To tak wg mnie. Wg mnie, również klejenie nie jest optymistycznym rozwiązaniem, aczkolwiek niektórzy kleili specjalnymi klejami, więc dali radę. Na jak długo? Nie wiem. Klej musi jednak być nie byle jaki i do gumy. Kolega "benyA4" pisał, że na qllegro można taki kupić. Musiałbyś poszukać. Co do ceny za używaną gruszkę z kolektorem, bo całość chcą sprzedawać sprzedawcy, to jak poszukasz, to kupisz za te 150-180zł Musisz tylko dzwonić do każdego z Nich i pytać. W końcu natrafisz na gościa, który Ci sprzeda. Można do tego inaczej podejść. Oni jak nie sprzedadzą to nie zarobią, więc muszą sprzedać w końcu, żeby im to nie leżało i mieli na "przysłowiowy chleb". Sprzedających jest dużo więc masz duży wybór.
Barca111 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 na czas dopóki nie kupię dobrej membrany spróbuje skleić na małą łatkę taką od dentek znalazłem taką 2 cm i zobaczę jak będzie się sprawować. słyszałem że jest ciężko dostać sprawną membranę? dużo szukałeś?
Dajmon Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 trzy dni na qllegro, sobota/niedziela/poniedziałek, w czwartek miałem już zamontowana na swoim miejscu
Barca111 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 udało mi się znaleśc gościa co chce sprzedać samą tą gruszkę za 100 jeżeli jest sprawna:decayed:
Dajmon Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 więc go pytaj/ciśnij, czy dźwignia cała, nie pęknięta i czy jak zassa króćcem powietrze, to ta dźwignia lekko będzie szła na dół, czyli że membrana cała
Barca111 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 gościu wymienił silnik na diesla. daleko nie mam udało się że gościu jest z moich okolic i bardzo nie wie co to za część więc odesłałem mu zdjęcie z zaznaczoną częscia o jaką mi chodzi:decayed: i podjadę osobiście zobaczę czy jest sprawna a zabawne jest to że znam faceta bo oglądałem jego auto jak szukałem dla siebie hehe a 100 to cena odpowiednia? zapewnia że jest sprawne wszystko.
_ToMo_ Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Panowie mam pytanie-jak się obroty zwiększy(tak np.do 4 tys) to ta gruszka cały czas powinna być w pozycji wciśniętej?? u mnie pracuje tylko jak się gwałtownie doda gazu, tak przez sekundę i wraca do pozycji zerowej nawet jak obroty mam wysokie to wraca do pozycji zerowej.
_ToMo_ Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 tak powinno być czyli wszystko masz ok. OK dzięki. Myślałem, że troszkę mocy odzyskam:grin:
Barca111 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 witam. Panowie jutro jadę zakupić kierownicę powietrza kompletna i mam pytanko czy mogę wymienić całą to gruszkę i nie będzie wyskakiwał żaden błąd na kompie?
benyA4 Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 mozesz wymienic sama gruszke z dzwignia i obudowa.
terminator1985 Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 Barca111, miałem dwa błedy , z tego co pamietam na jałowy bogata , i na obciazonym za uboga, naprawiłem regulator napedu klapek w kolektorze i poki co wyskoczył mi jeden bład z ubogą na obciazonym, co tez nie jest do konca pewne bo komputer mogł zapisac mieszanke w trakcie naprawy... wykasowałem bład i czekam na checka.. okaze sie, ale obstawiam dodatkowo przepływke
martikawka Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 koledzy ja dzisiaj zajrzałem do tej kierownicy bo coś maszyna mi sie ostatnio zmulona wydawała tak do 3500rpm i O!!! KUR......!!!!!!!!! ułamany koniec dzwigni trochę pokombinowałem i zrobiłem na nie zawodne opaski(trytytki) macgajwer też by ich użył jak by byly wtedy co kręcili serial:naughty: i teraz całkiem inna jazda maszyna ożyła
Barca111 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 a ja chciałem sprzedać dzwignię ale widzę że potrafi pęknąć więc zostawię
fronek22 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Panowie autko coś mi ostatnio zamuliło i znalazłem temat o kierownicy powietrza, zdjąłem dekielek przy gazowałem a tu d...a dźwigienka nawet nie drgnęła. co możecie poradzić. Dodam, że wymieniłem odmę ten trójnik od odmy, rurę od przepływomierza, i teraz mi się nie łączy z trójnikiem tak jakby coś brakowało pomiędzy tym trójnikiem, a tym małym króćcem co wystaje od tej dużej rury która wychodzi od przepływomierza. Dodam, że jak go zakupiłem to wszystko było popękane a pomiędzy był wstawiony jakiś kawałek gumy węża ale on nie spełnia roli bo cieknie pomiędzy tym olej i czy to może być przyczyną, że dźwigienka na kierownicy nawet nie drgnie po przy gazowaniu samochodu??
benyA4 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 schemat jest prosty, dzwigienka polaczona jest z membrana, membrana znajduje sie w tym "zbiorniczku" pod dzwigienka , ze zbiorniczka wychodzi wezyk do zaworka sterujacego praca dzwigienki a z zaworka wezyk idzie do kolektora ssacego. Skoro u ciebie nic nie reaguje to pewnie peknieta membrana. Sprawdzenie tego zajmuje 10min. Sciagnij wezyk ze zbiorniczka i sprawdz czy po przegazowaniu pojawia sie podcisnienie. To wykluczy nieszczelnosc i zle dzialanie zaworka. Nastepnie rozbiesz zbiorniczek i sprawdz membrane.
fronek22 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 schemat jest prosty, dzwigienka polaczona jest z membrana, membrana znajduje sie w tym "zbiorniczku" pod dzwigienka , ze zbiorniczka wychodzi wezyk do zaworka sterujacego praca dzwigienki a z zaworka wezyk idzie do kolektora ssacego. Skoro u ciebie nic nie reaguje to pewnie peknieta membrana. Sprawdzenie tego zajmuje 10min. Sciagnij wezyk ze zbiorniczka i sprawdz czy po przegazowaniu pojawia sie podcisnienie. To wykluczy nieszczelnosc i zle dzialanie zaworka. Nastepnie rozbiesz zbiorniczek i sprawdz membrane. kolego a te dźwigienka powinna lekko chodzić bo ja żebym ją poruszył muszę użyć trochę siły żeby ją wcisnąć, ale jak wciskam to słyszę, że łopatki w kolektorze się poruszają i tak jakby obcierały o coś.
terminator1985 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Kolego przygazuj dosyc mocno, i niech druga osoba sprawdzi czy dzwignia schodzi w doł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się