winczako Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 sądzę że temperatura . Jezdziles juz wczesniej eSą w takich temp?
Ksiadz Opublikowano 2 Września 2013 Autor Opublikowano 2 Września 2013 sądzę że temperatura . Jezdziles juz wczesniej eSą w takich temp? Jeźiłem, ale tą kombi, a to duuuża różnica ;-P Ale ostatnio przed zmianą oleju też zapierdzielałem z rana, tak 120-140 mil/h i nie było tego efektu. Więc chyba olej. Rozmawiałem ze znajomym, on strasznie zachwala ten olej, mówi że mistrzostwo i tak dalej. Że powinien lepiej się wkręcać i czuć powinienem różnice... ---------- Post dopisany at 15:24 ---------- Poprzedni post napisany at 15:23 ---------- Wywal te lustra chrom:decayed: Nie, no weeeeź... :-P
shakal Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Ładna ta Twoja eSa Chociaż przy czerwonym kolorze więcej czarnych dodatków bym widział
waskivw Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Olej może i jest z najwyższej pulki , ale do silników wyczynowych gdzie nie stosuje się hydrauliki , w esie jest za dużo tych napinaczy i zanim olej gęstszy dopłynie wszędzie jest grzechotka . Kolorek za***isty ...mam taki sam tylko avant:decayed:
Ksiadz Opublikowano 2 Września 2013 Autor Opublikowano 2 Września 2013 Może, a może to faktycznie te zaworki. Następnym razem zaleję inny i zobaczę jak będzie pracował. Teraz z niecierpliwością czekam na autko po LPG i od razu wrzucam wydech.
barrowiec1 Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 a co Ty gadasz, że na tydzień w Luton auto zostawiasz?? to co on tam będzie zakładał???
waskivw Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 a co Ty gadasz, że na tydzień w Luton auto zostawiasz?? to co on tam będzie zakładał??? Super hiper podtlenek LPG:grin:.....chyba nie zakładałeś w esie instalki , jest naprawdę ciasno.
barrowiec1 Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 no w esie nie... ale tydzień??????
Ksiadz Opublikowano 2 Września 2013 Autor Opublikowano 2 Września 2013 Dokładnie, w planach autko zostaje na dłużej, więc wpadnie instalacja LPG (tak, nie wstydzę się tego i mam w d*pie opinie ludzi ;-)) Dzisiaj zawiozłem, ale mają zacząć w środę, a ja nie mam możliwości by jechać tam w tygodniu. A zgadnijcie jakie spalanie? ;-P
barrowiec1 Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 ale tu nie ma się czego wstydzić !!! i od razu inaczej brzmi, że mają zacząć w środę... toż to przez tydzień można cały samochód rozebrać i złożyć od nowa... a przy okazji jak będziesz zapytaj się Krzyśka po ile zrobi wymianę reduktora, wtryskiwaczy ( bo mam badziewne - niebieskie ) i ogólny przegląd... 1.8t i staga300 (stary)
waskivw Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Trasa spokojnie potrafi do 9l , jak agresywnie 14/15 , but w podłogę ile wlejesz oczywiście PB.
Ksiadz Opublikowano 2 Września 2013 Autor Opublikowano 2 Września 2013 No ja byłem w szoku. Przy tej prędkości co jechałem, spalanie 10l/100 km. Toż tyle i więcej to moje 1.8 T opierdzielało, szok. A tu ogień szedł niezły. Co do oleju, to by nie robić Winczako OT, pojeżdże na tym i zmienię później. Grunt że oliwa jest i to dobra. ---------- Post dopisany at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ---------- A Krzyśka zapytam, nie ma problemu.
winczako Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 gaz powoduje wzrost temperatury niestety, a kazdy ruch w górę a nie w dół z temp, to milowe kroki w kierunku spadku osiagów, szybszeg rozgrzewania sie dolotu ibezpieczenstwa glowic. Chlodniczka oleju czasem potrafi sie zasyfić niestety, ale sprezone powietrze dziala cuda . 5w50 jest olejem duzo tanszym od oleju ktory Ks1adz zalał i duzo tanszym od tego co ja zalalem. Na zime moze to byc dobre rozwiazanie, ale na lato uwazam ze niekoniecznie - zaleznie od egzemplarza w polaczeniu z noga wlasciciela
Ksiadz Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 Wydaje mi się, że nie tylko tańszym... A co do sportowych oleji. Może i nasze auta nie mają nic ze sportu, ale skoro ten olej daje maksymalna ochronę w wyścigach (sprawdzany i jeżdżony na WRC), to tym bardziej powinien działać tutaj? Może nie pałujemy swoich aut jak na torze, cały czas ale od czasu do czasu. I nie zmieniamy takiego oleju od razu jak właśnie to się robi podczas wyścigów, tylko trochę się na nim zrobi.
waskivw Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Panowie nie neguje tego oleju , bo na pewno jest dobry , ale jak wspomniałem wcześniej jest to olej do silników wyczynowych gdzie hydrauliki w układzie rozrządu praktycznie brak , w naszych jest tego aż natto i niestety musi być zapewniony olej który w każdych warunkach pogodowych jest rzadki i szybko ją napełni, a zarazem dobrze nasmaruje . Bardzo dobrym przykładem wrażliwości na rodzaj i poziom oleju są silniki benzynowe Ala Romeo z wriatorem który potrafi szybko zaliczyć zgon przy stosowaniu oleju nie właściwego, bądź nie pilnowania poziomu , ostatnio nawet remontowałem taki .
Ksiadz Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 Czyli jednak sugerujesz by zmienić na 5W40, bo może być kaszanka, mimo tego że jest to olej z najwyższej półki?
waskivw Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Nic Ci nie sugeruje , zrobisz jak uważasz ,popytaj innych , poszperaj po necie itd. Ja traktuje to jako luźną rozmowę , wymianę zdania/ doświadczenia. Ps. możesz napisać do JHM oni raczej wiedzą co robią .
Ksiadz Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 Chyba mnie źle zrozumiałeś, nie naskakuję na Ciebie, "Broń Boże" Ja się kompletnie nie znam, właśnie dlatego wlałem to a nie co innego, bo posłuchałem, poczytałem. W poprzedniej eSie miałem zalanego też chyba 5W30 ale Castrola, olej taki zielony kolor ma (dość ciekawie wygląda ). I też jakoś mi nie wyciszył tego pukania przy odpalaniu. A sam zmieniałem na świeżynkę. Dlatego pytam i też rozmawiam. Zobaczę, może jak odbiorę z gazu, zleję go do czystych puszek i wleję 5W40 na sprawdzenie. Może faktycznie będzie lepiej
Fr0styyy. Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Tak na "moje" to powinno być lepiej, bo jest rzadszy przy niższej temperaturze i przez to szybciej dociera do węzłów olejowych, hydrauliki itd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się