Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Czerwony Szatan - Ksiadz i S4 :-)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Łukasz ja uwazam ze znaczek powinien być tu w chromie bo nie ma tu czerni za dużo :P

Opublikowano

Czerń będzie lub tytanowy. Albo dip na koła albo farba, to się jeszcze okaże.

Znaczek CCCO wobec tego nakleję ale zrobię go w czarny kolor, bo tak bez niczego to pustawo wygląda.

Próbowałem chromy psiknąć dipem na czarno w srebrnej audi, ale za cholere nie wychodzi mi to.

Przy górnej listwie, przy odrywaniu dipa podrywa z niej i d*pa. Nie wiem czy psikać to trzeba przy otwartych drzwiach czy jakiś inny sposób jest? Ktoś to już robił może?

Myślałem by jeszcze dach zrobić w czerni, dipem. Z kołami i resztą by to jakoś wyglądało chyba ;-P

---------- Post dopisany at 23:57 ---------- Poprzedni post napisany at 02:36 ----------

No dobra, to teraz troszkę się pochwalę. Nie wiem jak Wy byście zareagowali, ale ja się nieźle narajałem tą informacją:

S4v_M3.jpg

Audi_S4_B6_v_M3_E46.jpg

To właśnie moje autko :decayed:

A gość mi się pochwalił że ma takie samo z rejestracją o końcówce "B".

To dla maniaków :banan:

BMW M3 vs Audi S4 TOPGEAR by carversation - Car Videos on StreetFire

To już kosmos :kox:

Opublikowano

niezle :kox::kox:

pewno geba sie cieszyla jak zobaczyles w gazecie :kox:

a co do okrazenia

Laptime S4 1:30.9min M3 1:31.8min...

:decayed:

Opublikowano

Hehe, trochę się zdziwiłem, myślę PHOTOSHOP i ktoś sobie jaja robi ;-)

Opublikowano

Panowie, cały czas mi to wyskakuje, to dzisiaj:

Address 01: Engine Labels: 079-910-560-BBK.lbl

Control Module Part Number: 8E0 910 560 HW: 8E0 907 560

Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0030

Software Coding: 0011711

Work Shop Code: WSC 63351 000 00000

VCID: E2C10ED63E50FC0E7B1

2 Faults Found:

17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)

P1129 - 002 - System too Rich - MIL ON

17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)

P1127 - 002 - System too Rich - Intermittent

Readiness: 0000 1001

A ostatnio:

Address 01: Engine Labels: 079-910-560-BBK.lbl

Control Module Part Number: 8E0 910 560 HW: 8E0 907 560

Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0030

Software Coding: 0011711

Work Shop Code: WSC 63351 000 00000

VCID: E2C10ED63E50FC0E7B1

3 Faults Found:

16585 - Injector: Cylinder 1 (N30)

P0201 - 004 - Circuit Malfunction - Intermittent

17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)

P1129 - 002 - System too Rich - MIL ON

17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)

P1127 - 002 - System too Rich - MIL ON

Readiness: 0000 1001

Za cholerę nie wiem o co chodzi. Mam włożony stożek, ale już wspominaliście że raczej nie ma z tym nic wspólnego. Więc co to może być?

Cewki wymienione, w ramach gwarancji. Co prawda nie wiem jak świece, ale wydaje mi się że w tym czasie też wymienione.

Opublikowano

A lpg już masz?

Opublikowano

Nie, właśnie nie mam.

Dzisiaj błędy wykasowałem, przejechałem jakieś 50 mil i znowu wskoczyło. I to nie zależnie od tego czy jadę szybko czy wolno. Ale póki co cały czas na stożku bo nie miałem czasu by wrzucić ori.

Opublikowano

Stożek w tym aucie nie sprawdza się . spr. przepływomierz ile na wolnych pokazuje , najlepiej logi, problem z połączeniem elektrycznym wtryskiwacza nr.1 , można zrobić test VAG.

Opublikowano
Stożek w tym aucie nie sprawdza się . spr. przepływomierz ile na wolnych pokazuje , najlepiej logi, problem z połączeniem elektrycznym wtryskiwacza nr.1 , można zrobić test VAG.

Kurde, nie tak szybko, ja aż tak w VAG'u nie siedzę niestety :grin:

Sprawdzę to co napisałeś, tylko pierw poszukam info gdzie co i jak się sprawdza :grin:

---------- Post dopisany 14-08-2013 at 12:05 ---------- Poprzedni post napisany 07-08-2013 at 00:53 ----------

I jest nowa tablica ;-)

ysemymed.jpg

u7u4ezav.jpg

Opublikowano

nice:wink:

sprawdz gg

Opublikowano

fajne logo pod tablicą :decayed:

Opublikowano
fajne logo pod tablicą :decayed:

Dzięki :wink:

Czy ktoś ma jakiś kontakt inny do MGMOTORSPORT niż ten komórkowy ze strony? Bo już próbuję się dobić od dwóch dni i d*pa.

Chciałem zapytać czy jest możliwość zrobienia wydechu "na odległość". Bo już któraś osoba mi powtarza, że lepiej customowy niż MILLTEK'a.

Opublikowano
Chciałem zapytać czy jest możliwość zrobienia wydechu "na odległość". Bo już któraś osoba mi powtarza, że lepiej customowy niż MILLTEK'a.

male szanse moim zdaniem.

Opublikowano

No też tak myślę, ale Dawid wspomniał że warto spytać, a napewno efekt lepszy i ciekawszy niż MILLTEK...do tego ponoć taniej, ale to się okaże ;-P

---------- Post dopisany at 16:38 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ----------

Nowa zabawka:

2ahumeba.jpg

I pierwszy test:

qabyseva.jpg

Chyba za mało płynu (MAGIFOAM) wymieszałem, bo za szybko ściekała. Ale jeśli za mało to muszę stwierdzić że mało wydajna.

Chyba że ja coś źle robię :-/

Opublikowano

Jak ostatnio mylem aktywna piana, to dalem solidna warstwe (2x cale auto), wtedy mycie reczne rekawem i szamponem bylo tylko formalnoscia :)

Opublikowano

Księdzu, seryjna pianownica Karchera jest słaba ;)

Opublikowano
Księdzu, seryjna pianownica Karchera jest słaba ;)

Ale ja zakupiłem AUTOBRITE, taką:

http://www.autobritedirect.co.uk/index.php/autobrite-heavy-duty-foam-lance-various-connectors.html

Do tego MAGIFOAM. Według instrukcji, to mi leciała woda, spieniona co prawda ale do d*py.

To wlałem duuużo więcej płynu i już było lepiej.

KARCHERA ustawiłem na EKO, by nie walił mocno.

Co do samego KARCHERA to myślałem że ciśnienie będzie jakieś mocniejsze, ale może to tylko moje wrażenie. Bo niby na maksa powinno być 160 bar.

Opublikowano

Gdybym ja miał zakładać wydech to uderzyłbym wlasnie do MGMotorsport. Mam Millteka i jestem zadowolony, ale to nie ja go zakładałem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...