miedzikos Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Łukasz ja uwazam ze znaczek powinien być tu w chromie bo nie ma tu czerni za dużo
Ksiadz Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Czerń będzie lub tytanowy. Albo dip na koła albo farba, to się jeszcze okaże. Znaczek CCCO wobec tego nakleję ale zrobię go w czarny kolor, bo tak bez niczego to pustawo wygląda. Próbowałem chromy psiknąć dipem na czarno w srebrnej audi, ale za cholere nie wychodzi mi to. Przy górnej listwie, przy odrywaniu dipa podrywa z niej i d*pa. Nie wiem czy psikać to trzeba przy otwartych drzwiach czy jakiś inny sposób jest? Ktoś to już robił może? Myślałem by jeszcze dach zrobić w czerni, dipem. Z kołami i resztą by to jakoś wyglądało chyba ;-P ---------- Post dopisany at 23:57 ---------- Poprzedni post napisany at 02:36 ---------- No dobra, to teraz troszkę się pochwalę. Nie wiem jak Wy byście zareagowali, ale ja się nieźle narajałem tą informacją: To właśnie moje autko A gość mi się pochwalił że ma takie samo z rejestracją o końcówce "B". To dla maniaków BMW M3 vs Audi S4 TOPGEAR by carversation - Car Videos on StreetFire To już kosmos
andr3i Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 niezle :kox: pewno geba sie cieszyla jak zobaczyles w gazecie a co do okrazenia Laptime S4 1:30.9min M3 1:31.8min...
Ksiadz Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Hehe, trochę się zdziwiłem, myślę PHOTOSHOP i ktoś sobie jaja robi ;-)
jakubekk Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zacna furka dobry chwyt do sprzedaży, że auto było w Top Gear tutaj cały odcinek po polsku: top gear s02e02 lektor PL - YouTube
Ksiadz Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Panowie, cały czas mi to wyskakuje, to dzisiaj: Address 01: Engine Labels: 079-910-560-BBK.lbl Control Module Part Number: 8E0 910 560 HW: 8E0 907 560 Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0030 Software Coding: 0011711 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 VCID: E2C10ED63E50FC0E7B1 2 Faults Found: 17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult) P1129 - 002 - System too Rich - MIL ON 17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1127 - 002 - System too Rich - Intermittent Readiness: 0000 1001 A ostatnio: Address 01: Engine Labels: 079-910-560-BBK.lbl Control Module Part Number: 8E0 910 560 HW: 8E0 907 560 Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0030 Software Coding: 0011711 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 VCID: E2C10ED63E50FC0E7B1 3 Faults Found: 16585 - Injector: Cylinder 1 (N30) P0201 - 004 - Circuit Malfunction - Intermittent 17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult) P1129 - 002 - System too Rich - MIL ON 17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1127 - 002 - System too Rich - MIL ON Readiness: 0000 1001 Za cholerę nie wiem o co chodzi. Mam włożony stożek, ale już wspominaliście że raczej nie ma z tym nic wspólnego. Więc co to może być? Cewki wymienione, w ramach gwarancji. Co prawda nie wiem jak świece, ale wydaje mi się że w tym czasie też wymienione.
Ksiadz Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Nie, właśnie nie mam. Dzisiaj błędy wykasowałem, przejechałem jakieś 50 mil i znowu wskoczyło. I to nie zależnie od tego czy jadę szybko czy wolno. Ale póki co cały czas na stożku bo nie miałem czasu by wrzucić ori.
waskivw Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Stożek w tym aucie nie sprawdza się . spr. przepływomierz ile na wolnych pokazuje , najlepiej logi, problem z połączeniem elektrycznym wtryskiwacza nr.1 , można zrobić test VAG.
Ksiadz Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Stożek w tym aucie nie sprawdza się . spr. przepływomierz ile na wolnych pokazuje , najlepiej logi, problem z połączeniem elektrycznym wtryskiwacza nr.1 , można zrobić test VAG. Kurde, nie tak szybko, ja aż tak w VAG'u nie siedzę niestety Sprawdzę to co napisałeś, tylko pierw poszukam info gdzie co i jak się sprawdza ---------- Post dopisany 14-08-2013 at 12:05 ---------- Poprzedni post napisany 07-08-2013 at 00:53 ---------- I jest nowa tablica ;-)
Ksiadz Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2013 fajne logo pod tablicą Dzięki Czy ktoś ma jakiś kontakt inny do MGMOTORSPORT niż ten komórkowy ze strony? Bo już próbuję się dobić od dwóch dni i d*pa. Chciałem zapytać czy jest możliwość zrobienia wydechu "na odległość". Bo już któraś osoba mi powtarza, że lepiej customowy niż MILLTEK'a.
miedzikos Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 znalazlem u siebie maila do Michała [email protected] [email protected] może się przyda
Flyer Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Chciałem zapytać czy jest możliwość zrobienia wydechu "na odległość". Bo już któraś osoba mi powtarza, że lepiej customowy niż MILLTEK'a. male szanse moim zdaniem.
Ksiadz Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2013 No też tak myślę, ale Dawid wspomniał że warto spytać, a napewno efekt lepszy i ciekawszy niż MILLTEK...do tego ponoć taniej, ale to się okaże ;-P ---------- Post dopisany at 16:38 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ---------- Nowa zabawka: I pierwszy test: Chyba za mało płynu (MAGIFOAM) wymieszałem, bo za szybko ściekała. Ale jeśli za mało to muszę stwierdzić że mało wydajna. Chyba że ja coś źle robię :-/
Flyer Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Jak ostatnio mylem aktywna piana, to dalem solidna warstwe (2x cale auto), wtedy mycie reczne rekawem i szamponem bylo tylko formalnoscia
Fr0styyy. Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Księdzu, seryjna pianownica Karchera jest słaba
Ksiadz Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Księdzu, seryjna pianownica Karchera jest słaba Ale ja zakupiłem AUTOBRITE, taką: http://www.autobritedirect.co.uk/index.php/autobrite-heavy-duty-foam-lance-various-connectors.html Do tego MAGIFOAM. Według instrukcji, to mi leciała woda, spieniona co prawda ale do d*py. To wlałem duuużo więcej płynu i już było lepiej. KARCHERA ustawiłem na EKO, by nie walił mocno. Co do samego KARCHERA to myślałem że ciśnienie będzie jakieś mocniejsze, ale może to tylko moje wrażenie. Bo niby na maksa powinno być 160 bar.
winczako Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Gdybym ja miał zakładać wydech to uderzyłbym wlasnie do MGMotorsport. Mam Millteka i jestem zadowolony, ale to nie ja go zakładałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się