bialy986 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Witam:hi: Wczoraj miałem pierszy samodzielny kontakt z Vag-iem.Korzystałem z wersji 4.9. Mam też wersję 3.11 ale niestety z angielskim słabo u mnie. Więc sprawdziłem błędy i wyszło mi cos takiego: W silniku: 544 Przekroczenie max ciśnienia doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - dodawanie - BŁĄD SPORADYCZNY 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Immobiliser: 1176 Klucz sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY Klimatyzacja: 63041 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 21583 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 16724 Czujnik położenia wałka rozrządu - obwód nie autoryzowane 17463 Nie znany kod błędu przekroczona wartość adaptacji - dodawanie 1294 Nie znany kod błędu przerwa w obwodzie 63041 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 21583 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 16705 Czujnik obrotów silnika - zakres/możliwości nie autoryzowane 21583 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 16724 Czujnik położenia wałka rozrządu - obwód przekroczona wartość adaptacji - dodawanie 3589 Nie znany kod błędu przekroczona wartość adaptacji - dodawanie 16725 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2- zakres/możliwości nie autoryzowane 20301 Nie znany kod błędu nieprawidłowy 21599 Nie znany kod błędu nie autoryzowane 14131 Nie znany kod błędu 8280 Nie znany kod błędu zbyt długi czas opadania ciśnienia - tył Błędy pokasowałem,i jedynie powrócił błąd z immobilisera.Pojeżdżę trochę i znowu sprawdzę czy się pojawią.Moje pytanie-jaki powód błedów i gdzie szukać przyczyny.Chciałbym też zrobić logi w przyszłośći ale pierw muszę trochę ogarnąć obsługę Vag-a żeby czegoś nie spitolić Proszę o wyrozumiałość i pomoc w temacie.
Dev Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 pojezdzij i zobacz co wróci jak jezdzi auto ?
bialy986 Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Opublikowano 2 Lutego 2013 Zrobię tak jak mówisz,a odnośnie jazdy autka to właśnie mam problem,który opisałem tutaj http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/ostre-szarpniecie-3-4tys-obrotow-odciecie-paliwa-250238/ .Pewnie te błedy maja z tym jakiś związek.
Dev Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 tak jak mówiłem, pojezdzij pare dni daj pare razy w palnik i wrzuc scan z Vag-a
bialy986 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Opublikowano 5 Lutego 2013 Ok.A jaki scan z Vag-a?Logów sam raczej nie zrobię bo nie mam pojęcia,a to moje pierwsze kroki z Vag-iem:embarrassed: Najwyżej błędy wkleję tak jak teraz. ---------- Post dopisany 05-02-2013 at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany 02-02-2013 at 21:55 ---------- Siema.Dziś ponownie podłączyłem Vag-a i wyskoczyły takie błędy: 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 544 Przekroczenie max ciśnienia doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16725-czujnik położenia wałka rozrządu strona 2-zakres/możliwości 21599-nie znany kod błędu,nie autoryzowane 6280-nie znany kod błędu,zbyt długi czas opadania ciśnienia tył 1176 Klucz sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY 1176 i 17978 to obstawiam immo bo ciagle mam problem z odpalaniem.Nie wiem niestety co jest powodem pozostałych błędów.Panowie pomóżcie:cry:
german81 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 zrób logi dynamiczene z bloku 2 7 13 25 tylko przed logowaniem pokasuj błedy .bład z przeładowania moze byc spowodowany padnietym n75 lub uszkodzonymi przewodem miedzy n75 a gruszka ,a bład ze składu mieszanki moze byc zwizany z nieszczelnoscia lub padnieta przepływka .
bialy986 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Opublikowano 5 Lutego 2013 Postaram się zrobić te logi,tylko nie wiem jak i czy się uda.Bo tak jak pisałem jak wcisnę gaz do podłogi to w przedziale 3,5-4 tyś.obr. szarpie autem.Mógłby ktoś dac jakiś link (najlepiej z fotostory) jak zrobić logi w moim motorze.
german81 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 tylko logujesz te bloki co ci podałem i od 1500 do 6500 obr
bialy986 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Opublikowano 5 Lutego 2013 Dzięki Damian:notworthy: A tak z pytam z braku wiedzy:na podanym filmiku jest ropniak,którego logujemy w zakresie 1500-4500 rpm. a benzyniaka w zakresie 1500-6500rpm?Postaram się zrobić logi na dniach,tylko kawałem prostej i pustej muszę znalezc:kwasny:
pakotomasz Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Tak, benzybę logujemy w zakresie ok 1500-6500obr/min, a diesla 1500-4500obr/min.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się