bidzio1 Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) Troszkę drogie ja w rolniczym płaciłem 5zl za szt... taki przegub jest stosowany do ciegna gazu w ursusach. Jak to kiedyś sprzedawca żartobliwie ujął. ' tego nie może u mnie zabraknąć bo by chłopy bez gazu zostali' Edytowane 6 Lutego 2015 przez bidzio1
arnie1906 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Długość tego tylnego cięgno w passacie to 54mm od śruby do śruby. Wielkie dzięki Nie tylko mi się przyda
oktawiusz5 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Czy ma ktoś zdjęcie lub rysunek DOBRY, blachy tylnej tą co jest z cięgnem i przykręca sie do belki. w pierwszym poście jest zdjęcie tego elementu http://postimg.org/image/b2neu8dvt/ tylko prosiłbym o zdjęcie obrócone o 90* w górę czy też rysunek tej blaszki z wymiarami Edytowane 15 Lutego 2015 przez oktawiusz5
bidzio1 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 Na tym zdjęciu lepiej go widać. http://postimg.org/image/9ht3dnu2z/ Miałem kiedyś rozrysowany ten element ale wrzuciłem ten rysunek
przemciotorun Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 wlasnie byl kiedys bo sam go sciagalem...
oktawiusz5 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 właśnie nie o tą blachę mi chodzi tylko o tą co montuje sie do belki
bidzio1 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 O panie weź kątownik 5x5cm i będzie dobrze.
oktawiusz5 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) ok zauwazyłem błędy ( róznicę ) w schemacie czy tez opisie jak kto zwał nie wiem której informacji się trzymać OPIS pin silniczka --- pin lampy --- pin sterownik1 5 42 6 33 7 24 8 5lampa prawapin silniczka --- pin lampy --- pin sterownik1 5 62 6 13 7 84 8 7 dane ze schematu lampa prawa pin silniczka-- pin sterownik 1-8 2-7 3-6 4-1 lampa lewa pin silnczka-- pin sterownik 1-2 2-5 3-4 4-3 który jest poprawny Edytowane 16 Lutego 2015 przez oktawiusz5
bidzio1 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 Silniczek prawy - sterownik 1 - 1 2 - 6 3 - 7 4 - 8 Silniczek lewy - sterownik 1 - 3 2- 4 3 - 5 4 - 2 W przypadku gdy silnik by działał odwrotnie należy zamienić piny 1 z 4 oraz 2 z 3 Wiec obydwa schematy mogą być prawidłowe. Kwestia zależna od modelu silniczka.
oktawiusz5 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) to jeszcze jedno ostatnie pytanie kodowanie sterownika takie same jak przed UPDATE-m? Edytowane 16 Lutego 2015 przez oktawiusz5
bidzio1 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 Nie bo w nowym sterowniku nie ma b5. Musisz sobie popróbować ja ostatnio chyba kodowalem na passata. Bo na audi a6 ( chyba nie pamiętam już dokładnie ) opuszczał lampy zbyt nisko w pozycji 0 i był problem z regulacją. Musisz popróbować bo juz nie pamiętam.
oktawiusz5 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 ok tylko brakuje rozpiski jakie są wartości w tym wątku
oktawiusz5 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) cyt:--- Z tej kostki potrzebujemy kabel żółty (sygnał włączonych świateł) oraz brązowy z białym paskiem (sygnał dla regulacji silniczków)Natomiast kabel brązowy z niebieskim paskiem należy podłączyć na stałe do masy. -żółty- jest potrzebny do nowego sterownika a co z tymi przewodami jak zostały położone nowe przewody do silniczków dynamicznych -brązowy z białym paskiem - (sygnał dla regulacji silniczków) -brązowy z niebieskim paskiem - należy podłączyć na stałe do masy. - w którym miejscu najszybciej znajdę + po zapłonie? Pin 13 ze sterownika 4z7 907 357 lub pin 1 ze sterownika 4B0 907 357 pobieramy z niebieskiej kostki 32pin-owej licznika pin 3 - sygnał prędkości ( GALA ) Edytowane 17 Lutego 2015 przez oktawiusz5
bidzio1 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 Te kable brązowe z paskami cie juz nie interesują. Zostają sobie nie używane. Sygnał włączony świateł możesz również wziąć ze skrzynki bezpieczników. Plus po zapłonie masz na zacisku srubowym pod półka pod kierownica. Zacisk 75x Sygnał gala masz w kilku miejscach. W ori kostce radia, w liczniku, w klimatroniku. Kabel biały z niebieskim paskiem.
oktawiusz5 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) ok dzięki, instalacja położona zostanie sprawdzić czy działa poprawnie, następnie doszlifować kuleczki i założyć silniczki pozdrawiam podłączyłem silniczki odpaliłem i wyświetla błąd na fis-ie czy to normalne? najpierw trzeba zakodować i przeprowadzić adaptację czy coś jest źle podłączone? Edytowane 18 Lutego 2015 przez oktawiusz5
bidzio1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 Jaki błąd ci wyświetla? Masz licznik z a6? Musisz przeprowadzić adaptacje i zobaczyć czy są błędy jeśli są to skasować. Jeśli pojawiają się nowe to podaj jakie i będziemy myśleć.
oktawiusz5 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 licznik od a4 jutro lub w sobotę bede miał czas na to, podałbyś jakie kodowanie dałeś u siebie bo te nie pasują chyba coś wspominałeś o passacie?
bidzio1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 Nie wyświetla ci podpowiedzi przy kodowaniu?
oktawiusz5 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 nie nie wyświetla mi podpowiedzi zadnej, skasowałem błędy zrobiłem adaptację według twego opisu i jest ok tylko podaj mi kodowanie swoje w a4 jak masz. i muszę przełożyć piny w silniczkach bo odwrotnie działają.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się