Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o pomoc, prośba o analizę logów. Z góry dziękuje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prośba o analizę logów. Zdarzają się na wolnych obrotach lekkie bujania karoserii. Auto do 2 tyś obrotów jest strasznie mułowate, dopiero od 2 tyś jakby włączał się jakiś dopalacz.

Logi statyczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy Basic Settings

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

zrób logi dynamiczne . z logów BS wyglonda jak bys miał nieszczelnosc w układzie podcisniwniowym .

Opublikowano

Wydaje mi się, że masz problem z EGR-em. Wartości w grupie 03BS przy ON i OFF mają podobne wartości, a powinny być o wiele niższe przy ON.

Opublikowano

Prosiłbym żeby się ktoś jeszcze wypowiedział, logi dynamiczne zrobię jak znajdę kogoś z laptopem bo w moim padła bateria. Dzięki wszystkim za pomoc :hi:

Opublikowano

Tak jak powyżej kolega Damian zauważył występuje problem z układem podciśnienia. Do sprawdzenia pompa oraz wszystkie wężyki podciśnienia. W chwili obecnej brak sterowania zarówno EGR jak i zmienną geometrią turbiny.

Opublikowano
Tak jak powyżej kolega Damian zauważył występuje problem z układem podciśnienia. Do sprawdzenia pompa oraz wszystkie wężyki podciśnienia. W chwili obecnej brak sterowania zarówno EGR jak i zmienną geometrią turbiny.

Jak sprawdzić pompe i gdzie ona się znajduje? EGR spróbuje wyczyścić, wężyki również sprawdze. Co mam zrobić z brakiem sterowania zmiennej geometrii turbiny? Przepraszam, ale jestem zielony w tym temacie i moje pytanie pewnie mogą wydawać się głupie. :kwasny:

Opublikowano

Witam, posprawdzałem wężyki i wszystkie są ok. Znalazłem nieszczelność tuż za króćcem od pompy vacum na plastikowej złączce, był otwór wielkości gwoździa. Efektem był twardniejący hamulec po kilkukrotnym wciśnięciu. Usunąłem tą nieszczelność, hamulce są teraz ok, jednak auto w ogóle nie ma mocy. Prędkość jaką mogę osiągnąć to tylko 110km/h, dalej nie reaguje na pedał gazu. Czy powodem tego może być czujnik N75? Odłączyłem wężyk z EGR-a i nie czułem podciśnienia, tak samo jest gdy ściągnę wężyk od gruszki turbiny. Może ktoś doradzić gdzie szukać przyczyny?

Opublikowano

sprawdz czy zaworek zwrotny ( biło czarna pestka) jest sprwany

Opublikowano

Teraz samochód ciągnie od niskich obrotów. Wykonałem logi, proszę o ocenę. Z góry dziękuje. :hi:

Podmieniłem N18 i N239 na inne ze sprawnego samochodu.

Logi statyczne:

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Pierwszy log 003 zrobiony na starym N239, następne dwa już z nowym N18 i N239

Grupy Basic Settings

Grupy: ,003,003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011,011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany 11-02-2013 at 18:11 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2013 at 15:23 ----------

Ktoś pomoże w sprawdzeniu logów? :kwasny:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...