Bartollo Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Witam robiłem znajomemu ostatnio galaxy w którym występowało przeładowanie wymieniłem wszystkie wężyki -bez zmian, sprawdzony dolot wymienione opaski zaciskowe-bez zmian no to przyszedł czas na N75 po rozebraniu sprężynka wysypała się z zaworu założyłem z długopisu dopasowując jej długość na oko fura nie łapie juz notlaufa lecz jest troszkę słabsza od dołu do około 2tys, i nie wiem czy to wina twardości spręzynki czy ten magik co mu wcześniej auto robił nie ruszał sztangi bo znajomy coś wspominał ze kręcił cos przy turbo. Zresztą rzućcie okiem na logi : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM za wszelkie sugestie i podpowiedzi z góry dziękuje
przemik Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Jak dla mnie doładowanie moze byc. Zrob reszte dynamicznych.
Bartollo Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Opublikowano 4 Lutego 2013 Cos konketnego masz na mysli ?? czy tylko jeszcze 010 i 003 logi najszybciej będą w poniedziałek bo galaxy aktualnie podróżuje w "dojczlandzie" po "autobanach"
vauxhall95 Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Wyszła ci bardzo dobrze regeneracja.
Sztomel Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Wyszła ci bardzo dobrze regeneracja. Pogratulować wyczucia ze skróceniem sprężynki z długopisu - jest prawie że perfecto dobrana jej siła przez odpowiednie jej skrócenie ! Zalecam podanie przepisu, w którym miejscu ciąć/skrócić długopisową sprężynę gdyż jak dla mnie wielu forumowiczom z silnikami z turbo z zaworem upustowym WG się to przyda gdyż oryginalna sprężyna w tym N75 pada jak mucha co rusz a po co wydatkować się na nowy jego zakup skoro można dobrać odpowiednią długość/siłę sprężyny i zaradzić problemowi bez wchodzenia w zbędne koszty. Jak pojawi się Twoja odpowiedź proponuję ten temat zainstalować w podwieszonych dla potomnych - przyda się z pewnością !
Bartollo Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 Przykro mi ale nie wiem jaka długość była:/ nie pomyślałem o tym aby ją zmierzyć :/ aby dobrać na wyczucie twardość spręzynki rozebrałem z 10 długopisów,starałem się dobrać jak najbardziej miękką . Na oko ta sprężynka nie wystawała więcej jak 3mm po wsadzeniu w tłoczek aby sprawdzić czy nie jest za krótka i czy domyka dmuchalem w rurke która jest koło kostki. Nastepnie po sklejeniu podłączyłem pod 12V (zwracając uwage na znaki elektromagnesu (+ i -) ) i nasluchiwalem czy pyka bo mógł się skleić tłoczek (u mnie tak było za 1 razem ).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się