M@rk Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Targi sa na ulicy bytkowskiej 1 katowice hala MTK http://www.moto-targi.pl/ P.S no i po walce udało sie zmienić termostat który był padniety a pompa wody tez nie dziala :( wiec trzeba 220zł na pompe i do wymiany
Pucek Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 SomeS niech ci podeśle albo pokaże foto jak na tym auto stało, jak by nie było to niejest jakaś super extra firma, no chyba że tylko ja jej nie znam, ale cena wporzo, niech też przedstawi wydruk ile ten zawias ma procent wytrzymałości... nie wygląda źle...
SoMeS Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 ok Pucek wielkie dzięki! a nie wiesz może gdzie bym mógł dorwać jakiś zawias kompletny lub springi obniżające o -40/-40 lub podobne wartości? spokojnie mogą być dobre używki.. jestem zdesperowany żeby posadzić auto na glebie :gwizdanie: mogę na to wydać 300-400zł
piterra Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Targi sa na ulicy bytkowskiej 1 katowice hala MTK http://www.moto-targi.pl/ P.S no i po walce udało sie zmienić termostat który był padniety a pompa wody tez nie dziala :( wiec trzeba 220zł na pompe i do wymiany no to jak pompa nie działa to sobie nie pojeździsz a ja za popkę płaciłem 160 zł z SKF'u i od razu polecam Ci zakupić paski wieloklin i ten mały co napędza pompę wody bo on na pewno będzie padnięty fotostory wymiany najprędzej jutro ale foty z opisami już są na fotosiku http://piterra.fotosik.pl/albumy/634813.html
piterra Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 w gliwicach w audi-car na jana śliwki [br]Dopisany: 16 Maj 2009, 15:44_________________________________________________ale na zamówienie [br]Dopisany: 16 Maj 2009, 15:45_________________________________________________Marek jakbyś chciał coś więcej wiedzieć to dzwoń do mnie nr chyba masz a jak nie masz to na pw ci wyślę
M@rk Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 w gliwicach w audi-car na jana śliwki [br]Dopisany: 16 Maj 2009, 15:44_________________________________________________ale na zamówienie [br]Dopisany: 16 Maj 2009, 15:45_________________________________________________Marek jakbyś chciał coś więcej wiedzieć to dzwoń do mnie nr chyba masz a jak nie masz to na pw ci wyślę no nr. mam sprawdze czy ten sam
piterra Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 jakby co M@rk to mam literaturę w formie e-booka postaram się go jutro wstawić gdzieś do sieci tam są pokazane śruby które trza odkręcić [br]Dopisany: 16 Maj 2009, 16:13_________________________________________________szybki opis 1. zderzak up 2.odchylenie chłodnicy z klimy (tak jak widać na foto) 3. demontaż chłodnicy wody (oczywiście po uprzednim spuszczeniu płynu chłodzącego) 4. alternator up (oczywiście po odpięciu aku) 5.wisco up 6. pasek napędzający pompę up 7.i czas na sześcć śrub trzymających łapę i pompę (tam na fotosiku jest zdjęcie z rysunkiem tych śrub) 8. i powinieneś mieć pompę w rękach a potem tylko poskładać to wszystko + zalać chłodziwem + odpowietrzyć = i możesz się roskoszować jazdą najlepszym wozem na świecie[br]Dopisany: 16 Maj 2009, 16:24_________________________________________________jakbyś w którymś momencie klęknął to dzwoń śmiało Tylko jutro (niedziela) to dopiero po 15
Pucek Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 www.allegro.pl tam szukaj a znajdziesz... ale trzeba codziennie dwa razy na dzień śledzić czy coś się nie pokazało...
SoMeS Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 pucek szperam tam cały czas szukam... mówisz że tak szybko ten towar schodzi?
Pelex Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Piterra foteczki plus opisik dopracujesz jeszcze troszkę to i na ZRÓB TO SAM można wrzucać A Spocik piątkowy jak zawsze troszkę mało nas było tzn. nawet nie wiem ile bo ja byłem koło 19 -tej ale udany jak najbardziej :> Był nasz kolega A6-stką Wesoły, Elita i nie tylko znają go dobrze zna i troszkę poszperaliśmy w moim heblu co zaowocowało pewna diagnoza :gwizdanie: czyli dlaczego mi tak śmierdzi płynem chłodniczym koło auta i co gorsza czemu ubywa mi nadal płyn chłodniczy Okazało sie że mam pęknięty ten plastikowy trójnik w którym jest czujnik temperatury (miałem go wcześniej uszkodzony i przez niego odczyt temp. był -51 stop.) a płyn chłodniczy wydostawał się przez pęknięcie na blok silnika przez co od razu parował i nie skapywał na drogę i nie było widać skąd cieknie teraz będzie szybka wymiana tego trójniczka plus może termostacik i będzie git
Pucek Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 a ja wyczaiłem dlaczego mi tak pyrczy jak odpale i jest zimny... mam pęknięty kolektor wydechowy, ja tu szukałem po katalizatorach, plecionkach i wogule, a tu kolektor, zastanawiam się czy on niejest tak czasem z żeliwa, bo gdyby był ze zwykłego żelaza to dam te małe pęknięcie zaspawać mig-mag i po sprawie... Gregory, bo Ty się znasz, na wyjściu kolektora wydechowego, od góry jest czujnik jakiś, czy to sonda??? czy co innego? wogule to pasuje kolektor od 1.8T? czy pasuje z czegoś innego, tak żeby odrazu coś mocy przybyło???
Pelex Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Pucek z tego co wiem seryjnie kolektory są z żeliwa raczej bez wątpienia a jedyne co mozesz polepszyć to załozyć kolektor 4-2-1 jak sie nie myle to spalinki będą miały łatwiej odejść poprawcie mnie jak się myle A robione kolektory sa chyba ze stali kwasoodpornej ale tez nie jestem pewien :gwizdanie:
Pucek Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Gregory...wal pomysłami, co moge przy okazji wymiany zrobić żeby polepszyć troche pracę silnika i może coś zyskać... no i czekam na info czy z 1.8T pasuje
piterra Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Pucek z tego co wiem seryjnie kolektory są z żeliwa raczej bez wątpienia a jedyne co mozesz polepszyć to załozyć kolektor 4-2-1 jak sie nie myle to spalinki będą miały łatwiej odejść poprawcie mnie jak się myle A robione kolektory sa chyba ze stali kwasoodpornej ale tez nie jestem pewien :gwizdanie: z mojej wiedzy wynika że robione kolektory powinny być ze stali żaroodpornej ponieważ stal kwasoodporna po rozgrzaniu do takich temperatur jak na wylocie z cylindrów to po kontakcie z wodą (co jest wysoce prawdopodobne podczas deszczu) posypie się jak szklana bombka choinkowa [br]Dopisany: 17 Maj 2009, 06:44_________________________________________________ Gregory...wal pomysłami, co moge przy okazji wymiany zrobić żeby polepszyć troche pracę silnika i może coś zyskać... no i czekam na info czy z 1.8T pasuje Pucek kolektor z 1.8T jest przystosowany do zabudowy turbawki więc chyba nie bardzo będzie Ci pasował no chyba że kupisz sobie do tego samą obudowę turbiny tylko po co :decayed:
Pelex Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Pituś pewnie masz racje z tą stalą żaroodporną ja sie znam tylko na miedzi i na aluminium z wiadomego powodu Pucek lepiej kup sobie 1.8T a nie kombinuj będzie prościej, miałeś kupca na swoją A4 za niezłe pieniądze to mogłeś sprzedać dołożyć parę groszy i miałbyś fajną 1.8T z klimą np. a ty pakujesz w ten samochód kasę której i tak nie odzyskasz wiec może się zastanów i podejmij odważny krok do tego masz juz zawias regulowany przełożyłbyś i czół byś się jak w swojej starej niuni tyle że zdecydowanie lepiej by jeździła Przemyśl to Cześć panowie tak wogóle
MAJKI Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Witam Elite Ja dopiero dochodze do siebie po poprawinach, dobrze że dzis niedziela i mozna oddech złapać po ..... Widzę że wszyscy dochodzą do siebie powoli Kris_kilt ja też zrobiłem koło 140 km No i oczywiście dzisiaj na arenie też jestem to deklarować się kto jeszcze będzie żebym tam nie sterczał sam jak kołek [br]Dopisany: 15 Maj 2009, 10:56_________________________________________________Ps. Majki chłopie trzymaj się miło było Cię poznać :polew: Guru uwierz mi nic sie nie zmieniło od piątku poza tym że mnie jeden palec uwiera i jestem oznaczony :gwizdanie:[br]Dopisany: 17 Maj 2009, 11:00_________________________________________________ Na początku kilka słów dla Majkiego WSZYSTKIEGO DOBREGO NA NOWEJ DRODZE ŻYCIA a za jakiś czas zaczniesz marudzić jak 99% żonatych facetów i w pewnych momentach swego małżeńskiego pożycia będziesz nucił słowa tej piosenki Dzieki piterra teraz bede brał lekcje od Ciebie co i jak zeby w związku było OK
gregory Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 i nie trzeba ściągać przedniej ściany Gregory ale trza zdemontować chłodnice, wisko, alternator, a potem to już pestka Tylko trza mieć NARZĘDZIA - to podstawa bo bez dobrych narzędzi to tylko szkód można narobić Ja robiłem to już kilka razy i raz demontowałem chłodnice itd.. Następnym razem zdemontowałem cały pas przedni i było mniej odkręcania bo wszystko razem wyjeżdża powiem tak żeby ten termostat ładnie siadł na swoim miejscu trzeba go po prostu wkleić na silikon (taka malutka ilość, żeby nie spadał) bo inaczej nie da się tego wsadzić, no chyba że ma się całą pompę ściągniętą Noo ten termostat to jest porąbana sprawa, żeby go umiejscowić- potwierdzam. A tutaj apropo o starych Audi że dają rade To S2 ma pewnie 500+KM i turbo wiadro. Ale racja, dla koni mechanicznych nie ma znaczenia w jakiej budzie siedzą Co innego jak się gdzieś w coś przydzwoni to bez klatki bezp. śmierć na miejscu. A tu kontynuacja: Audi 80 B2 quattro: Nie ma jak świst porządnego turba Gureguru też fajnie poszedłeś... a jak wam szumiało w środku??? ja musze coś porobić z uszczelkami bo normalnie wichura No ja też muszę pomyśleć coś z uszczelkami bo od 130 zaczyna lekko szumieć a 200 i powyżej to już się nie da prawie wytrzymać a jak poleciałem 230 to myślałem że mi drzwi przednie od pasażera odlecą Co wy macie z tymi autami, po dzwonie czy jak U mnie przy 200 stoicka cisza i spokój :> teraz będzie szybka wymiana tego trójniczka plus może termostacik i będzie git Pamiętaj przy wymianie tego krućca o nowych oringach i poprawnym założeniu ich. Bo lubi też notorycznie przeciekać na oringu. Gregory, bo Ty się znasz, na wyjściu kolektora wydechowego, od góry jest czujnik jakiś, czy to sonda??? czy co innego? wogule to pasuje kolektor od 1.8T? czy pasuje z czegoś innego, tak żeby odrazu coś mocy przybyło??? Wklej fote tego kolektora bo nie pamiętam dokładnie jaki tam jest. Co do kolektora z 1.8T to jest całkiem inny i na 1000% nie podpasuje. Nawet jakby podpasował to nie dał by ci żadnego przyrostu. Nie opłaca się też rezanie innego kolektora dla osiągów bo przyrosty są bardzo mizerne, nie warte wydania kasy. Jeśli to żeliwny kolektor to można go spróbować pospawać, ale żeliwo się ciężko spawa i zdarza się że spawy szybko puszczają bo żeliwo wydziela węgiel, no ale można spróbować. Co do czujnika to jest to sonda bo innego nie ma w 1.8 20V raczej z mojej wiedzy wynika że robione kolektory powinny być ze stali żaroodpornej Sportowe kolektory wydechowe jak i układy wydechowe robi się z stali kwasoodpornej, mimo jej dziwnych czasem zachowań na nagłą zmianę temp. Z jasnych przyczyn: jest to estetyczne, da się wypolerować, nie rdzewieje, itd.. Aaaaaa...... zapomniałbym dodać najważniejszego. Mnie się spot w Kato ogólnie podobał. Co prawda od początku do końca było trochę zamieszania i bałaganu, ludzie podzieleni na jakieś grupy, a chcąc poznać ludzi latało się od grupy do grupy. Następnie ten dziki wyjazd nie o podal 20km gdzieś nie wiadomo gdzie :> Najlepsze było jak wracałem to nie wiedziałem gdzie jestem, gdzieś tam pojechałem gdzie indziej niż cała reszta i udało mi się nawet do głównej trasy dojechać. Jakby nie CB to bym pewnie jeszcze gdzieś tam krążył Radyjko górą Zabawa była jednak ogólnie fajna, trochę inna niż zorganizowane spoty. Jak już pisaliście wyżej fajnie byłoby znaleźć kawałek drogi gdzie można by pojeździć i porobić różnego rodzaju próby, a jakby była ochota na spontaniczne ściganko to zawsze można by tam podjechać po blisku. Ja nie mogłem tym razem na ściganku zaspokoić swojego łaknienia na adrenalinke z powodu tego, że turbo z niejasnych jeszcze dla mnie przyczyn przeładowywało więc trochę strach był się ścigać, aby nie było Buuummmm!! trochę mnie nosiło i dlatego kusiłem innych aby się ścigali Ale udało mi się bo nawet Krolu się ustawił na kresce :>
egon0407 Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Dobry co myslicie o tych klockach na tył?? http://moto.allegro.pl/item616109200_klocki_tyl_audi_a2_a3_a4_a6_a8_tt_bosch_germany.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się