H4mm3R Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 https://lh5.googleusercontent.com/-BPYZ6PuNhM0/TfPTUZT35bI/AAAAAAAABtg/5z326gL_maA/s1025/SAM_1364.JPG Tutaj wrzosu ma 1BE i 17' jeśli tak legnie to jest dość A co tam fajnego w tle stoi
tomaszstn Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Siemka. Artur, chodziło mi o to, że średnica koła się zmienia. Przy oponie 215/40/17 różnica do nominalnej średnicy to ponad 3cm. Do tego gleba -50 tak jak napisałeś i podłogą jeździsz po wszystkim. Ja mam -30 i nie raz zdarza się gdzieś otrzeć. Pucek w dobrą stronę poszedł bo zwiększył nieco zew. średnicę koła, co przy mocnej glebie, ładnie wygląda a podłoga samochodu jest prawie na tym poziomie co u mnie.
danielom Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 10mm na promieniu roznicy miedzy 215/40 a 215/45 jak bedzie o 1cm wyzej stała niz na profilu 45 to nic sie nie wydarzy chodzi o to, żeby teraz zejsc tak z 3cm i to wystarczy przynajmniej mnie
tomaszstn Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 10mm na promieniu roznicy miedzy 215/40 a 215/45 jak bedzie o 1cm wyzej stała niz na profilu 45 to nic sie nie wydarzy chodzi o to, żeby teraz zejsc tak z 3cm i to wystarczy przynajmniej mnie Powinno być 225/45 17 a nie 215/40/17 bo to jest ponad 3cm na średnicy koła, licznik również będzie mocno przekłamywał. Wg mnie też bym sobie darował 1BE. Zobacz w jakim stanie te sprężyny sprzedają. Poszukaj lepiej Eibacha Pro Kit. Ja zapłaciłem za swoje gdzieś około 420zł ja wliczyć dojazd Wg mnie znacznie lepsze niż ori
danielom Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Wyolbrzymiasz, przekłamuje o kilka km/h dobre na fotoradarach Takie oponki sa wiec zostana poki co A sprezyny 1BE już mam tylko trzeba by załozyc, stan jest ok Bylo troche roznych zestawow tu na forum ale wszystko poszlo
stanley Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Wyolbrzymiasz, przekłamuje o kilka km/h dobre na fotoradarach Takie oponki sa wiec zostana poki co A sprezyny 1BE już mam tylko trzeba by załozyc, stan jest ok Bylo troche roznych zestawow tu na forum ale wszystko poszlo auto siądzie niżej 1 max 2 cm, będzie też troszkę "sztywniejsze"
H4mm3R Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Ja już myślisz o niższych sprężynach, powiedzmy -30, to amorki też zmień na min. na te z 1BE, bo będziesz miał skakankę na muldach...
danielom Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Ja już myślisz o niższych sprężynach, powiedzmy -30, to amorki też zmień na min. na te z 1BE, bo będziesz miał skakankę na muldach... Wiem wiem, szukam zestawu ---------- Post added at 13:17 ---------- Previous post was at 13:16 ---------- Wyolbrzymiasz, przekłamuje o kilka km/h dobre na fotoradarach Takie oponki sa wiec zostana poki co A sprezyny 1BE już mam tylko trzeba by załozyc, stan jest ok Bylo troche roznych zestawow tu na forum ale wszystko poszlo auto siądzie niżej 1 max 2 cm, będzie też troszkę "sztywniejsze" Jak w najblizszym czasie nic nie znajde to i tak zaloze bo to zawsze cos.
tomaszstn Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Twoja sprawa. przy 150km/h będzie Cię ciulał o prawie 10km/h a ja dodasz do tego drugą 10km/h którą i tak ciulają liczniki to już masz 20km/h Nie wiem czy to tak mało
Kędzior Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Danielom na zakretach i tak bedzie licho, przynajmniej w porownaniu z gwintem. na seryjnych amorach nie jezdzilem wiec niewiem jak to jest mam tylko porownanie gwint i 1be
stanley Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Danielom na zakretach i tak bedzie licho, przynajmniej w porownaniu z gwintem. na seryjnych amorach nie jezdzilem wiec niewiem jak to jest mam tylko porownanie gwint i 1be to wina quattro
tomaszstn Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Stanley, masz rację, siądzie dodatkowo 1,5-2cm ale podłoga w A4 i tak jest nisko więc ja np. żałuję że nie kupiłem 215/55/16 aby ten 1cm podnieść całe auto do góry a koło ładniej by wypełniło nadkole
H4mm3R Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Danielom na zakretach i tak bedzie licho, przynajmniej w porownaniu z gwintem. na seryjnych amorach nie jezdzilem wiec niewiem jak to jest mam tylko porownanie gwint i 1be Starczy zmienić stabilizator i już nie buja na zakrętach
danielom Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Twoja sprawa. przy 150km/h będzie Cię ciulał o prawie 10km/h a ja dodasz do tego drugą 10km/h którą i tak ciulają liczniki to już masz 20km/h Nie wiem czy to tak mało 5km/h. Moj licznik nie ciula prawie wcale, sam ustawialem go
H4mm3R Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Twoja sprawa. przy 150km/h będzie Cię ciulał o prawie 10km/h a ja dodasz do tego drugą 10km/h którą i tak ciulają liczniki to już masz 20km/h Nie wiem czy to tak mało Przesada...
danielom Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Stanley, masz rację, siądzie dodatkowo 1,5-2cm ale podłoga w A4 i tak jest nisko więc ja np. żałuję że nie kupiłem 215/55/16 aby ten 1cm podnieść całe auto do góry a koło ładniej by wypełniło nadkole Spinasz sie jak baranie jaja, Grzesiek opuscil o chyba 7cm i żył. ---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 13:36 ---------- Tak czy inaczej brałem koła od Grzesia, a ze mial tam opony w fajnym stanie to zostają i po temacie. Chodzi tylko o zawias, z 3cm by musialo pojsc na dol zeby mi sie podobalo i bylo akceptowalne bez przycierania.
stanley Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 za rok modne będzie wracanie do serii W tym sezonie na spotach katowickich modne jest już nie studzenie turbiny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się