goalkeeper Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 Zawsze mnie dziwi iż ktoś ładuje gaz do auta''...jak oszczędzać to na dieslu,a tak tylko można sobie silnik zarżnąć...gaz nigdy,mam wielu znajomych co zagazowali swoje auta i po pierwszych tankowaniach happy ile to zaoszczędzili,a po około pół roku stek bluzgów,a to niby tylko tu mały pirdółek,tu coś podregulować,tu tylko trzeba coś poprawić itp.Po to kupuje się markową brykę aby bezstresowo śmigać Kolego nie pytałem tutaj czy mam zakładac gaz czy nie i czy drogim forumowiczom podoba sie to ze go założę czy tez nie:) ---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:47 ---------- A teraz do tych którzy chcą pomoc ( Dzięki , że jeszcze tacy sa ) Zrobiłem dziś na benzynie około 40 km i zero błędow CHolera sam już nie wiem o zrobić ale sprawa jest jasna winą błędów jest instalacja lpg ;/ ---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 20:49 ---------- Miałem podobny problem w Sharanie VR6 , też obroty spadały długo .Okazało się ,że problem leżał w nieszczelności ale wydechu a nie dolotu.Dodatkowo palił jak smok a nie bardzo chciał jechać.Po wymianie jednego z kolektorów ( pęknięty na dł. 12 cm ) i uszczelek wszystko minęło . U mnie wydech tez jest do zrobienia rozleciała się złączka elastyczna myslicie ze to tez moze byc przyczyna?
Krzysztof29it Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Wszystko zależy czy owa nieszczelność jest przed czy za sondą lambda.Jeśli przed ( tak jak to było u mnie ) to jak najbardziej.Co do błędów to na benzynie nie miałem żadnych, a na gazie ( instalacja zwykła 2 gen ) zawsze mi wyskakują wtryski i sonda. Nie zwracam na to uwagi - najeżdżone sporo i nic się nie dzieje.Zacznij od uszczelnienia wydechu.
norman_69 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Napisałem iż mnie to dziwi,a jak chcesz to załóż sobie nawet żagle-dla mnie bez sensu.Nie oczekuję odpowiedzi.To pseudo oszczędności-ile kosztuje dobre LPG?Po jakim czasie i ilu kilosach się zwraca?Ile po drodze ,,drobnych korekt i napraw''?Ile zszarganych nerwów i dylematów -czy dobrze zrobiłem?To chyba bezcenne?
waskivw Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 założę przekaźnik który w momencie przełączenia na lpg wyłączy pompke taki sam jak mam w tej chwili tyle ze ten odcina wtryski Już znalazleś problem błędów wtryskiwaczy , tam ma być założony emulator wtryskiwaczy , a nie jakiś przekażnik. Pompę możesz tym przekażnikiem sobie odciąć, przynajmniej jak jeździsz z małą ilością paliwa to się nie zatrze Na pb też tak wolno opadają te obroty? Wydech połataj bo sonda głupieje i też może być powodem wolno opadających obrotów. Pierwsze słyszę o tym że we wtryskiwaczach gdy nie pracują krąży paliwo i je chłodzi ---------- Post dopisany at 22:41 ---------- Poprzedni post napisany at 22:37 ---------- Zawsze mnie dziwi iż ktoś ładuje gaz do auta''...jak oszczędzać to na dieslu,a tak tylko można sobie silnik zarżnąć...gaz nigdy,mam wielu znajomych co zagazowali swoje auta i po pierwszych tankowaniach happy ile to zaoszczędzili,a po około pół roku stek bluzgów,a to niby tylko tu mały pirdółek,tu coś podregulować,tu tylko trzeba coś poprawić itp.Po to kupuje się markową brykę aby bezstresowo śmigać Wystarczy zajrzeć do działu techniczny i zobaczyć ile osób przegląda dział Diesel , a ile LPG czy PB i wnioski same się nasuwają które częściej się psują Jak koledzy pojechali i zażądali najtańszej instalacji to nie ma się co dziwić że co chwile poprawki
duluki Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 tak jak mówisz ja mam instalację OMVL od 2005 roku i tylko wymieniam filtry gazu ,zero jakichkolwiek awarii
goalkeeper Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Opublikowano 11 Lutego 2013 Jeźdźę na gazie już długi długi i nie mam żądnych problemów oczywiście trzeba troche o to dbac filterek gazu regolarnie oleje filtry świece i lata tyle ze poprzedni właściciel założył instalacje 2 gen z tym lipa pozatym bajka a Teksty typu " załóż sobie nawet żagle" to zachowaj je dla siebie bo pokazujesz swoj poziom kultury kolego Inni potrafią normalnie sie wypowiedzieć a Ty kolego norman_69 masz wiecznie jakis problem Dzis biorę sie za wydech i zobaczymy co bedzie
basik9634 Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 widze ze ten kto ma dizla to jest największym znawcą instalacji gazowej jak uważa ze to sie tak sypie dosłownie twoje slowa mnie rozbawiają do lez niema reguly czy dizel bezyna czy lpgi to tylko maszyna ktura ma prawo sie zuzyc uszkodzić niezależnie od paliwa pozatym to niebyl wontek co jest lepze i co sie ma psuc tylko kolega pytal sie o calkiem ina dolegliwość a awarii silników dizel nie chce mi s ie nawet wymieniać bo tego jest do za.....
waskivw Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Jeźdźę na gazie już długi długi i nie mam żądnych problemów oczywiście trzeba troche o to dbac filterek gazu regolarnie oleje filtry świece i lata tyle ze poprzedni właściciel założył instalacje 2 gen z tym lipa pozatym bajka a Teksty typu " załóż sobie nawet żagle" to zachowaj je dla siebie bo pokazujesz swoj poziom kultury kolego Inni potrafią normalnie sie wypowiedzieć a Ty kolego norman_69 masz wiecznie jakis problem Dzis biorę sie za wydech i zobaczymy co bedzie To zainwestuj kilka setek i zamontuj sekwencję i będzie jeździło, wymieniasz tylko to co pod maską Jak z tymi obrotami na PB ?
Shadowek Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Miałem adp, miałem cuda z obrotami, pomogła wymiana przepływomierza. Może spróbuj przeczyścić przepływomierz?
goalkeeper Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Opublikowano 11 Lutego 2013 Ciekawe ile wynioslo by przerobienie tego na sekwecje W wiec tak po zmianie uszczceli pod przepustnica jakby lepiej ale dziś wziąłem sie za tlumik kupiłem nowy ale nie było uszczelek pod kolektor i za kolektorem przed katem a stare się rozsypały i jak zapaliłem to strasznie warczy a obroty opadają jeszcze wolniej wiec może faktycznie nieszczelność wydehu tez moze sie przyzynic do tych obrotów. Jutro bede miał uszczelki złoże tak jak być powinno i napisze co i jak dzięki za zainteresowanie tematem ---------- Post dopisany at 19:53 ---------- Poprzedni post napisany at 19:52 ---------- a i sorki za błędy spieszyłem sie:)
Krzysztof29it Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Tak jak pisałem wcześniej - w/g mnie winny jest nieszczelny wydech.Jeszcze pytanie uzupełniające - czy obroty opadają powoli tylko po przygazowaniu czy tylko po zapaleniu silnika (ciepły czy zimny - obojętnie) czy za każdym razem?
goalkeeper Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Opublikowano 11 Lutego 2013 raczej obojętne czy ciepły czy zimny po przegazowaniu poprostu wolno opadaja
Klejk Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 kolego bylo by dobrze jakbys nagral jakis filmik czy cus.... :-)
kamil031 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Witam tak jak w temacie w mojej audi wolno spadają obroty. tzn po puszczeniu pedału gazu obroty spadają z takio opóźnieniem jakby. Dodam ze przepustnica czysta i podkładana druga -bez zmian;/ Miałem to samo w 1.8T czujnik pod pedałem sprzegła wymieniłem i po kłopocie
goalkeeper Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 WRZUTA - 20130212018 ten film pokazuje jak było po wymianie uszczelki pod przepustnica - czyli nieco lepiej niż na początku a teraz jest jeszczce gorzej niz na filmi bo wydech rozszczelniony ---------- Post dopisany at 17:56 ---------- Poprzedni post napisany at 14:03 ---------- A więc tak wydech złożony tak jak być powinno a obroty wyglądają tak jak na filmie, myślicie ze tak powinno byc? moze to ja jestem juz przewrażliwiony ;/
waskivw Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Ja tam nic dziwnego nie widzę , to nie jest ścigacz:wink:
goalkeeper Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 ale na starej uszczelce pod przepustnica była naprawde gorzej
ja74687 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 najlepsze będzie jak zrobisz filmik z tego jak teraz opadają ale jak tak jak na filmie to jest dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się