Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Awx 1,9 TDI Projekt BiTurbo + Q


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A czym tu sie chwalic:P jak nadal poczciwy AJM jezdzi:P na starym setupie:P

Opublikowano
Ja bym raczej problemów szukał w grupie 13 i 23 skoro dwumas jest ok

Chodzi Ci o logi tych kanałów ? To załatwie je :)

Opublikowano

dwumasy nowe też są czasami uszkodzone . Podjedz do kumatego mechanika i niech ci wszystko sprawdzi. :wink:

---------- Post dopisany at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

co do quattro to chłopaki na tym forum chca sprzedać cały zestaw za 3000zł

Opublikowano

a tak 200 Km ibiza:wink:

B6 140-180 około 6 s , ibiza około 7 s i przypuszczam , ze im większa prędkość tym większa różnica. Może i B6 jest ciężkie ,ale nie przesadzajmy 200 konnym jakoś da się wyprzedzać :wink:

Opublikowano

wyprzedzać się da bez problemu :decayed:

Opublikowano

Daniel nie sciemniaj,mowiles kiedys ,ze pod gorke bez redukcji sie nie obejdzie :decayed:

Opublikowano

czasami z 6 redukcja na 3 i sandał w podłodze,ja nie widze jeszcze górki ale a4 już czuje :decayed::decayed::decayed:

Opublikowano

wojthass napisał:

"Pozwole sobie w tym temacie powiedziec o moim obecnym problemie, w jednym watku juz to zaczałem, ale nie dostałem ostateczniej odpowiedzi, a tu duzo znawców sie wypowiada:)

Otoż problem pojawil sie po programie i objawia się trzęsieniem nadwozia w okolicy 1950 do 2200obr. na 5 biegu przy predkości 100/h i czasami na 4 biegu przy w tym samym przedziale obrotów.

Dwumas raczej mam ok, turbina byla regenerowana lub wymieniana w 2011r, troche mi sie poci IC, wiec chciałbym sie dowiedzieć czy wymieniać poduchy i na jakie bo troche luzow juz maja, od s4 przypasuja?

Niby logi pokazaly ze kąt wtrysku mam na zero a powinno byc dwa, a niedługo będe wymieniał rozrząd wiec powiedzieć o tym mechanikowi bo chyba tak to się koryguje?"

Jak nic nie pomaga to remeake setupa. Też tak miałem i szukałem wszędzie dopiero zmiana setupa pomogła.

Opublikowano

Wymiana poduch unicestwiła problem wibracji :decayed: IC wymieniony ,rowniez rozrząd. Okazało się że dwumas nowy jest :wink:

Ogolnie turbina puszcza olej także będzie wymianka na wiekszą wiosna/lato.

Czekam na propozycję dobrego setupu pod 200km i 400nm. :hi: Projekt biturbo i Q przechodzi w zapomnienie.

Opublikowano

IC + AL/BE/BQ + GTB17 i masz 200 i 400nm

Opublikowano

brd lub CAHE (trzeba tylko flansze przespawać )

Opublikowano

A co to spływ oleju w tych czasach wyrezać:) Na to jest wiele sposobów. Fakt BRD jest tańsze ale nie ma góry takiej jak gtb17 a nie mówiąc o 2260vk:)

Opublikowano

Jestem zajarany tym projektem:

http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/modyfikacje-a4-b6-s-line-1-9-avf-juby_p-252033/

Jakbym uzyskał 220 to też bym się nie obraził :naughty: Tylko co na to powie moje sprzęgło od AWX-a, będzie jęczeć pewnie :decayed:

Opublikowano
lepiej brd taniej

Taniej na pewno ale czy lepiej ?

Opublikowano
lepiej brd taniej

Taniej na pewno ale czy lepiej ?

wszystko zalezne na jakie BRD trafi:wink:

duzo osób na forum miało pozno wstajace...

Piotrek na swoje nie mogł narzekac , tak samo jak ja na swoje

Opublikowano
lepiej brd taniej

Taniej na pewno ale czy lepiej ?

wszystko zalezne na jakie BRD trafi:wink:

duzo osób na forum miało pozno wstajace...

Piotrek na swoje nie mogł narzekac , tak samo jak ja na swoje

Statystycznie 2 / 20 ? czyli 10%

Opublikowano

na forum jest kilka osób które chwali sobie BRD osobiście odradzam za dużo jest egzemplarzy póżno wstających :kwasny:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...