Fido Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Przekładając żarniki wyjdzie na to samo tyle że o wiele szybciej.
adadur Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Żarniki (na moją głowę) nie mają nic wspólnego z miganiem, bo żarnik albo świeci albo nie, jeżeli mruga to albo przetwornice albo połączenie. kolego różnie to bywa ... choć chyba częściej jest tak że żarnik raz odpali a raz nie.
Bogas Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Jak miga jedna strona to warto podmienic przetwornice z drugiej lampy i w ten sposob sprawdzic zanim sie pojdzie w koszty. Wypalajacy sie zarnik nie ma prawa mrugac - zarnik na wykonczeniu poznaje sie po tym ze zmienia kolor z bialego i swieci delikatnie na rozowo/fioletowo, swieci nie tak intensywnie.
marda16 Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 na razie to nie przeszkadza mi bo to trwa chwilę tylko tyle że to zauważyłem a jak się zrobi cieplej to się przyglądnę temu z bliska,coś pozamieniam i zobaczymy bo trochę rozkręcania z tym jest:kwasny:
Dumel Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 A u mnie po zapaleniu auta trochę tzn.kilka-kilkanaście sekund mruga ale nie przygasa lewy xenon później jest ok czy to też zaczyna się problem z żarnikiem:kwasny: Kolego ja właśnie dokładnie tak miałem i palnik był w porządku.. teraz czekam na przetwornice i mam nadzieje że będzie ok..
DeXteR_NH Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 na razie to nie przeszkadza mi bo to trwa chwilę tylko tyle że to zauważyłem a jak się zrobi cieplej to się przyglądnę temu z bliska,coś pozamieniam i zobaczymy bo trochę rozkręcania z tym jest:kwasny: "trochę rozkręcania" to spory eufemizm:decayed:
Dumel Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 Kolego na pewno trzeba trochę przód demontować w B7 zderzak do ściągnięcia i wtedy możesz lampy wymontować... a przetwornice są pod lampami..
TyBucu Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Przekładając żarniki wyjdzie na to samo tyle że o wiele szybciej. Przekładając palnik, sprawdzasz tylko czy on jest ok, jak zamienisz przetwornice upewniasz sie ze one sa w porzadku i czy to nie jest problem z instalacją.
DeXteR_NH Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 no u mnie też trzeba sporo rozkręcać... jak się dorobię garażu, albo do jakiegoś wjadę przed wiosną to przed kwietniem/majem jest szansa, że to zacznę
Fido Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 A żarnik to może być w halogenie, bo w xenonie nie masz włókna. Ok,niech ci będzie. no u mnie też trzeba sporo rozkręcać W B6 na prawdę sporo.Aż 4 śruby (strona lewa) + 2 dodatkowe od filtra powietrza (strona prawa) i lampa w rękach. Do tego wtyczka i mamy 6 śrub mocujących przetwornicę. Dosłownie 2 min.roboty.
TyBucu Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 To z żarnikiem, skasowałem, bo zam sie teraz zastanawiam. Potocznie sie w sumie na to mówi żarniki, chociaż żarnik (drut) sam w sobie nie występuje... Więc technicznie to palnik, a praktycznie to różnie...
marda16 Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 A u mnie po zapaleniu auta trochę tzn.kilka-kilkanaście sekund mruga ale nie przygasa lewy xenon później jest ok czy to też zaczyna się problem z żarnikiem:kwasny: Kolego ja właśnie dokładnie tak miałem i palnik był w porządku.. teraz czekam na przetwornice i mam nadzieje że będzie ok.. Mówisz przetwornica....no to zobaczę ile jeszcze wytrzyma....
shakal Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Panowie, jeszcze raz.Palniki xenonowe nie mają prawa mrugać, jak palnik jest zużyty świeci coraz słabiej , i wpada w barwę czerwoną. Więc miganie może być spowodowane jedynie zużytymi (uszkodzonymi) przetwornicami lub wynikać z uszkodzenia instalacji. Częstymi winowajcami są -słabe napięcie aku (mrugają a wyłączonym silniku) -zaśniedziałe piny instalacji -zużyta manetka wł/wył świateł (niestety taka przypadłość audiczek i pajączek lubi sie psuć) -zużyty przekaźnik świateł, lub bezpiecznik/jego płytki wtedy ma palnik prawo mrugać, bo jak nie dostanie wystarczającego prądu na rozruch to popada w migotanie (przynajmniej w starego typu przetwornicach) i już sie nie odpali, trzeba na nowo włączyć światła. I tu się z Tobą kolego nie mogę zgodzić, ponieważ palnik xenonowy gdy mruga to tez jest oznaka że już się kończy. Wiem to bo u siebie jak i u znajomych taki problem występował. Przetwornice były w porządku i cała instalacja też. Po wymianie palników na nowe wszystko wróciło do normy.
TyBucu Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 I tu się z Tobą kolego nie mogę zgodzić, ponieważ palnik xenonowy gdy mruga to tez jest oznaka że już się kończy. Wiem to bo u siebie jak i u znajomych taki problem występował. Przetwornice były w porządku i cała instalacja też. Po wymianie palników na nowe wszystko wróciło do normy. A wziąłeś kolego pod uwagę to że palniki mogły mieć przebicia na kabelkach?
shakal Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 I tu się z Tobą kolego nie mogę zgodzić, ponieważ palnik xenonowy gdy mruga to tez jest oznaka że już się kończy. Wiem to bo u siebie jak i u znajomych taki problem występował. Przetwornice były w porządku i cała instalacja też. Po wymianie palników na nowe wszystko wróciło do normy. A wziąłeś kolego pod uwagę to że palniki mogły mieć przebicia na kabelkach? Tak czy owak palnik do wymiany jest.
franekv6 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Od jakiegoś czasu miga mi prawy xenon.. tzn. po zapaleniu świeci ok 1 minute i potem zaczyna migać i tak na zmiane.. dziś podmieniłem żarniki stronami ale dalej jest to samo.. czy to będzie wina przetwornicy? z tego co piszesz to wygląda na przetwornicę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się