lapek85 2 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Witam. Panowie możecie sprawdzić poprawność logów. Passat b4 470tys przebiegu 1Z seria poza wywalonym egr. Numer kompa: 028 906 021 AK Statyczne BS Log (0 - 013) Log (1 - 004) Log (2 - 000) Log (3 - 003) Dynamiczne Log (0 - 010) Log (1 - 010,011) 2-ie grupy na naraz Log (2 - 004) Log (3 - 011) Log (4 - 008) Log (5 - 000) Log (6 - 003) Log (7 - 001) jak wszysko będzie ok to montuje wtryski z AFN, wywalam kata i program Z góry dziękuje. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Jak chcesz jechać na program to przede wszystkim musisz poprawić regulację ciśnienia doładowania i stan przepływki. O ile wahania ciśnienia doładowania zapewne będą z winy N75 (możesz podmienić na próbę od kogoś komu działa on sprawnie i ma prawidłowe wartości w logu dynamicznym 011) a przepływkę można spróbować przemyć i zobaczyć czy da to jakiś efekt bo obecny jej stan zaniża wskazania. Możesz też sprawdzić sobie kompresję na cylindrach manometrem bo korekcje nie są najlepsze i jeśli pomiar kompresji będzie prawidłowy to przynajmniej będziesz wiedział, że obecne wtryskiwacze i tak należy wymienić. Katalizatora możesz się od razu pozbyć bez względu czy program będzie robiony czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasand 0 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Przepływkę można przemyć jeżeli ten zabeg dużo nie pomoże to i tak będą zmiany programowe i można te niedomagania skorygować N75 j.w. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 dzięki koledzy, zrobiłem to na napisaliście powyżej, oto rezultaty: Dynamiczne: Log (0 - 010,011) Log (1 - 010) Log (2 - 011) PS. zauważyłem małą dziurkę w dolocie na rurze do IC, po niedzieli kupię rurę i może to coś poprawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 no teraz to juz ciagle nie doladowuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 no teraz to juz ciagle nie doladowuje. może przez tą dziurkę w dolocie, czy n75 do wymiany?? bo w moim pęknięta była sprężynka, wymieniłem na nową z długopisu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasand 0 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 no teraz to juz ciagle nie doladowuje. może przez tą dziurkę w dolocie, czy n75 do wymiany?? bo w moim pęknięta była sprężynka, wymieniłem na nową z długopisu... Nie ma co odwalać takiej lipy wymienia się na nowy. Ta sprężynka cie kiedyś zaskoczy w najmniej oczekiwanym momencie. Pozbądź się tej dziury w dolocie i logi raz jeszcze i jak kolega wyżej napisał, kąt statyczny do ustawienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 no teraz to juz ciagle nie doladowuje. może przez tą dziurkę w dolocie, czy n75 do wymiany?? bo w moim pęknięta była sprężynka, wymieniłem na nową z długopisu... Nie ma co odwalać takiej lipy wymienia się na nowy. Ta sprężynka cie kiedyś zaskoczy w najmniej oczekiwanym momencie. Pozbądź się tej dziury w dolocie i logi raz jeszcze i jak kolega wyżej napisał, kąt statyczny do ustawienia. dlaczego kąt statyczny do ustawienia?? po wklejeniu do exela wartości kąta z logu 000 średnia jego wartość wynosi 51,67 Natomiast według serwisówek zalecane jest aby kąt wtrysku wynosił od 47-52, idealna wartość to 51. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasand 0 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Faktycznie jest ok nie wiem czy kolega logi podmieniał czy też źle spojrzałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Jeśli te ostatnie logi są po wymianie sprężynki w N75 to nic to nie pomogło a przepływka mierzy tak jak ma dziurkę a potem już tak jak turbo pompuje czyli poniżej średniej krajowej. Reasumując nic się nie polepszyło a wręcz pogorszyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Podmien N75 z innego auta 1Z/AHU i powtorz logi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Witam ponownie. Wymieniłem N75 na nowy Pierburga, zlikwidowałem nieszczelność w dolocie i oto efekt; Log (0 - 010) Log (1 - 011) Log (2 - 010,011) co dalej? czy jest już wszystko ok i mogę zakładać wtryski od afna i robić korektę programu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 a przeplywke wyczysciles czy nie dotykałeś? Bo nadal obcina przy wyzszych obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 czyściłem, już dokładniej się nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Na jakiej podstawie widzisz ze obcina jak nawet nie pokazał loga z dawkami (008) Zrob 008 i bedzie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Na jakiej podstawie widzisz ze obcina jak nawet nie pokazał loga z dawkami (008)Zrob 008 i bedzie wiadomo. jutro postaram się dodać brakującą grupę008 ---------- Post dopisany 25-02-2013 at 17:51 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2013 at 20:24 ---------- dorzucam brakującą grupę 008 i ponownie 010 Log (0 - 008) Log (1 - 010) ---------- Post dopisany at 18:04 ---------- Poprzedni post napisany at 17:51 ---------- Po wstępnym rozeznaniu po logach widać, że przepływka przy wyższych obrotach (powyżej 3200obr/min) nie domaga i zaczyna ciąć dawki. Moje pytanie czy taka przepływka nadaje się jeszcze do tuningu i dalszej jazdy, czy muszę ją wymienić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rek1n 0 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 wg mnie wsio ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 wg mnie wsio ok na moje oko:wink: minimalnie zaniża przepływka, ale czy to ma jakiś wpływ na jazdę i nowy program to nie wiem, może jeszcze ktoś coś doradzi. ogólnie stary passat odżył po ostatniej naprawie i dość fajnie śmiga, ale w porównaniu do mojej byłej to on stoi w miejscu:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 przeplywka najmniejszy problem, tuner usunie jej dzialanie a ustawi dawki po map sensorze. jesli reszta ok to gon na soft Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się